GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
84311891

Branża:
Marketing/Reklama/Public Relations

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa

Ważne do:
2025-06-19

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Senior Product Manager
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Strategia produktowa: Analizujesz trendy rynkowe, asortymentowe i konkurencję, identyfikujesz nowe możliwości produktowe i opracowujesz na ich podstawie konkretne inicjatywy w celu optymalizacji oferty
- Odpowiedzialność za produkt: Odpowiadasz za cały cykl życia produktu – od pierwszego pomysłu, przez tworzenie specyfikacji, aż po wprowadzenie na rynek
- Monitoring rynku: Systematycznie analizujesz istotne platformy (np. Amazon, porównywarki cenowe, Google Trends) i na tej podstawie podejmujesz świadome decyzje dotyczące produktów i cen
- Zarządzanie portfolio: Opracowujesz strategie asortymentowe dla nowych i istniejących produktów, odpowiadasz za strukturę portfolio, pozycjonowanie względem konkurencji i rentowność produktów
- Strategia cenowa: Na podstawie analiz rynkowych, pozycjonowania i business case’ów definiujesz optymalne poziomy cenowe i rozwijasz odpowiednie koncepcje marketingowe
- Koordynacja merytoryczna: Ściśle współpracujesz z Stakeholderami i zespołami ds. rozwoju produktu – również w ramach projektów międzydziałowych – zapewniając sprawną realizację założeń
- Wpływ biznesowy: Odpowiadasz za wyniki ekonomiczne swoich linii produktowych i regularnie raportujesz istotne wskaźniki efektywności.
Nasze wymagania
- wieloletnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu produktami – najlepiej w środowisku handlu cyfrowego lub e-commerce
- Bardzo dobre wyczucie rynków cyfrowych, potrzeb klientów online oraz umiejętność prowadzenia działań marketingowych w różnych kanałach sprzedaży
- Doświadczenie we współpracy z zespołami ds. rozwoju produktu lub technikami
- Myślenie strategiczne, wysoki poziom samodzielności oraz umiejętność podejmowania decyzji opartych na danych i perspektywie biznesowej
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, zdolności organizacyjne i chęć do pracy w zespołach międzyfunkcyjnych
- Doświadczenie w analizie asortymentu i portfolio, strategiach cenowych oraz zarządzaniu opartym na wskaźnikach KPI
- Biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny
To oferujemy
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
- Możliwość pracy hybrydowej (nowoczesne biuro w Warszawie)
- Niezbędne narzędzia pracy
- Udział w ciekawych projektach o międzynarodowym zasięgu
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez kursy i szkolenia
- Udział w międzynarodowych eventach integracyjnych organizowanych przez centralę firmy w Niemczech
- Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
O nas
AQUAVENTURES to spin-off Grupy Duravit – jednej z wiodących firm w branży sanitarnej. Wraz z markami Duravit i Bernstein tworzymy produkty, w których design, jakość i funkcjonalność idealnie się uzupełniają. W naszej ofercie znajdziesz m.in. meble łazienkowe, armaturę, wanny oraz akcesoria – a wszystko to powstaje z myślą o innowacyjności i potrzebach klientów. Dołącz do naszego zespołu i weź aktywny udział w kreowaniu przyszłości łazienki!
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez AQUAVENTURES sp. z o.o. z siedzibą w: Jana III Sobieskiego 104/1.4, 00-764 Warszawa (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: biuro@aquaventures.pl.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.