GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Specjalista ds. inwestycji i remontów w Dziale Rozliczeń Inwestycji
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- przygotowanie wniosków o wprowadzenie zadań inwestycyjnych do planów finansowych Zarządu Transportu Miejskiego
- sporządzanie i aktualizowanie planu wydatków i Wieloletniej Prognozy Finansowej dla zadań inwestycyjnych
- kontrola finansowa zadań inwestycyjnych pod względem zgodności z zawartymi umowami
- uczestnictwo w procesie planowania merytorycznego i finansowego zadań inwestycyjnych
- sporządzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych zadań inwestycyjnych i projektów
- sporządzanie informacji z wykonania wydatków majątkowych
- przygotowanie i kontrola dokumentacji niezbędnej przy pozyskaniu i rozliczaniu środków pochodzących ze źródeł zewnętrznych
- prowadzenie ewidencji umów i zaangażowania środków finansowych
- przygotowanie analiz, zestawień, podsumowań i raportów
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, administracja, zarządzanie lub pokrewne)
- minimum 4-letni udokumentowany ogólny staż pracy, w tym min. 2 lata pracy w obszarze finansowym
- doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z weryfikacją i kontrolowaniem dokumentacji finansowo-księgowej
- umiejętność stosowania przepisów i analitycznego myślenia
- znajomość obowiązujących aktów prawnych, w szczególności: Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- znajomość programów biurowych (MS Office)
- samodzielność w pracy i realizacja powierzonych zadań
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzana dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Mile widziane
- wykształcenie na kierunku: rachunkowość, finanse, administracja publiczna
- umiejętność planowania i rozliczania środków inwestycyjnych
- znajomość procesu inwestycyjnego
- doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu środków ze źródeł zewnętrznych, w tym UE
- znajomość zasad sporządzania umów
- znajomość zasad i trybu opracowania materiałów budżetowych
- umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy własnej
- odpowiedzialność, komunikatywność, sumienność, odporność na stres
- gotowość do doskonalenia zawodowego
- dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie
- dodatek stażowy
- dodatkowe wynagrodzenie roczne – zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej
- ruchomy czas pracy
- możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, pożyczki)
- opiekę medyczną
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
- możliwość skorzystania z ulgi w Kolejach Mazowieckich
- możliwość wykupienia kart sportowych
- możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej
- pracę z zespołem profesjonalistów
- partnerską komunikację
- pracę na rzecz rozwoju m.st. Warszawy
- możliwość udziału w akcjach społecznych
Wymagane dokumenty:
• curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej
• list motywacyjny
• kserokopie / skany wszystkich stron świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
• kserokopie / skany dokumentów potwierdzających:
- posiadane wykształcenie
- posiadanie niezbędnych kwalifikacji
- niepełnosprawność – w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 530)
- znajomość języka polskiego (jeśli dotyczy – patrz pkt. dot. tej kwestii w wymaganiach niezbędnych)
• podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata i klauzula (skan oświadczenia w przypadku przesyłania dokumentów drogą elektroniczną) o:
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- posiadanym obywatelstwie
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych)
• podpisana własnoręcznie (skan dokumentów w przypadku ich przesyłania drogą elektroniczną) informacja dla kandydata o procedurze zgłoszeń wewnętrznych.
Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów dostępne są na stronie Zarządu Transportu Miejskiego w sekcji: Informacja o wymaganych dokumentach potwierdzających m.in staż pracy, czy też posiadane wykształcenie [https://www.ztm.waw.pl/wp-content/uploads/2011/10/1977_informacje_o_wymaganych_dokumentach.pdf].
Druk zawierający oświadczenia, informacja dla kandydata o procedurze zgłoszeń wewnętrznych oraz klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych znajduje się na stronie Zarządu Transportu Miejskiego: https://www.ztm.waw.pl/pracuj-w-ztm/.
Informacja o przebiegu procesu rekrutacyjnego jest dostępna na stronie Zarządu Transportu Miejskiego w sekcji: Przebieg i zasady rekrutacji [https://www.ztm.waw.pl/przebieg-i-zasady-rekrutacji/].
Procedura określająca zasady postępowania względem zgłaszanych informacji o naruszeniu prawa oraz ochrony sygnalistów w rozumieniu ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów jest dostępna na stronie Zarządu Transportu Miejskiego w sekcji: Procedura zgłoszeń naruszeń prawa. [https://www.ztm.waw.pl/procedura-zgloszen-naruszen-prawa/].
>
Aplikacje, które wpłyną do ZTM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru – testu wiedzy i kompetencji, zostaną o tym powiadomieni pisemnie lub telefonicznie. Działania rekrutacyjne (m.in. test wiedzy i kompetencji, rozmowa kwalifikacyjna) planowane są w terminie od 9 do 26 czerwca 2025 r.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie niezwłocznie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłosze
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
