Назад
Jak marki uczą się przewidywać potrzeby klientów?
Jeszcze kilka lat temu e-commerce opierał się na promocjach i kampaniach remarketingowych. Dziś coraz częściej wygrywają ci, którzy potrafią zrozumieć użytkownika, zanim kliknie „kup teraz”. W świecie, w którym 78% Polaków robi zakupy online, a wartość rynku przekroczyła 100 miliardów złotych, personalizacja przestaje być dodatkiem.
Czytaj więcej na stronach serwisu
Źródło: PARP: "Era cyfrowej intuicji. Jak marki uczą się przewidywać potrzeby klientów?", 21.10.2025 r.
Uwaga! Wszystkie treści i materiały zamieszczane na portalu zielonalinia.gov.pl,opracowywane przez grupę redakcyjną, mają charakter informacyjny. Redakcja portalu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były rzetelne i wiarygodne. Nie stanowią one wiążącej interpretacji przepisów prawnych.




