GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
84747802

Branża:
Administracja biurowa

Zarobki:
od 4 666 PLN

Lokalizacja:
Polska, warmińsko-mazurskie, działdowski, Iłowo-Osada

Ważne do:
2025-06-30

Rodzaj umowy:
umowa o pracę

Wymiar czasu pracy:
pełny etat
Obowiązki:
1) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic, placów i obiektów fizjograficznych oraz nadawaniem numeracji porządkowej nieruchomościom,
2) prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów w zakresie właściwym dla Gminy Iłowo-Osada przy pomocy systemu teleinformatycznego spełniającego wymogi rozporządzenia wykonawczego do ustawy z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (art. 47b ust. 5),
3) organizacja targowisk,
4)organizowanie i sprawowanie opieki nad cmentarzami komunalnymi, wojennymi i miejscami pamięci narodowej realizowane na podstawie porozumienia z Wojewodą Warmińsko-Mazurskim oraz rozliczanie dotacji otrzymanej na ten cel,
5) przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy dotyczących zaliczania dróg i ulic do poszczególnych kategorii,
6) prowadzenie spraw związanych z zaliczaniem (lub pozbawianiem) dróg do kategorii dróg gminnych,
7) prowadzenie spraw zakresu gospodarki nieruchomościami w oparciu o obowiązujące przepisy ustawowe i wykonawcze związane z gospodarką nieruchomościami, w tym m.in. ustawę z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawę z 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, ustawę z 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, ustawę z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych:
8) prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem gminnym zasobem nieruchomości, w tym m.in.:
-prowadzenie procedury zmierzającej do sprzedaży, zbycia lokali mieszkalnych i pomieszczeń użytkowych w trybie przetargowym przy zastosowaniu właściwych przepisów prawa w tym zakresie, w tym podejmowanie czynności i sporządzanie dokumentacji niezbędnej do przygotowania, organizacji i przeprowadzania przetargów na sprzedaż i oddanie w wieczyste użytkowanie nieruchomości gminnych, zamianę i sprzedaż użytkowania wieczystego na własność,
-podejmowanie czynności i sporządzanie dokumentacji w sprawach dotyczących bezprzetargowego zbycia nieruchomości gminnych,
-prowadzenie procedury sprzedaży budynków, mieszkań i lokali stanowiących własność Gminy na rzecz dotychczasowych najemców (od chwili złożenia przez wnioskodawcę wniosku do aktu notarialnego),
-inicjowanie zmian i przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń Wójta w zakresie np. sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy oraz udzielania bonifikat,
9) nabywanie nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości,
10) regulacja stanów prawnych nieruchomości,
11) komunalizacja mienia,
12) przygotowanie niezbędnych danych z zakresu stanowiska ds. geodezji i gospodarki nieruchomościami do informacji o stanie mienia jednostki samorządu terytorialnego, opracowanej zgodnie z przepisami o finansach publicznych, prowadzenie spraw związanych z pierwokupem nieruchomości,
13) prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem wieczystym (min.: oddawanie nieruchomości w użytkowanie wieczyste, naliczanie opłat z tytułu użytkowania wieczystego, sprzedaż lub zamiana prawa wieczystego użytkowania na własność, oddawanie nieruchomości w trwały zarząd)
14) współpraca ze starostwem w sprawach związanych z wywłaszczeniami oraz zwrotami nieruchomości,
15) prowadzenie spraw związanych z wypłatą odszkodowań za grunty zajęte pod gminne drogi publiczne, w tym ustalanie odszkodowań z tytułu przejęcia gruntów wydzielonych w ramach podziałów pod drogi gminne z mocy prawa,
16) prowadzenie spraw z zakresu podziałów nieruchomości oraz ustalenie odszkodowań z podziałów pod drogi gminne z mocy prawa,
17) prowadzenie spraw związanych z podziałami i rozgraniczeniem nieruchomości,
18) realizacja zadań dotyczących gospodarki gruntami gminnymi,
19) przygotowywanie decyzji w sprawie naliczania opłat adiacenckich,
20) zlecanie przygotowania operatów szacunkowych np. dla nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży oraz wycena lokali mieszkalnych przeznaczonych do sprzedaży na rzecz najemców,
21) prowadzenie spraw związanych z dzierżawą gruntów gminnych,
22)prowadzenie spraw dotyczących trwałego zarządu nieruchomościami,
23) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem służebności,
24) opiniowanie koncesji na poszukiwanie, rozpoznanie i wydobywanie kopalin,
25) wyłączanie gruntów rolnych i leśnych z produkcji,
26) przekazywanie pisemnej informacji o zawartych umowach oraz ustalonych stawkach czynszu dzierżawnego, środkach finansowych na stanowisko ds. księgowości podatkowej w Referacie Budżetu i Finansów,
27) uczestnictwo w Zespole Uzgadniania Dokumentacji Projektowej,
28) wprowadzanie danych z zakresu stanowiska do BIP i odpowiadanie za ich zgodność w zakresie wymagań przepisów dotyczących ochrony danych osobowych w tym zakresie,
29) przestrzeganie wszystkich zasad wynikających z art. 5 ust. 1 RODO w zakresie realizowanego zadania,
30) archiwizowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
31) przestrzeganie aktualnych przepisów regulujących sprawy bieżące w zakresie obowiązków, w tym przepisów wewnętrznych,
32) zachowanie i nadzór nad zachowaniem bezpieczeństwa informacji i danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.,
33) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa, w tym załatwianie innych niewymienionych spraw wiążących się merytorycznie z pracą na zajmowanym stanowisku na podstawie upoważnienia lub zleconych przez przełożonych.
2) prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów w zakresie właściwym dla Gminy Iłowo-Osada przy pomocy systemu teleinformatycznego spełniającego wymogi rozporządzenia wykonawczego do ustawy z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (art. 47b ust. 5),
3) organizacja targowisk,
4)organizowanie i sprawowanie opieki nad cmentarzami komunalnymi, wojennymi i miejscami pamięci narodowej realizowane na podstawie porozumienia z Wojewodą Warmińsko-Mazurskim oraz rozliczanie dotacji otrzymanej na ten cel,
5) przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy dotyczących zaliczania dróg i ulic do poszczególnych kategorii,
6) prowadzenie spraw związanych z zaliczaniem (lub pozbawianiem) dróg do kategorii dróg gminnych,
7) prowadzenie spraw zakresu gospodarki nieruchomościami w oparciu o obowiązujące przepisy ustawowe i wykonawcze związane z gospodarką nieruchomościami, w tym m.in. ustawę z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawę z 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, ustawę z 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, ustawę z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych:
8) prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem gminnym zasobem nieruchomości, w tym m.in.:
-prowadzenie procedury zmierzającej do sprzedaży, zbycia lokali mieszkalnych i pomieszczeń użytkowych w trybie przetargowym przy zastosowaniu właściwych przepisów prawa w tym zakresie, w tym podejmowanie czynności i sporządzanie dokumentacji niezbędnej do przygotowania, organizacji i przeprowadzania przetargów na sprzedaż i oddanie w wieczyste użytkowanie nieruchomości gminnych, zamianę i sprzedaż użytkowania wieczystego na własność,
-podejmowanie czynności i sporządzanie dokumentacji w sprawach dotyczących bezprzetargowego zbycia nieruchomości gminnych,
-prowadzenie procedury sprzedaży budynków, mieszkań i lokali stanowiących własność Gminy na rzecz dotychczasowych najemców (od chwili złożenia przez wnioskodawcę wniosku do aktu notarialnego),
-inicjowanie zmian i przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń Wójta w zakresie np. sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy oraz udzielania bonifikat,
9) nabywanie nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości,
10) regulacja stanów prawnych nieruchomości,
11) komunalizacja mienia,
12) przygotowanie niezbędnych danych z zakresu stanowiska ds. geodezji i gospodarki nieruchomościami do informacji o stanie mienia jednostki samorządu terytorialnego, opracowanej zgodnie z przepisami o finansach publicznych, prowadzenie spraw związanych z pierwokupem nieruchomości,
13) prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem wieczystym (min.: oddawanie nieruchomości w użytkowanie wieczyste, naliczanie opłat z tytułu użytkowania wieczystego, sprzedaż lub zamiana prawa wieczystego użytkowania na własność, oddawanie nieruchomości w trwały zarząd)
14) współpraca ze starostwem w sprawach związanych z wywłaszczeniami oraz zwrotami nieruchomości,
15) prowadzenie spraw związanych z wypłatą odszkodowań za grunty zajęte pod gminne drogi publiczne, w tym ustalanie odszkodowań z tytułu przejęcia gruntów wydzielonych w ramach podziałów pod drogi gminne z mocy prawa,
16) prowadzenie spraw z zakresu podziałów nieruchomości oraz ustalenie odszkodowań z podziałów pod drogi gminne z mocy prawa,
17) prowadzenie spraw związanych z podziałami i rozgraniczeniem nieruchomości,
18) realizacja zadań dotyczących gospodarki gruntami gminnymi,
19) przygotowywanie decyzji w sprawie naliczania opłat adiacenckich,
20) zlecanie przygotowania operatów szacunkowych np. dla nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży oraz wycena lokali mieszkalnych przeznaczonych do sprzedaży na rzecz najemców,
21) prowadzenie spraw związanych z dzierżawą gruntów gminnych,
22)prowadzenie spraw dotyczących trwałego zarządu nieruchomościami,
23) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem służebności,
24) opiniowanie koncesji na poszukiwanie, rozpoznanie i wydobywanie kopalin,
25) wyłączanie gruntów rolnych i leśnych z produkcji,
26) przekazywanie pisemnej informacji o zawartych umowach oraz ustalonych stawkach czynszu dzierżawnego, środkach finansowych na stanowisko ds. księgowości podatkowej w Referacie Budżetu i Finansów,
27) uczestnictwo w Zespole Uzgadniania Dokumentacji Projektowej,
28) wprowadzanie danych z zakresu stanowiska do BIP i odpowiadanie za ich zgodność w zakresie wymagań przepisów dotyczących ochrony danych osobowych w tym zakresie,
29) przestrzeganie wszystkich zasad wynikających z art. 5 ust. 1 RODO w zakresie realizowanego zadania,
30) archiwizowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
31) przestrzeganie aktualnych przepisów regulujących sprawy bieżące w zakresie obowiązków, w tym przepisów wewnętrznych,
32) zachowanie i nadzór nad zachowaniem bezpieczeństwa informacji i danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.,
33) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa, w tym załatwianie innych niewymienionych spraw wiążących się merytorycznie z pracą na zajmowanym stanowisku na podstawie upoważnienia lub zleconych przez przełożonych.
Dodatkowe informacje:
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Wymagane dokumenty: a)list motywacyjny,
b)życiorys - (CV) z dokładnym opisem pracy zawodowej,
c)kserokopie świadectw pracy,
d)kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e)kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
f)oryginał kwestionariusza osobowego,
g)oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne,
h)oświadczenie o posiadanym obywatelstwie oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
i)w przypadku osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej,
j)ewentualnie posiadane referencje..
b)życiorys - (CV) z dokładnym opisem pracy zawodowej,
c)kserokopie świadectw pracy,
d)kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e)kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
f)oryginał kwestionariusza osobowego,
g)oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne,
h)oświadczenie o posiadanym obywatelstwie oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
i)w przypadku osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej,
j)ewentualnie posiadane referencje..
Ilość oferowanych miejsc pracy:
1
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
czasowy ze stawką miesięczną
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższa oferta pracy jest zweryfikowana przez Powiatowy Urząd Pracy.
Kontakt:
Pracodawca:
Urząd Gminy w Iłowie-Osadzie
Sposob aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy:
Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie
Adres urzędu pracy:
Wyzwolenia 5, 13-240 Iłowo-Osada, powiat: działdowski, woj: warmińsko-mazurskie
Osoba do kontaktu ze strony urzędu:
Mirosława Tyszko
Język aplikacji:
polski
Urząd Gminy w Iłowie-Osadzie
Sposob aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy:
Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie
Adres urzędu pracy:
Wyzwolenia 5, 13-240 Iłowo-Osada, powiat: działdowski, woj: warmińsko-mazurskie
Osoba do kontaktu ze strony urzędu:
Mirosława Tyszko
Język aplikacji:
polski