GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Product Manager – systemy regałowe (branża retail)
Miejsce pracy: Nadarzyn (pow. pruszkowski)Twój zakres obowiązków
- Analizowanie rynku, konkurencji i przygotowywanie rozwiązań odpowiadających na potrzeby klientów.
- Zarządzanie cyklem życia produktu z przypisanej grupy produktowej - systemy regałowe oraz współtworzenie strategii jego rozwoju i polityki cenowej.
- Aktywne wspieranie sprzedaży.
- Sporządzanie i aktualizacja dokumentacji technicznej, doradztwo techniczne i merytoryczne.
- Prowadzenie prezentacji i szkoleń produktowych dla zespołu sprzedaży i klientów.
- Współpraca z innymi działami firmy, w zakresie niezbędnym do realizacji bieżących zadań.
Nasze wymagania
- Posiadasz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Product Managera, preferowane doświadczenie w branży wyposażania sklepów lub meblowej.
- Posiadasz praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania i wdrażania strategii rozwoju produktu.
- Masz wykształcenie wyższe związane z zarządzaniem produktem, inżynierią, designem lub pokrewne.
- Wiesz jak ustalać priorytety w złożonych projektach i podejmować decyzje w oparciu o najważniejsze cele biznesowe.
- Sprawnie posługujesz się językiem angielskim, aby swobodnie prowadzić rozmowy z klientami zagranicznymi.
- Bardzo dobrze posługujesz się narzędziami MS Office (Excel, PowerPoint).
- Posiadasz umiejętności analityczne.
- Posiadasz zdolność do pracy w dynamicznym środowisku i kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów.
- Dobrze organizujesz pracę własną, wykazujesz samodzielność w działaniu i proaktywną postawę.
- Bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania i terminy.
- Umiesz pracować w zespole i łatwo komunikujesz się z innymi.
Mile widziane
- Doświadczenie w pracy z sieciami handlu detalicznego lub w zakresie planowania i wyposażania przestrzeni sklepowych.
- Wiedza z zakresu merchandisingu oraz zachowań nabywców.
To oferujemy
- Uczestniczenie w wewnętrznych projektach, możliwość zdobycia nowych kompetencji.
- Pracę w otwartym i kompetentnym zespole ekspertów.
- Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę, B2B).
- Narzędzia pracy dostosowane do zajmowanego stanowiska, niezbędne do realizacji powierzanych zadań.
- Pakiet szkoleń adaptacyjnych, wsparcie w pierwszych miesiącach pracy.
- Świadczenia świąteczne.
- Dofinansowanie do wypoczynku.
- Dofinansowanie do pakietów sportowych MultiSport.
- Program opieki medycznej oraz możliwość dodatkowego ubezpieczenia na życie.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- napoje
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie wypoczynku
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- możliwość uzyskania uprawnień
- inicjatywy dobroczynne
- pakiet szkoleń adaptacyjnych
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Mago S.A.
MAGO S.A. od ponad 30 lat jest wiodącym, europejskim liderem i dostawcą wyposażenia dla branży retail i do magazynów. Kompleksowo wyposaża wszystkie rodzaje obiektów handlowych i usługowych, zapewniając ich montaż i serwisowanie. MAGO oferuje szerokie spektrum produktów – od regałów przez tradycyjne i samoobsługowe kasy po sklepy automatyczne i autonomiczne oparte o pełną bezobsługowość i rozwiązania robotyczne oraz zaawansowane systemy do sprawnego i efektywnego zarządzania asortymentem. Dostarczamy nasze rozwiązania do ponad 60 krajów na całym świecie. W skład grupy MAGO wchodzą dwie w pełni zautomatyzowane fabryki w Ruścu i Rawie Mazowieckiej oraz oddziały w takich krajach jak: Francja, Włochy, Niemcy, Wielka Brytania i Ukraina.
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
