GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy
- Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych
- Rozliczanie i uzgadnianie sald kont księgowych, w tym w szczególności sald bankowych i rozrachunkowych
- Sporządzanie raportów i ewidencji w systemie informatycznym
- Uczestnictwo przy sporządzaniu wewnętrznych i zewnętrznych sprawozdań finansowych, statystycznych i innych wymaganych prawem
- Utrzymywanie stałych relacji z klientami w powierzonym zakresie
- Wykonywanie prac administracyjno-biurowych związanych z funkcjonowaniem działu
- Przygotowanie płatności oraz ich wprowadzanie do aplikacji bankowych w miarę potrzeb klientów
- Inne czynności zlecone przez przełożonego niezbędne do prawidłowej obsługi spółek, w ramach umów z nimi zawartych
- Praca będzie wykonywana pod nadzorem Głównego/Samodzielnego Księgowego/Księgowego
Podział czasu pracy
- 60% Praca w biurze
- 40% Home office
Nasze wymagania
- Minimum roczne doświadczenie zawodowe w księgowości
- Praktyczna znajomość polskich przepisów podatkowych
- Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości (test ok. 20 min)
- Wykształcenie wyższe licencjackie lub w trakcie studiów na kierunku finanse i rachunkowość lub pokrewnym
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość oprogramowania MS Excel
- Myślenie analityczne
- Dobre zarządzanie własnymi zadaniami oraz lubienie wyzwań
- Chęć do stałego uczenia się i doskonalenia swoich umiejętności i wiedzy merytorycznej
- Komunikatywność, lubienie pracy zespołowej, otwartość i swoboda w wymianie pomysłów
To oferujemy
- Pracę w profesjonalnym zespole, kierowanym przez biegłych rewidentów
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w innej preferowanej formie
- Dodatkowe benefity (abonament medyczny, karnet sportowy)
- Przyjazny proces onboardingu i wdrożenie do zadań
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego poprzez udział w ciekawych projektach i pracę z różnymi Klientami
- Dostęp do płatnych platform wiedzy branżowej oraz do materiałów branżowych
- Pracę przy wsparciu zespołu asystentów i specjalistów
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy pomiędzy 8:00 a 10:00
- Możliwość korzystania z opcji home office do 2 dni w tygodniu
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- imprezy sportowe
Rekrutacja
Rekrutacja to dla obu stron bardzo ważny moment.
Dla Ciebie to czas na poznanie nas jako potencjalnego pracodawcy. Zadania pytań i znalezienia odpowiedzi "Czy to na pewno ta firma?".
Dla nas to okazja, aby poznać Ciebie przede wszystkim jako człowieka. Kim jesteś, co Ciebie motywuje, czego oczekujesz.
Nasze rekrutacje prowadzone są w swobodnej atmosferze, w dogodnym dla Ciebie czasie.
ETAP 1
Selekcja aplikacji
• Dokładnie czytamy Twoje CV
• Szukamy elementów spójnych z oczekiwaniami na stanowisku
• Prosimy o wykonanie testów kompetencji z wiedzy merytorycznej. Testy w sumie mogą zająć ok. 20 min
• Zapraszamy wybranych kandydatów na spotkanie rekrutacyjne
ETAP 2
Spotkanie rekrutacyjne
• Spotkasz się z jedną lub kilkoma osobami naszej organizacji (na pewno będzie w śród nich Twój bezpośredni przełożony)
• Porozmawiamy między innymi o Twoich wcześniejszych doświadczeniach, kompetencjach i oczekiwaniach finansowych
• Będziemy poszukiwać u Ciebie kluczowych na danym stanowisku umiejętności, wiedzy i postaw
• Możemy poprosimy o rozmowę w języku angielskim (ok. 5-10 min), rozwiązanie zadań z wiedzy merytorycznej oraz sprawdzić znajomość Excela
• Spotkanie to również okazja dla Ciebie do zadania pytań czy porozmawiania o Twoich wątpliwościach
• Bez względu na wynik rozmowy, zawsze otrzymasz informację zwrotną
ETAP 3
Wybór osoby do zatrudnienia
• Bezpośredni przełożony analizuje dokładnie wszystkich kandydatów, z którymi się spotkał
• Wybiera osobę, w której pokłada największe nadzieje (wybór nie zawsze jest łatwy) i składa jej ofertę
• Po zaakceptowaniu warunków przez obie strony, przechodzimy do formalności związanych z zatrudnieniem
ETAP 4
Wdrożenie do pracy
Wiemy jak ważny jest pierwszy dzień pracy, dlatego robimy wszystko, abyś czuł się komfortowo i miał dobre wspomnienia z rozpoczęcia nowego etapu zawodowego.
Aplikuj i wznieś karierę na wyższy poziom
Miejsce pracy
- Obrzeżna 5, Mokotów, Warszawa
Mac Auditor Spółka z o.o.
Mac Auditor rozpoczął działalność w 1994 roku w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie ze strony biznesu na usługi w obszarze audytu, księgowości i doradztwa. Wywodzimy się ze środowiska Szkoły Głównej Handlowej i po dziś dzień utożsamiamy się z misją uczelni, której celem jest rozwój potencjału intelektualnego oraz kształcenie liderów w odpowiedzi na wyzwania przyszłości.
Założycielem firmy jest prof. dr hab. Gertruda Krystyna Świderska, wieloletni kierownik katedry rachunkowości menedżerskiej SGH, przewodniczący komisji egzaminacyjnej PIBR oraz członek komitetu krajowych standardów rachunkowości przy Ministerstwie Finansów.
Zespół Mac Auditor tworzą biegli rewidenci, księgowi oraz specjaliści reprezentujący najwyższy poziom profesjonalizmu, posiadający doświadczenie zdobywane w projektach na rzecz licznych polskich i międzynarodowych klientów. Stosujemy najwyższe standardy pracy, obejmujące m. in. system zarządzania jakością ISO 9001, w zakresie świadczenia usług przeglądów i badań sprawozdań finansowych, innych usług atestacyjnych i usług pokrewnych. Jesteśmy członkami Polskiej Izby Biegłych Rewidentów oraz podlegamy nadzorowi PCAOB, amerykańskiej organizacji zrzeszającej podmioty uprawnione do badania spółek publicznych.
Stanowimy zespół, który wychodzi poza powszechnie przyjęte schematy.
MAC AUDITOR W LICZBACH
• Zatrudniamy ponad 110 pracowników
• W audycie, księgowości oraz kadrach i płacach wyodrębnione są po 3 zespoły, kierowane przez Specjalistów w swojej dziedzinie
• W księgowości pracuje blisko 70 osób
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
