GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
85680404

Branża:
Obsługa klienta/Call Center

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, wielkopolskie, Gołuchów

Ważne do:
2025-07-30

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Firma PORTOS TR7 poszukuje osoby na stanowisko : Młodszy specjalista ds. sprzedaży, która będzie odpowiedzialna za przygotowywanie ofert handlowych na podstawie zapytań klientów, kontakt mailowy i telefoniczny z klientami oraz wsparcie działu sprzedaży w bieżących działaniach. Idealny kandydat to osoba dokładna, komunikatywna, potrafiąca pracować zarówno samodzielnie, jak i w zespole.
Zakres obowiązków:
- Przyjmowanie zapytań ofertowych od klientów
- Mailowa i telefoniczna obsługa klientów
- Przygotowywanie wycen i ofert handlowych zgodnie z potrzebami klientów
- Utrzymywanie kontaktu z klientami w celu doprecyzowania zamówień i warunków współpracy
- Współpraca z działem produkcji i sprzedaży w zakresie realizacji zleceń
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe)
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- Znajomość współczesnych technik sprzedaży i obsługi klienta
- Bardzo dobra obsługa komputera i pakietu Microsoft Office, zwłaszcza Excel
- Doświadczenie w obsłudze klienta i przygotowywaniu ofert handlowych
- Samodzielność, skrupulatność i dobra organizacja pracy
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego
- Pracę w zgranym i wspierającym zespole
- Dodatkowe benefity ( karta Multisport, ubezpieczenia grupowe )
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Zakres obowiązków:
- Przyjmowanie zapytań ofertowych od klientów
- Mailowa i telefoniczna obsługa klientów
- Przygotowywanie wycen i ofert handlowych zgodnie z potrzebami klientów
- Utrzymywanie kontaktu z klientami w celu doprecyzowania zamówień i warunków współpracy
- Współpraca z działem produkcji i sprzedaży w zakresie realizacji zleceń
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe)
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- Znajomość współczesnych technik sprzedaży i obsługi klienta
- Bardzo dobra obsługa komputera i pakietu Microsoft Office, zwłaszcza Excel
- Doświadczenie w obsłudze klienta i przygotowywaniu ofert handlowych
- Samodzielność, skrupulatność i dobra organizacja pracy
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego
- Pracę w zgranym i wspierającym zespole
- Dodatkowe benefity ( karta Multisport, ubezpieczenia grupowe )
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.