GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
86972585

Branża:
Obsługa klienta/Call Center

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, wielkopolskie, Poznań

Ważne do:
2025-09-06

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Przedstawiciel Handlowy – Salony Fryzjerskie (m/f)
Miejsce pracy: PoznańTwój zakres obowiązków
- Prowadzenie aktywnej sprzedaży w ramach istniejącej bazy klientów, w tym przedstawianie aktualnej oferty handlowej, przyjmowanie zamówień oraz realizacja wyznaczonych celów i planów sprzedaży
- Prowadzenie działań sprzedażowych na terenie województw: wielkopolskie, kujawsko-pomorskie (salony fryzjerskie)
- Prowadzenie negocjacji oraz zapewnienie realizacji warunków zawartych umów
- Zapewnienie atrakcyjnej i skutecznej ekspozycji produktów na półkach salonów
- Kształtowanie oraz utrzymywanie trwałych, pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi
- Aktywna sprzedaż oferowanych przez firmę szkoleń dla klientów
- Monitorowanie i zapewnienie terminowych płatności od klientów Budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek marki
Nasze wymagania
- Masz minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B, najlepiej w branży beauty lub pokrewnej.
- Posiadasz wykształcenie wyższe
- W stopniu podstawowym znasz język angielski
- Potrafisz nawiązywać i utrzymywać relacje z klientami – zarówno zdobywać nowych, jak i dbać o tych, z którymi już współpracujemy
- Masz umiejętność prezentowania produktów i ofert w sposób interesujący i przekonujący
- Lubisz analizować dane i wyciągać wnioski, które pomagają osiągać lepsze wyniki
- Potrafisz dobrze zarządzać swoim czasem, ustalać priorytety i skutecznie realizować cele
- Samodzielność i kreatywność to Twoje mocne strony – potrafisz podejmować decyzje i szukać innowacyjnych rozwiązań
- Obsługujesz programy z pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Masz prawo jazdy kat. B i chętnie podróżujesz służbowo
To oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w trybie hybrydowym
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
- Wynagrodzenie z premią zależną od Twoich wyników oraz trzynasta pensja
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie oraz karta sportowa Multisport
- Dodatkowe świadczenia socjalne dwa razy w roku (na Dzień Chemika i Mikołajki)
- Kwartalne paczki z produktami naszych marek (m.in. Syoss, Bref, Persil, Silan, Fa, Schwarzkopf, Pattex) oraz możliwość preferencyjnego zakupu produktów firmy
- Program Wsparcia Pracowników EAP: wsparcie psychologiczne oraz porady prawne i finansowe.
- Programy: Wolontariatu i Poleceń Pracowniczych
- Kompletny onboarding z Buddy: wsparcie w pierwszych krokach w naszej firmie
- Programy rozwojowe i szkolenia: dostęp do wielu warsztatów i kursów oraz możliwość uczestnictwa w projektach międzynarodowych
- Inicjatywy pracownicze: Henkel TV, wewnętrzne konkursy, programy well being’owe
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- kawa / herbata
- napoje
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie wypoczynku
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Henkel Polska Sp. z o.o.
Henkel jest dla tych, którzy mierzą wysoko. Może to właśnie Ty?
W Henklu możesz wyznaczać nowe kierunki i rozwinąć karierę. Dlatego za projekty odpowiadasz od początku. Nasze wyjątkowe, dostępne na całym świecie marki to Twoja szansa na rozwój zawodowy i przecieranie nowych szlaków. Jeżeli stawiasz na aktywność i myślenie poza schematem, skorzystaj z szansy tworzenia z nami wspólnej, cyfrowej przyszłości.
Klikając w przycisk Aplikuj wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Henkel Polska Sp. z o.o. ul. Domaniewska 41, 02-672 Warszawa (dalej „ADO”) Twoich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej na potrzeby udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez ADO.”Każda osoba może wycofać zgodę w każdym momencie poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: : dpo.pl@henkel.com. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nasza Polityka Prywatności jest dostępna na stronie: https://www.henkel.pl/kariera.
Szczegóły odnośnie przysługujących Ci praw znajdziesz tutaj: https://www.henkel.pl/oswiadczenie-o-ochronie-danych-osobowych#pageID=442358
/>1. Administratorem danych osobowych zebranych w procesie rekrutacji jest Henkel Polska Sp. z o.o. ul. Domaniewska 41, 02-672 Warszawa (dalej jako „Administrator”). Z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: dpo.pl@henkel.com lub pisemnie na adres siedziby wskazany powyżej.
2. Celem przetwarzania danych jest:
• przeprowadzenie procesu rekrutacji przez administratora danych,
• przeprowadzanie przyszłych procesów rekrutacji przez administratora danych.
3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
• przepis prawa – w odniesieniu do zakresu danych osoby ubiegającej się o zatrudnienie określonego w przepisach Kodeksu pracy: imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
• prawnie uzasadniony interes administratora danych, w zakresie danych zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej na potrzeby przeprowadzenia procesu bieżącej rekrutacji;
• zgoda na przetwarzanie danych:
o jeżeli podane zostaną dodatkowe dane, których zakres nie wynika z przepisów Kodeksu pracy – zgoda na ich przetwarzanie zostanie wyrażona poprzez przesłanie aplikacji;
o w zakresie przetwarzania danych podanych w aplikacji oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej dla celów udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez administratora danych - zamieszczona w oświadczeniu przesłanym w aplikacji.
4. Administrator będzie przechowywał dane osobowe:
• do chwili zakończenia procesu rekrutacji lub do chwili wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych.
• W razie wyrażenia dodatkowej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów przyszłych procesów rekrutacji, administrator będzie przechowywał dane do momentu wycofania zgody, ale nie dłużej niż 2 lata.
5. W sytuacji nawiązania stosunku pracy dane osobowe zgromadzone w związku z ubieganiem się o zatrudnienie, zostaną włączone w całości do akt osobowych pracownika na podstawie przepisów wykonawczych do Kodeksu pracy w sprawie prowadzenia dokumentacji pracowniczej.
6. Administrator będzie przekazywał dane osobowe podmiotom przetwarzającym dane na swoje zlecenie,
w zakresie realizacji usług związanych z prowadzeniem rekrutacji pracowników lub udostępnianiem systemów informatycznych dla celów rekrutacji – przy czym takie podmioty przetwarzają dane osobowe na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.
7. Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo: dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia, oraz ograniczenia ich przetwarzania. W zakresie przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora danych, ma Pani/Pan prawo do wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych.
8. W zakresie w jakim podstawą przetwarzania jest zgoda, każda osoba ma:
• prawo wycofania zgody - poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: dpo.pl@henkel.com Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem;
• prawo do przenoszenia swoich danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora swoich danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Każda osoba może przesłać te dane innemu administratorowi danych.
9. Każda osoba ma również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Obowiązek podania danych osobowych jest
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.