GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
86112219

Branża:
Human Resources

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Zielonka

Ważne do:
2025-08-12

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingu
Miejsce pracy: ZielonkaTwój zakres obowiązków
- tworzenie i realizacja strategii komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu (EB)
- budowanie i dbanie o pozytywną kulturę w organizacji opartą na wartościach, otwartej komunikację, różnorodności i etycznym środowisku pracy
- opracowywanie contentu do pracowników i kandydatów, w tym tworzenie materiałów video (kanały komunikacji wewnętrznej, media społecznościowe)
- wsparcie w prowadzeniu i realizacji procesów rekrutacyjnych oraz oceny pracowniczej
- współtworzenie newslettera dla pracowników
- działania on i off boardingowe
- koordynacja i wsparcie organizacji wewnętrznych eventów, spotkań i akcji charytatywnych oraz wolontariackich
- planowanie, monitorowanie i raportowanie wydatków na działania związane z komunikacją wewnętrzną i EB
- współpraca ze wszystkimi zespołami w firmie oraz kadrą menedżerską
- wypracowywanie i aktualizowanie procedur i standardów rekrutacyjnych, ich wdrażanie i monitorowanie
- tworzenie i koordynowanie działań mających na celu integrację, wzrost zaangażowania i rozwój pracowników oraz przyciąganie talentów
- współpraca z uczelniami, kołami naukowymi oraz innymi organizacjami studenckimi oraz organizacja udziału firmy w targach pracy czy innych wydarzeniach kierowanych do kandydatów
- analiza podjętych działań w ramach komunikacji wewnętrznej i EB, analiza rynku i rekomendacje działań oraz raportowanie wyników
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe (zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia, psychologia)
- minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami w obszarze komunikacji i employer brandingu, w tym do pracowników i potencjalnych kandydatów
- wiedza, poparta praktyką, na temat aktualnych trendów w komunikacji wewnętrznej i employer brandingu
- wiedza i doświadczenie w organizowaniu eventów (od szacowania kosztów po rozliczenie projektu)
- umiejętność i swoboda w formułowaniu oraz redagowaniu tekstów, tzw. lekkie pióro
- praktyczna znajomość narzędzi marketingu internetowego
- znajomość pakietu Office 365
- bardzo dobra znajomość Adobe Photoshop, Canva i inne podobne
- umiejętności tworzenia angażujących treści dopasowanych do kanałów komunikacji i realizowanych celów marketingowych
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- umiejętność pracy w zespole
- gotowość do uczenia się nowych rzeczy
- otwartość na kontakt z partnerami biznesowymi
- proaktywność, pasja i wysoki poziom kreatywności
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- terminowość i dbałość o detale, sumienność
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
Wszystkich zainteresowanych spełniających podane wyżej kryteria prosimy o przesłanie CV z klauzulą dotyczącą zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Dołącz do nas!
Marcel S.A.
Jesteśmy firmą, działającą od 1992 roku, naszym podstawowym założeniem jest kompleksowe wspomaganie informatyzacji w diagnostyce medycznej. Ściśle współpracujemy z najlepszymi światowymi i krajowymi producentami systemów informatycznych.
Wszystkich zainteresowanych spełniających podane wyżej kryteria prosimy o przesłanie CV z klauzulą dotyczącą zgody na przetwarzanie danych osobowych:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu obecnej oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z
art.6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).”
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.
Dołącz do nas !
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.