Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Перейти к содержимому
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

cbop

REFERENT DS. GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

Urząd Gminy w Iłowie-Osadzie
Печать Назад

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
84747802
Branza
Branża:
Administracja biurowa
Pieniadze
Zarobki:
od 4 666 PLN
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, warmińsko-mazurskie, działdowski, Iłowo-Osada
Zegar
Ważne do:
2025-06-30
Dokument
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Praca
Wymiar czasu pracy:
pełny etat

Obowiązki:

1) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic, placów i obiektów fizjograficznych oraz nadawaniem numeracji porządkowej nieruchomościom,
2) prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów w zakresie właściwym dla Gminy Iłowo-Osada przy pomocy systemu teleinformatycznego spełniającego wymogi rozporządzenia wykonawczego do ustawy z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (art. 47b ust. 5),
3) organizacja targowisk,
4)organizowanie i sprawowanie opieki nad cmentarzami komunalnymi, wojennymi i miejscami pamięci narodowej realizowane na podstawie porozumienia z Wojewodą Warmińsko-Mazurskim oraz rozliczanie dotacji otrzymanej na ten cel,
5) przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy dotyczących zaliczania dróg i ulic do poszczególnych kategorii,
6) prowadzenie spraw związanych z zaliczaniem (lub pozbawianiem) dróg do kategorii dróg gminnych,
7) prowadzenie spraw zakresu gospodarki nieruchomościami w oparciu o obowiązujące przepisy ustawowe i wykonawcze związane z gospodarką nieruchomościami, w tym m.in. ustawę z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawę z 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, ustawę z 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, ustawę z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych:
8) prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem gminnym zasobem nieruchomości, w tym m.in.:
-prowadzenie procedury zmierzającej do sprzedaży, zbycia lokali mieszkalnych i pomieszczeń użytkowych w trybie przetargowym przy zastosowaniu właściwych przepisów prawa w tym zakresie, w tym podejmowanie czynności i sporządzanie dokumentacji niezbędnej do przygotowania, organizacji i przeprowadzania przetargów na sprzedaż i oddanie w wieczyste użytkowanie nieruchomości gminnych, zamianę i sprzedaż użytkowania wieczystego na własność,
-podejmowanie czynności i sporządzanie dokumentacji w sprawach dotyczących bezprzetargowego zbycia nieruchomości gminnych,
-prowadzenie procedury sprzedaży budynków, mieszkań i lokali stanowiących własność Gminy na rzecz dotychczasowych najemców (od chwili złożenia przez wnioskodawcę wniosku do aktu notarialnego),
-inicjowanie zmian i przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń Wójta w zakresie np. sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy oraz udzielania bonifikat,
9) nabywanie nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości,
10) regulacja stanów prawnych nieruchomości,
11) komunalizacja mienia,
12) przygotowanie niezbędnych danych z zakresu stanowiska ds. geodezji i gospodarki nieruchomościami do informacji o stanie mienia jednostki samorządu terytorialnego, opracowanej zgodnie z przepisami o finansach publicznych, prowadzenie spraw związanych z pierwokupem nieruchomości,
13) prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem wieczystym (min.: oddawanie nieruchomości w użytkowanie wieczyste, naliczanie opłat z tytułu użytkowania wieczystego, sprzedaż lub zamiana prawa wieczystego użytkowania na własność, oddawanie nieruchomości w trwały zarząd)
14) współpraca ze starostwem w sprawach związanych z wywłaszczeniami oraz zwrotami nieruchomości,
15) prowadzenie spraw związanych z wypłatą odszkodowań za grunty zajęte pod gminne drogi publiczne, w tym ustalanie odszkodowań z tytułu przejęcia gruntów wydzielonych w ramach podziałów pod drogi gminne z mocy prawa,
16) prowadzenie spraw z zakresu podziałów nieruchomości oraz ustalenie odszkodowań z podziałów pod drogi gminne z mocy prawa,
17) prowadzenie spraw związanych z podziałami i rozgraniczeniem nieruchomości,
18) realizacja zadań dotyczących gospodarki gruntami gminnymi,
19) przygotowywanie decyzji w sprawie naliczania opłat adiacenckich,
20) zlecanie przygotowania operatów szacunkowych np. dla nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży oraz wycena lokali mieszkalnych przeznaczonych do sprzedaży na rzecz najemców,
21) prowadzenie spraw związanych z dzierżawą gruntów gminnych,
22)prowadzenie spraw dotyczących trwałego zarządu nieruchomościami,
23) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem służebności,
24) opiniowanie koncesji na poszukiwanie, rozpoznanie i wydobywanie kopalin,
25) wyłączanie gruntów rolnych i leśnych z produkcji,
26) przekazywanie pisemnej informacji o zawartych umowach oraz ustalonych stawkach czynszu dzierżawnego, środkach finansowych na stanowisko ds. księgowości podatkowej w Referacie Budżetu i Finansów,
27) uczestnictwo w Zespole Uzgadniania Dokumentacji Projektowej,
28) wprowadzanie danych z zakresu stanowiska do BIP i odpowiadanie za ich zgodność w zakresie wymagań przepisów dotyczących ochrony danych osobowych w tym zakresie,
29) przestrzeganie wszystkich zasad wynikających z art. 5 ust. 1 RODO w zakresie realizowanego zadania,
30) archiwizowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
31) przestrzeganie aktualnych przepisów regulujących sprawy bieżące w zakresie obowiązków, w tym przepisów wewnętrznych,
32) zachowanie i nadzór nad zachowaniem bezpieczeństwa informacji i danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.,
33) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa, w tym załatwianie innych niewymienionych spraw wiążących się merytorycznie z pracą na zajmowanym stanowisku na podstawie upoważnienia lub zleconych przez przełożonych.

Dodatkowe informacje:

Dodatkowe informacje o stanowisku:
Wymagane dokumenty: a)list motywacyjny,
b)życiorys - (CV) z dokładnym opisem pracy zawodowej,
c)kserokopie świadectw pracy,
d)kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e)kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
f)oryginał kwestionariusza osobowego,
g)oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne,
h)oświadczenie o posiadanym obywatelstwie oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
i)w przypadku osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej,
j)ewentualnie posiadane referencje..

Ilość oferowanych miejsc pracy:
1

Rodzaj umowy:
umowa o pracę


Zmianowość:
Brak

System wynagradzania:
czasowy ze stawką miesięczną

Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Внимание
Powyższa oferta pracy jest zweryfikowana przez Powiatowy Urząd Pracy.

Kontakt:

Pracodawca:
Urząd Gminy w Iłowie-Osadzie

Sposob aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu pracy:
Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie

Adres urzędu pracy:
Wyzwolenia 5, 13-240 Iłowo-Osada, powiat: działdowski, woj: warmińsko-mazurskie

Osoba do kontaktu ze strony urzędu:
Mirosława Tyszko

Język aplikacji:
polski
Polska, warmińsko-mazurskie, działdowski, Iłowo-Osada
Следующий
Zobacz na mapie
(Открывает новое окно)
Oferty pracy są ofertami pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415, z późn. zm.).
Поиск

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Zakres działalności (ETR)
    • Deklaracja dostępności
    • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
    • Regulamin Portalu
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin DSA
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe
  • Zielona Linia na Facebooku
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Instagramie

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry