GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83020192

Branża:
Administracja biurowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa

Ważne do:
2025-05-11

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Sekretarka Medyczna
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Obsługa systemu rejestracji i ewidencji pacjentów.
- Gromadzenie, segregowanie, archiwizacja dokumentacji medycznej i innych dokumentów.
- Wspieranie lekarzy oraz zespołu rehabilitacyjnego w tworzeniu dokumentacji medycznej.
- Koordynowanie wypisów i przyjęć pacjentów.
- Kontakt z rodzinami, opiekunami pacjentów oczekującymi na kwalifikację i przyjęcie do Kliniki.
- Pomoc w gromadzeniu niezbędnych dokumentów.
- Prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi (sądy, ubezpieczyciele, pełnomocnicy pacjentów), udostępnianie dokumentacji medycznej pacjentom oraz upoważnionym podmiotom zewnętrznym.
- Koordynowanie spotkań i rozmów z rodzinami, opiekunami pacjentów z personelem medycznym Kliniki.
- Przygotowywanie, na polecenie przełożonego, treści zarządzeń wewnętrznych, pisemnych informacji dla pacjentów i personelu, prowadzenie tablicy ogłoszeń.
- Tworzenie, na polecenie przełożonego, sprawozdania z działalności Kliniki, w tym zestawienia danych statystycznych służące do analizy tej działalności.
- Ścisła współpraca z zespołem lekarskim, fizjoterapeutycznym i pielęgniarskim, a także pozostałymi jednostkami organizacyjnymi Kliniki.
- Współpraca z dostawcami zewnętrznymi.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w placówkach medycznych lub innym o podobnym zakresie obowiązków.
- Doświadczenie w obsłudze procesów administracyjnych – współpraca z dostawcami zewnętrznymi, weryfikacja faktur od dostawców, nadzór nad infrastrukturą i wyposażeniem Kliniki.
- Dynamizm w działaniu, umiejętność organizowania pracy własnej i zespołu.
- Komunikatywność, umiejętność rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu.
- Zdolność do podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.
- Odporność na stres.
- Szybka nauka i inicjatywa.
- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office.
- Znajomość języka angielskiego.
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego.
- Dostęp do profesjonalnych szkoleń i kursów umożliwiających podnoszenie kwalifikacji.
- Możliwość realizacji własnych pomysłów i wdrażania innowacyjnych rozwiązań.
O nas
Klinika Budzik dla dorosłych to nowoczesna placówka medyczna, uruchomiona w kwietniu 2023 roku, prowadząca w sposób nowatorski terapię wybudzania osób dorosłych ze śpiączki.
Naszym priorytetem jest zapewnienie najwyższej jakości opieki zdrowotnej naszym pacjentom przy wykorzystaniu najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych metod.
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez BUDZIK sp. z o.o. z siedzibą w: Ludwika Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: fundacja@akogo.pl.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.