GŁÓWNE INFORMACJE:
![Dokument](/zl-user-portal-portlet/images/document-icon.png)
Nr ewidencyjny:
80210699
![Branza](/zl-user-portal-portlet/images/job-icon.png)
Branża:
Obsługa klienta/Call Center
![Pieniadze](/zl-user-portal-portlet/images/money-icon.png)
Zarobki:
-
![Lokalizacja](/zl-user-portal-portlet/images/marker-icon.png)
Lokalizacja:
Polska, zachodniopomorskie, Szczecin
![Zegar](/zl-user-portal-portlet/images/clock-icon.png)
Ważne do:
2025-02-15
![Dokument](/zl-user-portal-portlet/images/pages-icon.png)
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Dołączając do Nas będziesz:
-Odpowiadać za mailową i telefoniczną obsługę klienta niemieckojęzycznego,
-organizować i koordynować wyjazd oraz pobyt personelu opiekuńczego za granicą,
-budować długotrwałe relacje z klientem oraz personelem opiekuńczym,
-na bieżąco współpracować z partnerami biznesowymi.
Oczekujemy od Ciebie:
-Biegłej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2/C1) – wymagane,
-komunikatywności, umiejętności pracy w zespole oraz bardzo dobrej organizacji pracy,
-umiejętności pracy pod presją czasu,
-praktycznej znajomości pakietu MS Office,
-mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Oferujemy:
-Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-kompleksowe wdrożenie, które pozwoli Ci poczuć się pewniej już od pierwszych dni,
-wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej,
-uśmiechnięty i sympatyczny zespół, pełen energii do działania,
-premie za realizacje celów,
-prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny, kartę lunchową, dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport,
-dostęp do platformy e-learningowej, która pomoże Ci rozwinąć skrzydła,
-spotkania integracyjne,
-program rekomendacji pracowników.
Aplikuj przez poniższy link:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=e5e7e5ae090c4c3b89f16fb468ec58c6
-Odpowiadać za mailową i telefoniczną obsługę klienta niemieckojęzycznego,
-organizować i koordynować wyjazd oraz pobyt personelu opiekuńczego za granicą,
-budować długotrwałe relacje z klientem oraz personelem opiekuńczym,
-na bieżąco współpracować z partnerami biznesowymi.
Oczekujemy od Ciebie:
-Biegłej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2/C1) – wymagane,
-komunikatywności, umiejętności pracy w zespole oraz bardzo dobrej organizacji pracy,
-umiejętności pracy pod presją czasu,
-praktycznej znajomości pakietu MS Office,
-mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Oferujemy:
-Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-kompleksowe wdrożenie, które pozwoli Ci poczuć się pewniej już od pierwszych dni,
-wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej,
-uśmiechnięty i sympatyczny zespół, pełen energii do działania,
-premie za realizacje celów,
-prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny, kartę lunchową, dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport,
-dostęp do platformy e-learningowej, która pomoże Ci rozwinąć skrzydła,
-spotkania integracyjne,
-program rekomendacji pracowników.
Aplikuj przez poniższy link:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=e5e7e5ae090c4c3b89f16fb468ec58c6
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie
![Увага](/zl-user-portal-portlet/images/ico-warning.png)
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.