Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Skip to Content
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
Język polski English русский український
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

Друк Повернутися

Pracownik administracyjno-biurowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)

Lokalizacja:
Polska, łódzkie, Łódź, Łódź, 00-000, -
Adresaci szkolenia
Grupa docelowa: osoby chcące przekwalifikować się, pracownicy administracji urzędów, pracownicy szkół czy wyższych uczelni, pracownicy biur, właściciele małych, średnich i dużych firm, osoby bezrobotne, studenci, wszyscy zainteresowani.
Terminy
Rozpoczęcie:
2019-01-30
Zakończenie:
2019-01-31
Rekrutacja do:
Brak
Szczegóły oferty szkolenia
Charakterystyka ogólna

Cel szkolenia: Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego. Uczestniczka pozna zasady przygotowywania korespondencji oraz jej obiegu, dekretowania, wpisywania do książki korespondencyjnej (ewidencjonowanie). Pozna rodzaje korespondencji m.in. korespondencję w sprawach osobowych, w sprawach finansowych, handlowych, transportowych czy administracyjnych. Podczas szkolenia uczy się jak planować i organizować pracę w biurze z wykorzystaniem terminarzy, planerów czy nowoczesnych środków pracy biurowej, które zostaną przedstawione podczas prezentacji mulimedialnej. Pozna zasady pracy w sekretariacie, zasady współpracy z szefem, planowania podróży służbowej czy przyjmowania delegacji krajowej czy zagranicznej. Podczas szkolenia nauczy się przygotowania zebrania wewnątrz firmy. Omówione zostaną również zagadnienia planowania pomieszczeń biurowych w tym sekretariatu oraz innych komórek organizacyjnych. Pozna zadania recepcyjne oraz asystenckie. Podczas szkolenia Uczestniczka pozna zasady prawidłowego wizerunku pracownika biurowego na który składa się: wygląd zewnętrzny, ubiór, sposób poruszania, sposób zachowania i sposób mówienia. Omówione zostaną zagadnienia przeprowadzenia archiwizacji dokumentów. Wśród poznanej dokumentacji przeprowadzone zostaną ćwiczenia samodzielnego przygotowania korespondencji osobowej (fazy ABC): faza przyjmowania do pracy, faza zatrudnienia pracownika, faza rozwiązania stosunku pracy; jak również samodzielnego przygotowania korespondencji w sprawach handlowych, takich jak propozycja nawiązania współpracy handlowej, oferta, zamówienie, reklamacja. Przedstawiony zostanie również szczegółowy schemat: gdzie może pracować pracownik administracyjno-biurowy. Celem szkolenia jest zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu: umiejętności samodzielnego prowadzenia biura, przepływem informacji w zarządzaniu biurem, zasadami efektywnej komunikacji, kultury zawodu.

Metodologia/program

Program szkolenia: 1. Organizacja pracy biurowej: - obsługa administracyjna jednostek organizacyjnych - charakterystyka pracy biurowej - współpraca z szefem - organizacja pracy w sekretariacie - zadania sekretariatów - przyjmowanie interesantów - przyjmowanie i łączenie telefonów - kontrola terminów - obieg dokumentów - system kancelaryjny: dziennikowy i bezdziennikowy - przyjmowanie i wysyłanie korespondencji - przechowywanie akt - postępowanie z pismami niejawnymi - ochrona danych osobowych 2. Przepływ informacji w zarządzaniu biurem - informacja jako główny efekt pracy biurowej - sieć komputerowa - poczta elektroniczna - telefony - nośniki informacji - korespondencja w sprawach handlowych - korespondencja w sprawach transportowych - korespondencja w sprawach finansowych - korespondencja w sprawach administracyjnych - korespondencja w sprawach osobowych - sporządzanie protokołów, sprawozdań i notatek służbowych - zebranie jako forma wymiany informacji 3. Zasady efektywnej komunikacji - komunikacja werbalna i niewerbalna - prezentujemy siebie - rodzaje blankietów - elementy składowe pisma i zasady ich rozmieszczania - skracanie wyrazów w korespondencji - bariery porozumiewania się: zewnętrzne i wewnętrzne 4. Kultura zawodu: - image pracownika biurowego - wizerunek pracownika biurowego: wygląd zewnętrzny, ubiór, podstawowe zasady ubioru panów i pań– pracowników biurowych, sposób poruszania się, sposób zachowania się, sposób mówienia, fryzura, makijaż, - savoir-vivre w relacjach międzyludzkich: punktualność, witanie się, przedstawianie, zajmowanie miejsc w pomieszczeniach, prowadzenie rozmów, zajmowanie miejsc w samochodzie, telefony, - wybrane zagadnienia etyki pracownika biurowego - kultura organizacyjna przedsiębiorstwa - kontakty z kolegami i przełożonymi - patologiczne zjawiska w miejscu pracy - konflikty i ich rozwiązywanie - kształtowanie stosunków interpersonalnych – zasady dobrego zachowania

Trener

Brak

Dodatkowe informacje o szkoleniu

Brak

DODATKOWE INFORMACJE

Rodzaj szkolenia
Szkolenie

Typ szkolenia
otwarte

Kategoria szkolenia
Administracja i zarządzanie

Ilość miejsc
0

KOSZT

Koszt szkolenia zawiera
szkolenie, przerwy kawowe, zaświadczenie

Płatne

Cena końcowa szkolenia
1180.00

KONTAKT

Nazwa instytucji szkoleniowej
Mati Consulting Szkolenia

Adres
Polska, wielkopolskie, śremski, Książ Wlkp. , 63-130, Mchy 6

Imię i nazwisko osoby kontaktowej
Dział Szkoleń

Telefon kontaktowy
Tel. 600 43 33 71 lub 61 28 28 766

Adres e-mail
maticonsulting@szkolenia-mc.pl

Strona WWW
www.szkolenia-mc.pl

Lokalizacja oferty szkolenia na mapie:
Пошук

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Zakres działalności (ETR)
    • Deklaracja dostępności
    • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
    • Regulamin Portalu
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin DSA
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe
  • Zielona Linia na Facebooku
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Instagramie

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry