GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Specjalista ds. BHP i Systemów Zarządzania
Miejsce pracy: TychyTwój zakres obowiązków
- realizacja zadań służby bhp (wierzymy, że wiesz jakie one są i z czego wynikają)
- współpraca z partnerem zewnętrznym w zakresie jak wyżej
- analizowanie uwarunkowań prawnych oraz ryzyka planowanych przedsięwzięć biznesowych
- rozwój systemów zarządzania (liczymy, że hasło „norma ISO” nie wywołuje u Ciebie grymasu lub zdziwienia), w tym jak niżej
- opracowywanie i opiniowanie dokumentów wewnątrzorganizacyjnych, m.in. regulaminów, procedur, instrukcji, umów
- prowadzenie audytów wewnętrznych i udział w zewnętrznych
- nadzór nad działaniami poaudytowymi
- budowanie świadomości w organizacji w zakresie bhp, ergonomii i jakości
- samodzielne identyfikowanie i rozwiązywanie problemów
Nasze wymagania
Dołącz do nas jeśli…
• jesteś osobą optymistycznie nastawioną do świata i lubisz ludzi (z wzajemnością)
• oczekujesz od pracy więcej niż wykonywania obowiązków od A do Z
• asertywność nie jest dla Ciebie tylko pojęciem z Wikipedii
• zwracasz uwagę na szczegóły i masz porządek w dokumentach i skrzynce pocztowej
• jesteś osobą dociekliwą i myślisz logicznie
• lubisz się angażować w to co robisz
• masz oczy i głowę otwarte na usprawnienia i nie obawiasz się ich proponować
• masz nastawienie na rozwiązywanie problemów
• posiadasz umiejętność uzasadnienia swojego punktu widzenia, a także przyjmowania kontrargumentów
• mówisz i piszesz w sposób zrozumiały dla odbiorcy
W tej roli będą Ci niezbędne:
• uprawnienia inspektora lub specjalisty ds. bhp (zaskoczenie, prawda?)
• zdrowa pewność siebie (jeśli to masz to wiesz, dlaczego to ważne)
• praktyczna znajomość przepisów prawnych w zakresie bhp
• umiejętność samodzielnego sporządzania wymaganych dokumentów
• doświadczenie w obszarze systemów zarządzania
• wysoka samodzielność w realizacji zadań
• prawo jazdy kat. B i gotowość do sporadycznych podróży służbowych (wiesz lub dowiesz się, że mamy kilka lokalizacji, które czasem warto odwiedzić)
Mile widziane
Jeśli którekolwiek z poniższych do Ciebie pasuje, twoje szanse rosną
• doświadczenie w podobnej roli, w branży dowolnej, np. w TSL
• swobodne posługiwanie się językiem angielskim w mowie i piśmie
• jeśli masz przekonanie, że praktyczne zastosowanie norm jest korzystne dla organizacji,
• znasz co najmniej jeden z wdrożonych u nas standardów – 9-ka, 14-ka, 27-ka, 45-ka
• znajomość przepisów i praktyki związanej z ochroną środowiska
• uprawnienia inspektora ppoż. lub znajomość tej tematyki
To oferujemy
- umowę o pracę na zastępstwo w pełnym wymiarze czasu pracy
- możliwość pracy hybrydowej
- wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji
- ubezpieczenie, opiekę medyczną, dofinansowanie zajęć sportowych, owoce, czasem pizzę
- nieograniczony dostęp do szkoleń na platformie LinkedIn Learning
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- owoce
- spotkania integracyjne
- kawa / herbata
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- dodatkowy urlop
- ubezpieczenie NNW dla dzieci
Podoba Ci się to ogłoszenie? Chcesz aplikować?
Napisz krótko, dlaczego to Ciebie powinniśmy lepiej poznać podczas spotkania. Zdecydowana większość tego nie robi, więc pokaż, że twoja aplikacja nie jest wynikiem przypadkowego kliknięcia.
Yusen Logistics (Polska) Sp. z o.o.
Jesteśmy częścią japońskiej Grupy NYK o 140-letniej historii.
Specjalizujemy się w kompleksowym zarządzaniu usługami logistycznymi, w tym w spedycji drogowej, lotniczej i morskiej, usługach magazynowych i obsłudze celnej
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Yusen Logistics (Polska) Sp. z o.o. z siedzibą w: Domaniewska 34a, 02-672 Warszawa (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: rekrutacja@pl.yusen-logistics.com.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
