
REFERENT TECHNICZNY (AUTOMATYK-ELEKTRYK) W SEKCJI UTRZYMANIA TECHNICZNEGO W DZIALE ADMINISTRACJI KAMPUSU 600-LECIA ODNOWIENIA UJ
Uniwersytet Jagielloński
GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83892864

Branża:
Inżynieria/Konstrukcje/Technologia

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, małopolskie, Kraków

Ważne do:
2025-06-06

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Referent techniczny (Automatyk-Elektryk) w Sekcji Utrzymania Technicznego w Dziale Administracji Kampusu 600-Lecia Odnowienia UJ
Miejsce pracy: KrakówTwój zakres obowiązków
- obsługa eksploatacyjna i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem układów automatyk obiektowej i zasilania w/w instalacji
- diagnostyka, przeglądy serwisowe oraz usuwanie awarii automatyki HVAC, AKP i układów zasilania
- prowadzenie dokumentacji związanej z naprawami i przeglądami instalacji i urządzeń
- przygotowywanie zamówień na materiały
- dozorowanie prac firm zewnętrznych
- pomiary elektryczne i pomiary wydajności wentylacji i parametrów pracy
Nasze wymagania
- preferowane wykształcenie wyższe techniczne (automatyka, elektrotechnika)
- znajomość systemu automatyki obiektowej (BMS)
- praktyczna znajomość zagadnień związanych z konserwacją, naprawą i obsługą urządzeń
- HVAC oraz instalacji elektroenergetycznych budynków
- uprawnienia energetyczne gr. 1 i 2
- umiejętność podejmowania decyzji i rozwiazywania problemów
- bardzo dobra organizacja pracy
- odpowiedzialność, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
- znajomość MS Office
- doświadczenie w eksploatacji instalacji automatyki na budynkach
- umiejętność czytania schematów elektrycznych i automatyki
- znajomość pracy układów sterowania i automatyki centralami wentylacyjnymi oraz ogrzewania i chłodzenia
- umiejętność zdiagnozowania usterki na bazie dokumentacji i pracy układu wentylacji
- umiejętność wykonania pomiarów na instalacjach elektrycznych, HVAC oraz rozpływów w instalacjach grzewczych i chłodniczych
Mile widziane
- doświadczenie przy wykonywaniu instalacji elektrycznych i automatyki
Charakter pracy
- praca 2 zmianowa (również dyżury w soboty, niedziele i święta oraz w porze nocnej)
- praca na wysokości powyżej 3 m
- praca w budynkach, na dachach oraz na zewnątrz obiektów
Wymagane dokumenty
- CV
- dokumenty potwierdzające wykształcenie oraz przebieg
- dotychczasowego zatrudnienia
- inne dokumenty poświadczające informacje zawarte w CV
- podpisane własnoręcznie oświadczenie o następującej treści:
- „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz zgodnie z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.”
Dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: sekretariat-dak@uj.edu.pl lub złożyć osobiście w sekretariacie Działu Administracji Kampusu UJ, ul. Gronostajowa 3 pok. 105, 30 – 387 Kraków.
Termin przyjmowania zgłoszeń 23.06.2025 r.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydata do pracy.Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”) Uniwersytet Jagielloński informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jagielloński, ul. Gołębia 24, 31- 007 Kraków, reprezentowany przez Rektora UJ.
2. Uniwersytet Jagielloński wyznaczył Inspektora Ochrony Danych www.iod.uj.edu.pl, ul. Czapskich 4, 31-110 Kraków. Kontakt z Inspektorem możliwy jest przez e-mail: iod@uj.edu.pl lub pod nr telefonu 12 663 12 25.
3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a) przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko określone w niniejszym ogłoszeniu
o pracę w ramach wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą – Kodeks pracy;
b) przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko określone w niniejszym ogłoszeniu
o pracę na podstawie wyrażonej zgody na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgodą jest Pani /Pana wyraźne działanie w postaci przesłania Administratorowi CV. Zgoda na przetwarzania danych osobowych dotyczy danych, które dobrowolnie Pan/Pani przekazuje w ramach złożonego CV, a które nie wynikają z ustawy – Kodeks pracy.
4. Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych wynika z przepisów prawa (dotyczy danych osobowych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Poddanie danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) jest dobrowolne.
5. Pani/Pana dane będą przetwarzane przez czas trwania rekrutacji. W przypadku nie zawarcia
z Panią/Panem umowy po zakończeniu procesu rekrutacji zostaną usunięte.
6. Posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – na warunkach i zasadach określonych w RODO.
7. Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, posiada Pani/Pan również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać e-mailem na adres: ci@uj.edu.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Centrum Informatyki UJ, ul. Reymonta 4, 30-059 Kraków lub wycofać osobiście stawiając się w Centrum Informatyki UJ, ul. Reymonta 4, 30-059 Kraków.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przedmiotem automatycznego podejmowania decyzji ani profilowania.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.