Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Перейти к содержимому
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

pracuj.pl

SPECJALISTA / GŁÓWNY SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Instytut Łączności-Państwowy Instytut Badawczy
Печать Назад

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
88159713
Branza
Branża:
Inne
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa
Zegar
Ważne do:
2025-10-11
Dokument
Rodzaj umowy:
Brak

Dodatkowe informacje:

Specjalista / główny specjalista ds. zamówień publicznych

Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz regulacji wewnętrznych;
  • nadzór i przestrzeganie ustawy Prawo Zamówień Publicznych i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz wewnętrznego regulaminu udzielania Zamówień Publicznych;
  • kompleksowe przygotowane i prowadzenie pod względem formalnym dokumentacji przetargowej (korespondencja w postępowaniu, weryfikacji wykonawców, badanie i ocena ofert, przygotowywanie analizy potrzeb i wymagań, udział w przygotowywaniu, opiniowaniu oraz negocjowaniu umów; przygotowywanie SWZ i protokołów końcowych);
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowywania dokumentacji przetargowych oraz realizacji potrzeb zakupowych;
  • kompleksowy nadzór nad poprawnością całego procesu przetargowego pod kątem obowiązujących przepisów prawa;
  • sporządzanie projektów wyjaśnień oraz ewentualnych modyfikacji treści SWZ, a także zawiadomień, oświadczeń, informacji oraz innych pism wymaganych ustawą Pzp;
  • współuczestnictwo w procesie udzielania zamówień - w tym udział w pracach komisji przetargowych lub zespołów projektowych;
  • dokonywanie analizy ofert pod względem formalno-prawnym;
  • przygotowywanie projektowanych postanowień umów;
  • weryfikowanie zgodności opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu i sposobu oceny ich spełniania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zamówień publicznych;
  • archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji przetargowej wraz ze wszystkimi załącznikami;
  • worzenie i doskonalenie wewnętrznych procedur i standardów Departamentu zapewniających właściwą realizację procesu i jego raportowanie;
  • sporządzanie okresowych sprawozdań i raportów;
  • prowadzenie dokumentacji przetargowej w systemie EZD.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe I stopnia (preferowane kierunki: prawo, administracja);
  • 4 lata doświadczenia w zamówieniach publicznych u Zamawiających;
  • bardzo dobra znajomość przepisów prawnych z zakresu prawa zamówień publicznych;
  • umiejętność przygotowania i prowadzenia dokumentacji przetargowej;
  • umiejętność przygotowywania pism, projektów wyjaśnień, zawiadomień oraz innych pism wymaganych ustawą PZP;
  • bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel);
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
  • samodzielność i doskonała organizacja pracy własnej;
  • dokładność, sumienność, rzetelność i terminowość.

Mile widziane

  • wykształcenie wyższe II stopnia;
  • studia podyplomowe z zamówień publicznych;
  • doświadczenie w realizacji zamówień publicznych finansowanych ze środków UE;
  • umiejętność wyszukiwania informacji;
  • zdolność analitycznego myślenia.

To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • pracę w przyjaznym, doświadczonym zespole w stabilnej instytucji państwowej;
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
  • dogodny dojazd środkami komunikacji publicznej, a w przypadku dojazdu samochodem miejsce parkingowe na terenie Instytutu;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • karty sportowe;
  • dofinansowania z ZFŚS.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • elastyczny czas pracy
  • parking dla pracowników
  • dodatkowe świadczenia socjalne

Instytut Łączności-Państwowy Instytut Badawczy

Instytut Łączności – Państwowy Instytut Badawczy to niezależna instytucja badawczo-rozwojowa w dziedzinie telekomunikacji i technik informacyjnych. Realizujemy projekty R+D w obszarze zastosowań metod i technik ewaluacji bezpieczeństwa teleinformatycznego, w tym dotyczących sprzętowych rozwiązań kryptograficznych.

Przekazanie Instytutowi Łączności – Państwowemu Instytutowi Badawczemu (IŁ-PIB) w związku z udziałem w procesie rekrutacji, danych osobowych w zakresie szerszym niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez IŁ-PIB w celu prowadzenia rekrutacji.
Każdą ze zgód na przetwarzanie danych osobowych można wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Zgoda na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach:
Jeżeli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie przez IŁ-PIB Pani/Pana danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych rekrutacji, prosimy o przekazanie takiej zgody pisemnie.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Łączności – Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą w Warszawie przy ul. Szachowej 1, 04-894 Warszawa.
Przekazane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia aktualnego procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana w tym zakresie zgody również dla celów realizacji przeszłych rekrutacji.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, uzyskania ich kopii, żądania sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
dla kandydatów do pracy w Instytucie Łączności – Państwowym Instytucie Badawczym
1. Administrator:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Instytut Łączności – Państwowy Instytut Badawczy
z siedzibą w Warszawie przy ul. Szachowej 1, 04-894 Warszawa, zwany dalej „IŁ-PIB”.
2. Inspektor ochrony danych:
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, właściwego we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Z inspektorem można kontaktować się:
• tradycyjną drogą pocztową na adres:
Instytut Łączności – Państwowy Instytut Badawczy
ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa
z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”
lub
• drogą mailową: iod@il-pib.pl
3. Cel i podstawy prawne przetwarzania:
Pani/Pana dane osobowe zawarte w aplikacji o pracę będą przetwarzane:
1) w celu wykonania związanych z procesem zatrudnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności z przepisów Kodeksu pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”, w związku z przepisami Kodeksu pracy. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w zakresie niewymaganym przepisami prawa jest Pani/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
2) w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji, o ile została wyrażona przez Panią/Pana zgoda na przetwarzanie danych w tym celu – podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
3) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora polegających na umożliwieniu Administratorowi obrony swoich praw.
4. Odbiorcy danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane podmiotom świadczącym IŁ-PIB usługi związane z procesem rekrutacji, takim jak agencje rekrutacyjne oraz dostawcy systemów informatycznych lub usług IT.
Ponadto Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane również podmiotom, które są uprawnione do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.
5. Okres przechowywania danych:
Pani/Pana dane będą przetwarzane do zakończenia aktualnego procesu rekrutacji, a w zakresie w jakim dane są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – do czasu wycofania zgody, nie dłużej jednak niż

Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Внимание
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.
Polska, mazowieckie, Warszawa
Следующий
Zobacz na mapie
(Открывает новое окно)
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
Поиск

Zatrudnianie cudzoziemców

Jeżeli chcą Państwo potwierdzić legalność zatrudnienia cudzoziemca, prosimy o przygotowanie informacji na temat jego aktualnego dokumentu pobytowego.

Jeżeli pobyt cudzoziemca legalizuje:

  • Wiza krajowa D - prosimy o podanie celu wydania (numer od 01 do 23 znajduje się w polu „Uwagi” na naklejce wizowej),
  • Zezwolenie na pobyt czasowy (karta pobytu) - prosimy o podanie podstawy prawnej – artykułu z ustawy o cudzoziemcach (ewentualnie specustawy wojennej) z decyzji wojewody. Adnotacja „dostęp do rynku pracy” widniejący na karcie pobytu nie jest wystarczający.

Rozumiem i przechodzę dalej

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Zakres działalności (ETR)
    • Deklaracja dostępności
    • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
    • Regulamin Portalu
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin DSA
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe
  • Zielona Linia na LinkedIn
  • Zielona Linia na Instagramie
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na Facebooku

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry