Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Перейти к содержимому
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

kprm

AUDYTOR WEWNĘTRZNY DS. OBSŁUGI KOMITETU AUDYTU, W BIURO AUDYTU WEWNĘTRZNEGO

Ministerstwo Obrony Narodowej w Warszawie
Печать Назад

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
89974517
Branza
Branża:
Administracja Państwowa
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa, warszawa, ul. Klonowa 2
Zegar
Ważne do:
2025-12-03
Dokument
Rodzaj umowy:
Brak

Obowiązki:

  • Obsługuje posiedzenia Komitetu audytu w dziale administracji rządowej obrona narodowa, przygotowuje tematykę posiedzeń i materiały, w tym projekty uchwał do akceptacji Dyrektora Biura. Gromadzi i archiwizuje dokumentacje posiedzeń oraz prowadzi bazy uchwał, wytycznych, sprawozdań i innych dokumentów wynikowych.
  • Koordynuje audyt wewnętrzny w dziale obrona narodowa, wynikający z ustawowych zadań Komitetu audytu i Ministra kierującego działem oraz analizuje informacje z komórek audytu wewnętrznego jednostek w dziale obrona narodowa w zakresie planowania, sprawozdawczości, ocen wewnętrznych i zewnętrznych oraz innych zadań przewidzianych ustawą i regulaminem dla Komitetu audytu i komórki audytu wewnętrznego w Ministerstwie. Przygotowuje informacje i materiały (analizuje wnioski i opinie) o charakterze merytorycznym wraz z propozycjami rozwiązań procedowanych zagadnień przez Komitet audytu
  • Przeprowadza zadania audytowe o charakterze zapewniającym (zadania zapewniające) wynikające z rocznego planu audytu oraz poza planem audytu wewnętrznego, zlecone przez Ministra Finansów, Szefa Krajowej Administracji Skarbowej a także na polecenie Prezesa Rady Ministrów w tym: opracowuje program zadań audytowych ujętych w planie rocznym i zleconych poza planem, przeprowadza analizy ryzyka w obszarach objętych audytem, określa cel zadania oraz zakres przedmiotowego i podmiotowego zadania, ustala narzędzia badawcze, przeprowadza czynności audytowe, kieruje zapytania (w tym opracowuje testy, kwestionariusze) pisma, maile, telefony, osobiście do audytowanych i osób wyznaczonych do współpracy z audytorami, analizuje otrzymywane dokumenty, informacje, dane, formułuje zalecenia w stosunku do zbadanych obszarów wymagających usprawnień i wskazuje istotne ryzyka oraz je uzgadnia z audytowanym, sporządza i podpisuje sprawozdania (opinie, notatki) z przeprowadzenia zadań audytowych.
  • Przeprowadza czynności doradcze wynikające z rocznego planu audytu oraz zlecone poza planem audytu wewnętrznego zlecone przez Ministra Finansów, Szefa Krajowej Administracji Skarbowej a także na polecenie Prezesa Rady Ministrów, w celu sformułowania opinii lub wniosków, które przyczynią się do usprawnienia funkcjonowania jednostki, w tym także bada stan faktyczny, dokonuje oceny zgodności poszczególnych działań z przepisami prawa i wewnętrznymi procedurami, jak również ocenia czy przyjęte rozwiązania są spójne, logiczne i wystarczające.
  • Realizuje Program zapewnienia i poprawy jakości w Biurze Audytu Wewnętrznego, zgodnie z określonymi procedurami wewnętrznymi. Bierze udział w przeprowadzaniu przeglądów i aktualizacji procedur audytu wewnętrznego, w celu zapewnienia kompletności i aktualności obowiązujących procedur w zakresie działania audytu wewnętrznego w Ministerstwie. Opiniuje wnioski o wyrażenie zgody na prowadzenie audytu wewnętrznego w jednostkach w dziale przez usługodawcę niezatrudnionego w tych jednostkach.
  • Opracowuje propozycje programu zapewnienia i poprawy jakości wraz z metodyką pomiaru efektywności audytu wewnętrznego w dziale obrona narodowa, planowania i sprawozdawczości audytu wewnętrznego.
  • Przygotowuje informacje i materiały niezbędne do sporządzenia przez Komitet audytu sprawozdań z realizacji jego zadań, w tym przygotowuje projekty sprawozdania. Wspiera Komitet adytu w wykonaniu samooceny.
  • Organizuje i obsługuje spotkania z audytorami wewnętrznymi w dziale.

Dodatkowe informacje:

Oczekiwania względem kandydata:
wykształcenie: wyższe
pozostałe wymagania niezbędne:
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o rachunkowości
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach tego audytu
  • Znajomość rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie komitetu audytu wewnętrznego
  • Znajomość Komunikatu Ministra Finansów w sprawie standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych
  • Znajomość struktury organizacyjnej MON
  • Umiejętność organizacja pracy własnej
  • Umiejętność współpraca z innymi
  • Umiejętność dążenie do rezultatu
  • Umiejętność poszukiwanie rozwiązań
  • Umiejętność innowacyjność
  • Umiejętność komunikacja
  • Spełnienie wymogu określonego w ustawie o służbie cywilnej dotyczącego zakazu zatrudniania w służbie cywilnej osoby, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - osoba wybrana do zatrudnienia, jeśli urodziła się przed dniem 1 sierpnia 1972 r., będzie musiała złożyć Oświadczenie lustracyjne
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE lub wyrażanie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania takiego poświadczenia, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

wymagania dodatkowe :

    Dodatkowe informacje o stanowisku:
    Stanowisko: audytor wewnętrzny
    Do spraw: obsługi Komitetu audytu,
    Komórka organizacyjna: Biuro Audytu Wewnętrznego
    Warunki pracy:

    Budynek:



    • na zewnątrz: podjazd dla wózków inwalidzkich

    • wewnątrz: winda, ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich, brak toalet dostosowanych do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich


    Warunki dotyczące charakteru pracy:



    • praca administracyjno-biurowa

    • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie

    • obsługa urządzeń biurowych

    • zagrożenie korupcją - w czasie prowadzenia czynności audytowych


    Dokumenty niezbędne
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, w szczególności mogą to być: świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty (UWAGA: należy dołączyć kopie dokumentów, które w sposób niebudzący wątpliwości potwierdzają zarówno rodzaj, jak i długość wymaganego doświadczenia-dokumentami takimi nie są umowy o pracę, umowy zlecenia itp.).
    • Kopię posiadanego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE
    • Curriculum Vitae (CV) zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
    • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałaś/nie pracowałeś ani pełniłaś/nie pełniłeś służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłaś/ nie byłeś współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty dodatkowe
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Inne informacje:
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
    - pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca

    • Zwróć uwagę na termin, miejsce i sposób składania dokumentów oraz ich kompletność

    • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów

    • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie

    • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail)

    • Nie dopuszczamy uzupełniania oferty, jeśli upłynął termin składania dokumentów

    • Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Zachęcamy do skorzystania z gotowego wzoru

    • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego

    • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i odręcznie podpisane oświadczenia opatrzone datą, wskazane w części "DOKUMENTY NIEZBĘDNE". Na ich podstawie zostanie dokonana weryfikacja spełniania przez Ciebie wymagań formalnych

    • Podaj w ofercie adres poczty elektronicznej (e-mail). Za jego pośrednictwem powiadomimy Cię jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu

    • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy

    • Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone

    • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy)

    • Pracownikowi może być nadany pracowniczy przydział mobilizacyjny - na podstawie ustawy o obronie Ojczyzny

    • Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy o ochronie sygnalistów z dnia 14 czerwca 2024 r. (Dz.U. poz. 928) informujemy, że procedury dotyczące zgłoszeń wewnętrznych reguluje zarządzenie Nr 30 Dyrektora Generalnego Ministerstwa Obrony Narodowej z dnia 18 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia procedury dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Ministerstwie Obrony Narodowej


    Wzory oświadczeń:
    • Wzór oświadczeń MON_2025


    Ilość oferowanych miejsc pracy:
    1

    Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
    Nie

    Kontakt:

    Dokumenty należy złożyć do:
    2025-12-03

    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Obrony Narodowej
    Biuro Dyrektora Generalnego
    al. Niepodległości 218
    00-911 Warszawa

    Dokumenty można również składać:
    - osobiście w Punkcie podawczym MON, al. Niepodległości 218 - wejście od ul. Filtrowej (pn.-pt., w godz. 8.15-16.15) w zamkniętej kopercie z nr oferty BIP KPRM
    - przez E-PUAP.

    Dane osobowe - klauzula informacyjna:

    Klauzula informacyjna z RODO dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w procesie naboru do korpusu służby cywilnej w MON


    1. Administrator


    Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach naboru jest Ministerstwo Obrony Narodowej reprezentowane przez Dyrektora Generalnego MON z siedzibą w Warszawie, przy Al. Niepodległości 218.


    2. Inspektor ochrony danych


    Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować poprzez pocztę elektroniczną na adres: iod@mon.gov.pl lub listownie na adres: Ministerstwo Obrony Narodowej Al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa, z dopiskiem "Inspektor Ochrony Danych".


    3. Cel i podstawy przetwarzania


    Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu naboru oraz archiwizacji dokumentów po jego przeprowadzeniu[2].


    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać
    w dowolnym czasie.


    4. Odbiorcy danych osobowych


    Pani/Pana dane mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, a także innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane
    do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.


    5. Okres przechowywania danych


    Pani/Pana dane zgromadzone w obecnym procesie naboru będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w tym zgodnie z obowiązującym w Ministerstwie Obrony Narodowej Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt.


    6. Prawa osób, których dane dotyczą/Uprawnienia


    W zależności od podstawy prawnej przetwarzania danych ma Pani/Pan prawo do:



    • dostępu do swoich danych,

    • sprostowania swoich danych osobowych,

    • ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w przypadkach wymienionych w art. 18 ust. 1 RODO,

    • usunięcia danych osobowych,

    • wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych)


    7. Informacja o wymogu podania danych


    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.


    8. Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji


    W trakcie przetwarzania danych nie będzie dochodziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani
    do profilowania.



    [1] Art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (dalej KP) oraz art. 26 ustawy o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008 r.,
    [2] Art.221 §1 KP w zw. z art. 6 ust. 1 lit. b-c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm., dalej RODO).
    [3] Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust. 2 lit. a RODO, przy czym jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie.



    Polska, mazowieckie, Warszawa, warszawa, ul. Klonowa 2
    Следующий
    Zobacz na mapie
    (Открывает новое окно)
    Ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy są ogłoszeniami o wolnych stanowiskach pracy w rozumieniu ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505 z późń. zm.), oraz ustawy z dnia 30 grudnia 2015 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw ( Dz.U. 2016 poz. 34)
    Поиск

    Newsletter

    Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

    • Praca i firma
      • Akcja Rekrutacja
      • Kreator CV
      • Własna firma
      • Kodeks Pracy
      • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
      • Autoposzukiwacz ogłoszeń
    • Urząd pracy
      • Rejestracja
      • Podnoszenie kwalifikacji
      • Wsparcie zatrudnienia
      • Świadczenia
    • Pracodawcy
      • Dotacje na zatrudnianie pracowników
      • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
      • Zatrudnianie cudzoziemców
      • Szkolenia i usługi rynku pracy
    • O nas
      • Organizator Centrum
      • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
      • O Portalu Zielona Linia
      • Zakres działalności (ETR)
      • Deklaracja dostępności
      • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
      • Regulamin Portalu
      • Polityka prywatności
      • Polityka Cookies
      • Klauzula informacyjna Social Media
      • Regulamin DSA
      • Usługi Zielonej Linii
      • Współpracuj z nami
      • Sewisy współpracujące
      • Centrum prasowe
    • Zielona Linia na LinkedIn
    • Zielona Linia na Instagramie
    • Zielona Linia na You Tube
    • Zielona Linia na Twitterze
    • Zielona Linia na Facebooku

    Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025

    Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
    Wróć do góry