Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?
Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci
Zobacz wyniki ostatniej sondy
Szkolenie Kompetencje menedżerskie - trening dla menedżerów jakości, produkcji i logistykiCelem treningu jest rozwój wiedzy i umiejętności, a także kształtowanie postaw w zakresie kompetencji interpersonalnych. W ramach szkolenia uczestnicy nabędą praktyczne umiejętności z zakresu budowy autorytetu oraz zarządzania podległym zespołem. Poznają narzędzia zwiększające efektywność codziennej pracy. Rozwiną również umiejętności z zakresu skutecznej komunikacji interpersonalnej. Ponadto w ramach szkolenia zaprezentowane zostaną zagadnienia z zakresu skutecznego planowania własnego rozwoju zawodowego.Program szkolenia:Moduł I: Nowoczesne przywództwo i efektywne zarządzanie zespołem Znaczenie przywództwa w organizacji. Autorytet jako atrybut przywództwa, rodzaje autorytetu, metody jego budowania. Modele przywództwa. Style kierowania. Znaczenie pracy zespołowej. Fazy rozwoju zespołu. Role w zespole. Cykl kierowania zespołem. Skrzynka narzędziowa przełożonego. Teorie motywacji. Rola motywatorów pozafinansowych. Motywowanie pracowników na co dzień. Moduł II: Krytyka oraz system zachęt i kar w kierowaniu zespołem Definicje i podział krytyki Nagroda jako system wynagradzania pracownikaModuł III: Zarządzanie sobą w czasie Limity czasu i jego wykorzystanie. Sposoby postrzegania czasu. Metody definiowania celów. Efektywne planowanie zadań do wykonania. Podejmowanie decyzji. Złodzieje czasu Podstawy zarządzania karierąModuł IV: Techniki komunikacji i prezentacji Proces spostrzegania. Przebieg procesu komunikacji. Kanały komunikacji. Bariery komunikacyjne i sposoby ich przezwyciężania. Elementy skutecznej komunikacji. Konstruowanie scenariusza prezentacji. Elementy składowe prezentacji. Opracowanie i aspekt wizualny prezentacji. Zasady wystąpień publicznych.
Brak