GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Kupiec
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
Poszukujemy osoby pełnej energii, z doświadczeniem w zakupach, która z pasją podejdzie do wyzwań związanych w realizacji procesów zakupowych i budowaniu przewagi konkurencyjnej Enel-Med. Jako Kupiec będziesz miała/ miał realny wpływ na rozwój naszej firmy – redukcję kosztów, poprawę jakości i terminowości dostaw oraz usprawnienie procesów, które mają znaczenie dla całej organizacji. Jeśli szukasz pracy, która łączy odpowiedzialność, możliwości rozwoju i pracę w zgranym zespole, to stanowisko jest dla Ciebie!
- Wybór dostawców, negocjowanie warunków oraz optymalizację procesów zakupowych w obszarze materiałów, leków i wyrobów medycznych.
- Prowadzenie negocjacji z dostawcami sprzętu i wyposażenia medycznego w wybranych kategoriach.
- Realizacja wybranych zakupów w obszarze indirect (np. usługi, materiały biurowe).
- Tworzenie i realizacja strategii zakupowych dla powierzonych kategorii we współpracy z działami biznesowymi.
- Zarządzanie ryzykiem w łańcuchu dostaw, zmieniających się normach i przepisach.
- Poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, które poprawią efektywność i obniżą koszty, podniosą jakość.
- Realizacja inwestycji (nowe placówki, remonty) – współpraca z zespołami projektowymi, rekomendacje w zakresie wyposażenia, dostarczanie niezbędnych informacji do celów projektowych, poszukiwanie rozwiązań optymalizujących koszty, ergonomię i przyszłą efektywność placówki (sprzęty, nowe modele współpracy z dostawcami), koordynacja i realizacja zakupów pod inwestycję, nadzór nad kosztami i ich raportowanie.
- Budowanie długofalowych, partnerskich relacji z dostawcami zapewniających nam lepsze warunki współpracy oraz wysoką jakość dostaw.
- Wsparcie wewnętrznych partnerów biznesowych w realizacji strategii spółki, optymalizacji kosztów i procesów – rekomendacje zmian, innowacje, analizy, wsparcie w negocjacjach
- Monitorowanie wyników zakupów, ocena dostawców i wdrażanie działań optymalizujących.
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii, logistyki, zarządzania lub pokrewnym.
Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (samodzielne prowadzenie zakupów i negocjacji)
Zdolność do analitycznego myślenia oraz podejmowania decyzji w oparciu o dane
Znajomość procesów logistycznych oraz narzędzi zakupowych (Excel, MS Office, platformy zakupowe)
Komunikatywny poziom języka angielskiego
Zdolności interpersonalne – negocjacje, budowanie relacji, organizacja pracy
To oferujemy
- Stabilność zatrudnienia – możesz liczyć na długofalową współpracę w firmie, która dba o swoich pracowników.
- Atrakcyjne wynagrodzenie – wynagrodzenie dostosowane do Twojego doświadczenia oraz wyników pracy.
- Elastyczne godziny pracy – dbamy o work-life balance, oferując Ci możliwość dostosowania godzin pracy do Twoich potrzeb.
- Benefity – prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie i inne atrakcyjne dodatki.
- Rozwój zawodowy – inwestujemy w rozwój naszych pracowników, oferujemy szkolenia, kursy oraz możliwość zdobywania nowych kompetencji.
- Innowacyjne narzędzia – pracujesz z nowoczesnymi narzędziami IT, które wspierają Twój rozwój zawodowy i usprawniają pracę.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- owoce
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
