
REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH W PINB W MIELCU W POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mielcu
GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
82983240

Branża:
Administracja Państwowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, podkarpackie, Mielec

Ważne do:
2025-05-06

Rodzaj umowy:
Brak
Obowiązki:
- prowadzenie rejestrów i ewidencji
- wykonywanie sprawozdań i analiz
- przygotowanie projektów pism w ramach działalności jednostki
- archiwizacja dokumentów
- współprowadzenie składnicy akt
- elektroniczne zarządzanie dokumentacją w systemie teleinformatycznym
- organizowanie i nadzorowanie obiegu dokumentów i informacji w jednostce
- przygotowanie dokumentów wysyłkowych
- obsługa interesantów
- bieżące prace administracyjne
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:wykształcenie: średnie
pozostałe wymagania niezbędne:
wymagania dodatkowe :
pozostałe wymagania niezbędne:
- prawo jazdy kategorii B
- znajomość ustawy Prawo budowlane oraz ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe :
- wykształcenie w kierunku administracyjnym
- znajomość systemu EZD RP
- dyspozycyjność i komunikatywność
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Stanowisko: referent
Do spraw: administracyjno-biurowych w PINB w Mielcu
Komórka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
Warunki pracy:
Dokumenty niezbędne
Dokumenty dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Do spraw: administracyjno-biurowych w PINB w Mielcu
Komórka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
Warunki pracy:
- praca jednozmianowa
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- praca biurowa w siedzibie i poza siedzibą urzędu
- przyjmowanie interesantów
- udzielanie informacji telefonicznych, e-mailowych
- praca z wykorzystaniem komputera, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych, samochodu służbowego
Dokumenty niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kserokopie prawo jazdy kat. B
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty dodatkowe
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Ilość oferowanych miejsc pracy:
1
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie
Kontakt:
Dokumenty należy złożyć do:
2025-05-06
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mielcu
ul. Wyspiańskiego 6 pok. 222
39-300 Mielec
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
2025-05-06
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mielcu
ul. Wyspiańskiego 6 pok. 222
39-300 Mielec
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane