GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83816112

Branża:
Badania i rozwój

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa

Ważne do:
2025-06-04

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Junior Trade Marketing Manager
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Terminowa realizacja uzgodnionych planów trade marketingowych w sklepach m. in. sampling, wydarzenia, promocje, dodatkowe ekspozycje, materiały sklepowe, gazetki.
- Opracowywanie i dystrybucja materiałów merchandisingowych oraz komunikacja z agencjami kreatywnymi i innymi dostawcami. Zarządzanie zapasami materiałów merchandisingowych.
- Terminowe planowanie i prognozowanie działań ekspozycyjnych (materiały POS).
- Monitorowanie budżetu (zarządzanie budżetem przydzielonym na działanie pod względem efektywności kosztowej, fakturowania i raportowania).
- Terminowa i jasna komunikacja działań w sklepie z przedstawicielami handlowymi, ścisła współpraca z zespołem w zakresie koordynacji działań.
- Monitorowanie bieżących działań i ewaluacja działań marketingowych po ich zakończeniu.
- Monitorowanie działań konkurencji i najlepszych praktyk w zakresie aktywacji i ekspozycji w sklepie.
- Udział w projektach miedzyfunkcyjnych.
Nasze wymagania
- Doświadczenie w firmach z branży FMCG
- Co najmniej 2 lata doświadczenia w trade marketingu (zrozumienie POS i procesu tworzenia POS, P&L, kart produktów, stanów magazynowych) – warunek konieczny
- Język angielski min. B2
- Znajomość analizy danych na podstawie danych Nielsena
- Biegła znajomość programu Excel
- Silne umiejętności komunikacji i współpracy
- Wysoka proaktywność, dobra organizacja i umiejętności zarządzania czasem
- Wysokie umiejętności prezentacji
Mile widziane
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami
- Umiejętności zarządzania kategorią
To oferujemy
- Ciekawą, rozwojową i pełną wyzwań pracę dla prestiżowej firmy
- Szansę zdobycia unikalnych doświadczeń w pracy dla marki Premium
- Otwartą i przyjazną atmosferę pracy
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Możliwość pracy hybrydowej oraz elastyczne godziny rozpoczynania pracy
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta Multisport, Pracowniczy Program Emerytalny finansowany przez Pracodawcę, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach, rabaty pracownicze)
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- ubezpieczenie na życie
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- firmowa drużyna sportowa
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- komputer do użytku prywatnego
- program emerytalny
- kawa / herbata
- napoje
- parking dla pracowników
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
Lindt & Sprüngli (Poland) Sp. z o.o.
Z nami życie jest słodsze. Obecnie znajdujemy się w ponad 120 krajach na Świecie, a nasza siedziba główna mieści się w szwajcarskim Kilchbergu. Chociaż nasze główne rynki znajdują się w Europie i Ameryce Północnej, nasza rozległa sieć dystrybutorów, filii i ponad 500 sklepów na całym świecie sprawia, że firma Lindt & Sprüngli jest dostępna w każdym zakątku świata. Lindt to globalna firma, która w środku pozostała bardzo lokalna. Każde z naszych biur, sklepów i miejsc produkcji ma swoją atmosferę, związaną z regionem, w którym się znajduje, pozostając równocześnie połączone z globalną siecią.
Dla celów prowadzonej rekrutacji Lindt & Sprüngli (Poland) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zbiera dane, które zostały określone w art. 221 § 1 Kodeksu pracy. W przypadku jeśli zamierzają Państwo podać nam dodatkowe dane, to niezbędne będzie udzielenie przez Państwa dodatkowej zgody, zgodnie z poniższym wzorem zamieszczonym poniżej, przy czym przyjmujemy, że wyrażają ją Państwo dobrowolnie. Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Lindt & Sprüngli (Poland) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.”
Jeśli będą Państwo zainteresowani wzięciem udziału w kolejnych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Lindt & Sprüngli (Poland) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, uprzejmie prosimy
o udzielenie dodatkowej zgody, zgodnie z poniższym wzorem:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Lindt & Sprüngli (Poland) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (przez okres 12 miesięcy od daty złożenia dokumentów aplikacyjnych).”
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, iż:
1. Administratorem Państwa danych osobowych udostępnionych w dokumentach aplikacyjnych jest Lindt & Sprüngli (Poland) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), przy
ul. Franciszka Klimczaka 1, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000128684, posiadająca NIP 9510024441, nr REGON 01048386
i kapitał zakładowy 17.000.000,00 zł, adres e-mail: lindt@lindt.com (dalej: „Spółka”).
2. Spółka wyznaczyła Inspektora Danych Osobowych, z którym można skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: lindt@lindt.com lub pisemnie na adres siedziby Spółki.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji
na podstawie :
• art. 6 ust. 1 lit c RODO (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Spółce) w związku
z art. 221 § 1 Kodeksu pracy;
• art. 6 ust. 1 lit a RODO (zgoda osoby, której dane dotyczą) w przypadku przekazania przez Państwa danych osobowych wykraczających poza zakres danych wynikających z przepisów Kodeksu pracy oraz w przypadku wyrażenia zgody na uczestnictwo w przyszłych procesach rekrutacyjnych.
4. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane
do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
5. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą dostawcy usług technicznych i organizacyjnych, którzy wspierają prowadzony proces rekrutacji, jak również usług prawnych i doradczych.
6. Państwa dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody, a także po upływie okresu, podczas którego Spółka przetwarza dane w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami ([•] lat). W przypadku wyrażenia zgody
na przetwarzanie danych osobowychdla potrzeb niezbędnych
do przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, dane będą przechowywane przez okres [•]
od uzyskania zgody lub do momentu jej wycofania.
7. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz uzyskania ich kopii, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych,
a także do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody
na przetwarzanie danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy prawa, w szczególności RODO.
9. Podanie przez Państwa danych osobowych w szerszym zakresie niż wynika to z Kodeksu pracy jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.