GŁÓWNE INFORMACJE:
Dodatkowe informacje:
Junior Brand Manager (Książęce)
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Weź udział w rozwoju strategii i planów rocznych dla Książęce, w tym rozwoju portfolio
- Współtwórz i koordynuj ciekawe projekty z zakresu ATL, BTL i digital
- Współpracuj z wiodącymi agencjami kreatywnymi, mediowymi i eventowymi, dbając o spójność działań
- Współpracuj szeroko z różnymi zespołami KP – od logistyki, trade marketingu i finansów, po sprzedaż
- Buduj zaangażowanie wokół marki wewnątrz firmy i wśród naszych konsumentów
- Analizuj wyniki marki i efekty prowadzonych projektów oraz przekładaj je na dalsze działania
- Zarządzaj budżetem marki zgodnie z planem rocznym, uwzględniając nowe inicjatywy
Nasze wymagania
- Masz min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami na linii digital – marketing - aktywacja
- Potrafisz efektywnie odnaleźć się w zespołach projektowych, a współpraca to Twoja mocna strona
- Pasjonuje Cię brand marketing i nieustannie poszukujesz inspiracji w tym obszarze
- Myślisz analitycznie i strategicznie
- Cechuje Cię otwartość, proaktywność i dobra komunikacja
- Bardzo dobrze „czujesz” i rozumiesz potrzeby i preferencje konsumentów
- Jesteś osobą kreatywną, myślisz nieszablonowo i jesteś gotowy(-a) do poszukiwania nieoczywistych rozwiązań
- Jesteś studentem / studentką ostatnich lat lub absolwentem / absolwentką studiów wyższych (mile widziane kierunki marketingowe, biznesowe lub ekonomiczne)
- Biegle znasz język polski i w stopniu zaawansowanym język angielski (min. B2)
To oferujemy
- Współtworzenie przyszłości marki Ksiażęce
- Udział w rozwoju marki w pełni dedykowanej na rynek lokalny od początku do końca
- Dołączenie do zespołu ekspertów z pasją do brand marketingu
- Otwartość na Twoje pomysły i inicjatywę, możliwość wdrażania własnych rozwiązań i realny wpływ na komunikację i wizerunek marki
- Możliwość rozwoju w strukturach naszej firmy – zarówno w brand marketingu, jak i innych zespołach. Oraz atrakcyjny pakiet szkoleniowy (m.in. Dofinansowanie szkoleń i kursów; e-learning)
- Pakiet benefitów managerskich m.in. Rodzinny pakiet medyczny (prywatna opieka medyczna), platforma mybenefit, pakiet sportowy, program inwestycyjny, deputat piwny
- Dwa dni płatnego urlopu na udział w wybranym przez Ciebie wolontariacie.
- Biuro zlokalizowane w samym centrum Warszawy
- Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy w systemie hybrydowym (trzy dni w biurze, dwa dni na home office)
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- karty przedpłacone
- dofinansowanie biletów do kina, teatru
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
- Deputat piwny
Szukamy ludzi takich jak Ty – kreatywnych, pełnych pasji i gotowych na nowe wyzwania. Dołącz do naszego zespołu i pomóż nam kształtować przyszłość marki Książęce, tworząc innowacyjne strategie oraz realizując ambitne projekty.
Kompania Piwowarska
Jesteśmy liderem na polskim rynku piwa. W portfolio naszych produktów znajdują się najchętniej wybierane przez Polaków marki: Lech, Tyskie i Żubr, rodzina piwnych specjalności Książęcego, a także bogaty wybór piw smakowych i bezalkoholowych.
Od 2017 r. jesteśmy częścią Asahi Europe & International, należącej do japońskiej Grupy Asahi.
W naszych browarach, centrach dystrybucji i biurach zatrudniamy blisko 2700 osób.
Nasze piwa warzymy w trzech browarach mających wielowiekową historię i tradycję – są to: Browar Dojlidy Białystok (1768), LECH Browary Wielkopolski w Poznaniu (1895), Tyskie Browary Książęce w Tychach (1629).
Od lat znajdujemy się w czołówce rankingów najlepszych pracodawców w Polsce. W przeprowadzonym w 2021 r. badaniu Randstad Employer Brand Research otrzymaliśmy dwa wyróżnienia: w branży FMCG zajęliśmy pierwsze miejsce, a w ogólnym zestawieniu najlepszych pracodawców w kraju – czwarte.
Budujemy biznes tak różnorodny, jak otaczający nas świat, dlatego bardzo dbamy o to, aby każdy czuł się u nas dobrze. W tym celu stworzyliśmy platformę „Lśnij własnym blaskiem”, dzięki której wspólnie rozwijamy kulturę Różnorodności, Równości i Włączania. Jesteśmy też firmą odpowiedzialną społecznie – integralną częścią naszej strategii biznesowej są działania na rzecz środowiska naturalnego, społeczności i konsumentów.
Dowiedz się więcej o naszej strategii Lepsza Przyszłość 2030 i działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju:
https://www.kp.pl/csr/strategia-zrownowazonego-rozwoju
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO z dnia 27 kwietnia 2016 r., informujemy, iż administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych w utworzonym profilu i/lub dokumentach aplikacyjnych jest Kompania Piwowarska S.A. (dalej KP) z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szwajcarskiej 11, 61-285 Poznań. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem siedziby Administratora lub pod adresem e-mail rodo@asahibeer.pl.Ogłoszenie o pracy tymczasowej:





