Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Перейти к содержимому
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

nuzle

SPECJALISTA DS. SERWISU TECHNICZNEGO Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM

ITSelecta
Печать Назад

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
89672520
Branza
Branża:
Finanse/Ekonomia
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, śląskie, Katowice
Zegar
Ważne do:
2025-11-24
Dokument
Rodzaj umowy:
umowa o pracę

Dodatkowe informacje:

Wymagania:
-Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
-Umiejętności komunikacji biznesowej w języku angielskim
-Biegła obsługa MS Office
-Wykształcenie wyższe/licencjat/magister elektrotechniki, wykształcenie techniczne lub podobne jest koniecznością
-Idealnie 2 lata doświadczenia w profesjonalnej obsłudze klienta i wsparciu technicznym
-Dodatkowym plusem będzie doświadczenie z produktami solarnymi, PV lub podobnymi
-Podstawowa znajomość technologii sieci IP
-Mile widziane doświadczenie w pracy w organizacji międzynarodowej
-Doskonałe umiejętności interpersonalne i sprawdzona umiejętność budowania trwałych relacji z klientami, współpracownikami i menedżerami
-Zezwolenie na pracę w Polsce lub dowód osobisty w UE

Obowiązki:
-Odpowiadać na połączenia przychodzące, czaty i e-maile od klientów
-Rozwiązywać problemy klientów na miejscu/poza obiektem
-Rozwiązywać problemy z komunikacją dla klientów Onsite/Offsite
-Rozwiązywać problemy z systemem PV dla klientów na miejscu/poza obiektem
-Rozwiązywać problemy z ładowarkami EC i systemami magazynowania energii dla klientów na miejscu/poza obiektem
-Zapewniać wsparcia w rozwiązywaniu problemów i diagnostyce problemów związanych z PV napotkanych podczas instalacji i uruchamiania produktów, korzystając z wiedzy ogólnej, schematów produktów, danych przechowywanych w bazie wiedzy i innych dostępnych źródeł informacji
-Współpracować z operacjami w celu zatwierdzenia upoważnienia do zwalniania części potrzebnych do rozwiązania problemów napotykanych przez klientów
-Dostarczać aktualizacje bazy danych wiedzy używanej przez innych przedstawicieli pomocy technicznej o nowe informacje dotyczące rozwiązywania problemów wykryte w rozwiązywaniu połączeń klientów
-Udokumentować całą aktywność w systemie biletowym i innych platformach oprogramowania bazodanowego
-Utrzymać wiedzę techniczną za pomocą systemu zarządzania nauczaniem (LMS).

Firma oferuje:
-Umowę o pracę na czas nieokreślony z atrakcyjnym wynagrodzeniem
-Prywatna opieka medyczna
-Premie za zaangażowanie co roku
-Hybrydowy typ pracy
-Bezpłatne świeże owoce, kawa i herbata każdego dnia
-Profesjonalne szkolenia wstępne i rozwojowe

Rodzaj umowy:
umowa o pracę


Zmianowość:
Brak

System wynagradzania:
Brak

Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Внимание
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.
Polska, śląskie, Katowice
Следующий
Zobacz na mapie
(Открывает новое окно)
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
Поиск

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Zakres działalności (ETR)
    • Deklaracja dostępności
    • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
    • Regulamin Portalu
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin DSA
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe
  • Zielona Linia na LinkedIn
  • Zielona Linia na Instagramie
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na Facebooku

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry