GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Starszy specjalista ds. kontroli wewnętrznej w Dziale Kontroli Wewnętrznej
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- realizacja kontroli wewnętrznych planowych i doraźnych zgodnie z zasadami i trybem przewidzianym w przepisach prawnych, powszechnie uznanymi standardami oraz metodyką przyjętą w Dziale Kontroli Wewnętrznej
- przygotowywanie kontroli, dokumentowanie czynności kontrolnych oraz formułowanie ocen, zaleceń, informacji i analiz wynikających z przeprowadzonej kontroli i sporządzanie dokumentów pokontrolnych
- identyfikacja ryzyk w organizacji – wykrywanie ich źródeł oraz kategoryzacja
- koordynacja audytów i kontroli zewnętrznych, współpraca z organami kontroli i audytów w trakcie ich realizacji, prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznych
- współudział w przygotowywaniu raportów i sprawozdań przewidzianych w wewnętrznych regulacjach ZTM, dotyczących kontroli wewnętrznej oraz koordynacji działań związanych z kontrolami i audytami zewnętrznymi
- monitorowanie realizacji poleceń i rekomendacji pokontrolnych z kontroli wewnętrznych, zewnętrznych i audytów oraz okresowe raportowanie o stanie ich realizacji
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe
- minimum pięcioletni udokumentowany ogólny staż pracy
- minimum trzyletnie doświadczenie w obszarze merytorycznym
- wiedza merytoryczna związana ze stanowiskiem
- znajomość standardów i metodyki pracy kontrolera lub audytora wewnętrznego
- umiejętność korzystania z przepisów prawa
- umiejętność realizowania kontroli lub zadania audytowego
- umiejętność obsługi programów biurowych (Word, Excel)
- odpowiedzialność, dokładność, systematyczność
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzana dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Mile widziane
- wykształcenie wyższe w obszarze: Ekonomia, Administracja, Prawo, Finanse
- studia podyplomowe w obszarze: audyt/kontrola wewnętrzna
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej
- znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
- wiedza z zakresu kontroli zarządczej w sektorze finansów publicznych
- wiedza z zakresu zarządzania ryzykiem
- zdolność analitycznego myślenia, planowania
- zdolność radzenia sobie ze stresem i rozwiązywania problemów, konfliktów
- umiejętność pracy w zespole
- zdolności komunikacyjne i interpersonalne
- gotowość do doskonalenia zawodowego
- dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie
- dodatek stażowy
- dodatkowe wynagrodzenie roczne – zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej
- ruchomy czas pracy
- możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, pożyczki)
- opiekę medyczną
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
- możliwość skorzystania z ulgi w Kolejach Mazowieckich
- możliwość wykupienia kart sportowych
- możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej
- pracę z zespołem profesjonalistów
- partnerską komunikację
- pracę na rzecz rozwoju m.st. Warszawy
- możliwość udziału w akcjach społecznych
Wymagane dokumenty:
• curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej
• list motywacyjny
• kserokopie / skan wszystkich stron świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
• kserokopie / skany dokumentów potwierdzających:
o posiadane wykształcenie
o posiadanie niezbędnych kwalifikacji
o niepełnosprawność - w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 530)
o znajomość języka polskiego (jeśli dotyczy – patrz pkt. dot. tej kwestii w wymaganiach niezbędnych)
• podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata (skan oświadczenia w przypadku przesyłania dokumentów drogą elektroniczną) o:
o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
o posiadanym obywatelstwie
• podpisana własnoręcznie (skan dokumentów w przypadku ich przesyłania drogą elektroniczną):
o informacja dla kandydata o procedurze zgłoszeń wewnętrznych
o klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych)
Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów dostępne są na stronie Zarządu Transportu Miejskiego w sekcji: Informacja o wymaganych dokumentach potwierdzających m.in staż pracy, czy też posiadane wykształcenie
Druk zawierający oświadczenia, informacja dla kandydata o procedurze zgłoszeń wewnętrznych oraz klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych znajduje się na stronie Zarządu Transportu Miejskiego: https://www.ztm.waw.pl/pracuj-w-ztm/
>Informacja o przebiegu procesu rekrutacyjnego jest dostępna na stronie Zarządu Transportu Miejskiego w sekcji: Przebieg i zasady rekrutacji
Procedura określająca zasady postępowania względem zgłaszanych informacji o naruszeniu prawa oraz ochrony sygnalistów w rozumieniu ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów jest dostępna na stronie Zarządu Transportu Miejskiego w sekcji: Procedura zgłoszeń naruszeń prawa.
Aplikacje, które wpłyną do ZTM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru – testu wiedzy i kompetencji, zostaną o tym powiadomieni pisemnie lub telefonicznie. Działania rekrutacyjne (m.in. test wiedzy i kompetencji, rozmowa kwalifikacyjna) planowane są w terminie od 1 do 29 sierpnia 2025 r.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie niezwłocznie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób nie
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
