GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Stolarz - kierownik produkcji stolarni
Miejsce pracy: Masłowo (pow. rawicki)Twój zakres obowiązków
- Planowanie, organizowanie, rozdysponowanie, realizowanie procesów produkcyjnych
- Kontrolowanie jakości produkowanych wyrobów
- Predyspozycje i umiejętność organizowania i nadzorowania zespołami pracowniczymi
- Znajomość procesów technologicznych w zakresie obróbki drewna sosnowego
- Umiejętność organizacji procesów technologicznych
- Możliwość podejmowania ambitnych wyzwań zawodowych związanych z wdrożeniem nowych produktów, procesów i systemów zarządzania produkcją
- Nadzór nad dostępnością i prawidłowym przepływem surowca oraz materiałów pomocniczych
- Terminowa realizacja zamówień
- Współpraca z poszczególnymi mistrzami działów produkcji oraz odpowiedzialność za prawidłowy przebieg produkcji w całym zakładzie
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (technologia drewna), 5 lat praktyki w zakresie produkcji wyrobów drewnianych oraz zarządzanie i nadzorowanie kilkoma zespołami produkcyjnymi lub
- Wykształcenie średnie techniczne oraz doświadczenie zawodowe w wyżej wymienionym zakresie minimum 10 lat
- Samodzielność i zdolność do podejmowania decyzji
- Odpowiedzialność za podejmowane decyzje
- Umiejętność pracy w zespole, przedsiębiorczość i inicjatywa
- Dyspozycyjność i dobra organizacja pracy
- Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją
Mile widziane
- Znajomość języków obcych: niemiecki i/lub angielski
To oferujemy
- Rozbudowany i motywacyjny system wynagrodzeń (nagroda roczna, świąteczna)
- Istnieje możliwość innego systemu wynagrodzeń po przepracowaniu 2 lat
- Bardzo dobry, stabilny poziom wynagrodzenia
- Po okresie próbnym możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony
- Możliwość zakwaterowania w mieszkaniu zakładowym (2 pokoje, aneks kuchenny i łazienka w pełni wyposażone)
- Rozbudowany system benefitów – m.in. możliwość wykupienia polisy dla siebie i dla rodziny
- Stabilność i możliwość wieloletniego zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się firmie
Benefity
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- parking dla pracowników
- mieszkanie służbowe
O nas
Firma prowadzi działalność gospodarczą od maja 1987 roku. Wtedy po raz pierwszy zetknięto się z branżą stolarską, przedmiotem działalności była produkcja i handel stolarki budowlanej. W 1994 r. profil produkcji firmy uległ zmianie - rozpoczęto produkcję trumien. Zmiana nastąpiła również w zakresie lokalizacji zakładu produkcyjnego, który od tego roku został przeniesiony na ul. Kołłątaja 35 w Masłowie k/Rawicza.
W produkcji i handlu wypracowywano renomę, pozyskiwano klientów na terenie Niemiec, gdzie była przeznaczona całość produkowanych wyrobów. W 1998 roku eksport cieszył się coraz większym powodzeniem, dlatego dostosowano się do potrzeb rynku niemieckiego, dopracowując technikę, jakość produkcji i handlu na poziomie przekraczającym wymogi rynku krajowego. Zwiększono zatrudnienie, głównie o osoby niepełnosprawne, utworzono nowe miejsca pracy, a w 1999 roku uzyskano status zakładu pracy chronionej (ZPCH).
Ciągły wzrost produkcji spowodował konieczność wybudowania i oddania do użytku w 2015 roku nowej hali produkcyjnej, której przedmiotem produkcji są wyłącznie trumny kremacyjne. Także w tym roku oddaliśmy do użytkowania kompleks administracyjno-biurowy wraz z zapleczem socjalnym pracowników produkcyjnych.
Jedną z większych inwestycji realizowanych w 2015 roku było uruchomienie nowoczesnej i zautomatyzowanej malarni przystosowanej do malowania lakierami wodnymi. Powierzchnia malarni wynosi 3500m2. Ukończenie tego zamierzenia inwestycyjnego stanowiło kolejny, bardzo istotny krok w nieprzerwanym rozwoju firmy.
Dalsze losy firmy wiążą się z rozbudową przestrzeni produkcyjno-magazynowej oraz ciągłym unowocześnianiu parku maszynowego. Powstające hale produkcyjne, magazynowe oraz towarzyszące im pomieszczenia utrzymania ruchu oraz pomieszczenia socjalne, niewątpliwie wyraźnie zapiszą się w historii zakładu. Nieustannie wprowadzana automatyzacja linii produkcyjnych nie tylko pozytywnie oddziałuje na jakość produkowanych wyrobów, ale także przyczynia się do polepszania warunków pracy na odcinkach produkcyjnych. Nieustanne dążymy do zwiększenia bezpieczeństwa pracy poprzez realizację inwestycji wprowadzających nowoczesne rozwiązania techniczne w obszary występujących zagrożeń, szczególnie w zakresie ochrony p.poż. oraz ochrony przed wybuchem. Wprowadzany system detekcji i gaszenia iskier na instalacji odpylającej czy też planowana budowa zewnętrznego zbiornika p.poż. jest tego najlepszym przykładem.
Z dniem 1 lutego 2024 roku firma zmieniła formę prawną działalności przekształcając się w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością. Od tego też momentu występuje w obrocie gospodarczym jako "Kubinka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością" z siedzibą w Rawiczu (63-900), ul. Nowa 17.
Cały czas wyznaczamy nowe cele do realizacji, zarówno te biznesowe, jak również socjalne. Stosowanie nowoczesnych technologii produkcyjnych wraz z utworzeniem optymalnych warunków pracy umożliwia swobodną pracę osobom o szczególnych zagrożeniach, czyli osobom niepełnosprawnym, kobietom czy też uczniom, którzy dopiero poznają środowisko pracy.
Firma obecnie zatrudnia około 160 osób. Produkowane trumny wysyłane są głównie do Niemiec, ale pozyskano także rynki zbytu w Czechach, Austrii, Holandii i Anglii. Wielkość produkcji wzosła do około 13.000 sztuk trumien miesięcznie, co sprawia, że firma zajmuje obecnie czołowe miejsce wśród polskich producentów trumien. Są to owoce pracy zespołu ludzi zorganizowanego, wykształconego, z doświadczeniem w branży drzewnej - meblarskiej, którzy w środowisku pracy nie tylko efekt pracy, ale i czynnik ludzki stawiają na wysokim poziomie
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez KUBINKA sp. z o.o. z siedzibą w: Nowa 17, 63-900 Rawicz (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę,
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
