GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Starszy Specjalista ds. BHP
Miejsce pracy: WłocławekTwój zakres obowiązków
- działania z zakresu służby BHP zawarte § 2, ust. 1, pkt-y 1-22 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy ze zmianami, ze szczególnym uwzględnieniem:
- nadzorowanie i prowadzenie systematycznej kontroli warunków pracy oraz przestrzegania zasad i przepisów BHP - obchód BHP,
- udział w opracowywaniu oceny ryzyka zawodowego,
- koordynowanie współpracy z organami nadzoru nad warunkami pracy (Państwowa Inspekcja Pracy, Sanepid, służbą zdrowia itp.),
- nadzorowanie i opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, procedur dotyczących BHP oraz opiniowanie instrukcji stanowiskowych/ szczegółowych,
- wyposażanie pracowników w sprzęt ochrony osobistej oraz gospodarka środkami pierwszej pomocy,
- szkolenie pracowników oraz podwykonawców w zakresie BHP,
- udział w odbiorach technicznych obiektów i urządzeń produkcyjnych, mających wpływ na warunki BHP,
- prowadzenie i nadzorowanie rejestru wypadków i zdarzeń potencjalnie wypadkowych;
- uczestniczenie w dochodzeniach powypadkowych oraz opracowywanie dokumentacji z tego zakresu,
- współpraca z laboratoriami upoważnionymi do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami,
- przygotowywanie ocen i analiz stanu BHP w zakładzie,
- komunikowanie w ramach organizacji z Regionalnym Dyrektorem ds. BHP.
Nasze wymagania
Prześlij do nas CV, jeśli:
• posiadasz wykształcenie wyższe w kierunku BHP lub studia podyplomowe w zakresie BHP – warunek konieczny,
• znasz język angielski w stopniu bardzo dobrym – warunek konieczny,
• masz co najmniej kilkuletnie doświadczenie w pracy w służbie BHP w zakładzie produkcyjnym,
• bardzo dobrze znasz pakiet MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
• cechuje Cię dokładność, systematyczność, samodzielność, umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
• jesteś ambitny/a, proaktywny/a, szukasz rozwoju a w przyszłości awansu,
• jesteś komunikatywny/a i umiesz pracować w zespole.
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w międzynarodowej firmie,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość rozwoju, awansu i uczestnictwa w szkoleniach kierunkowych,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. nagrody roczne, świadczenia z ZFŚS, karta sportowa),
- dobrą atmosferę pracy,
- bezpieczeństwo i higienę pracy na wysokim poziomie
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- spotkania integracyjne
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie wypoczynku
- paczki świąteczne
- możliwość uzyskania uprawnień
- inicjatywy dobroczynne
- pikniki rodzinne
INDORAMA VENTURES POLAND SP Z O O
Indorama Ventures Poland Sp. z o.o. jest częścią Indorama Ventures, jednego z największych zintegrowanych producentów poliestru na świecie oraz wiodącego producenta przędz wełnianych. Koncern posiada 148 zakładów w 35 krajach na całym świecie, i zatrudnia około 26.000 pracowników.
Głównym przedmiotem działalności Indorama Ventures Poland Sp. z o.o. jest produkcja politereftalanu etylenu (PET). PET jest ważnym i uniwersalnym tworzywem sztucznym wykorzystywanym do produkcji szerokiego spektrum opakowań do napojów, żywności, wyrobów farmaceutycznych, jak również innych produktów konsumpcyjnych i przemysłowych. Nasz produkt uzyskał aprobatę czołowych światowych producentów napojów, kosmetyków i artykułów chemii gospodarstwa domowego. Najobszerniejszą grupą produktów dostępnych z PET są butelki do napojów. Konsumenci mają kontakt z naszą marką na co dzień - jedna na dwie butelki w Polsce pochodzi z włocławskiego PETu - i właśnie dlatego Jesteśmy bliżej niż myślisz.
Nasze cel: „Wspólnie tworzyć nowy pomysł na chemię, żeby świat stał się lepszy”.
Wdrożyliśmy i stosujemy Zintegrowany System Zarządzania, zgodny z wymaganiami normy ISO 9001, ISO 14001, ISO 14064-1, ISO 45001, ISO 22000, ISO 50001, EMAS, SA 8000, ISO 26000, ISO 37001 oraz SMETA.
Indorama Ventures Poland Sp. z o.o. otrzymała tytuł i statuetkę „Pracodawca Pomorza i Kujaw 2023” w kategorii Duży Przedsiębiorca za realizację inwestycji znacząco wpływającej na ochronę środowiska oraz kompleksowe podejście do utrzymania warunków pracy na wysokim poziomie.
Dwukrotnie - w 2024 i 2020 roku zdobyliśmy pierwsze miejsce (zarówno na szczeblu wojewódzkim, jak i ogólnopolskim) w konkursie Państwowej Inspekcji Pracy „Pracodawca – Organizator Pracy Bezpiecznej”.
Jako jedyna firma we Włocławku uzyskaliśmy tytuł „Great Place To Work” - Najlepsze Miejsce Pracy czerwiec 2022-czerwiec 2023. Certyfikat jest wynikiem holistycznego badania satysfakcji pracowników i audytu przeprowadzonego przez międzynarodowy Instytut Great Place to Work.
Otrzymaliśmy tytuł Laureata Programu Liderzy Społecznej Odpowiedzialności - Dobry Pracodawca 2022.
Otrzymaliśmy nagrody w konkursie Gazety Pomorskiej „Złota Setka Pomorza i Kujaw”: zajęliśmy pierwsze miejsce w kategorii Pretendenci 2021 i trzecie miejsce w kategorii Lider Społecznej Odpowiedzialności Biznesu 2022.
Zostaliśmy wyróżnieni przez Instytut Europejskiego Biznesu statuetką Geparda Biznesu 2023 w XVIII edycji Konkursu.
Instytut Europejskiego Biznesu przyznał nam tytuł, statuetkę i certyfikat Brylant Polskiej Gospodarki 2023.
Jesteśmy laureatem rankingu Diamenty Forbesa 2024 w kategorii firm o poziomie przychodów powyżej 250 MLN PLN w województwie kujawsko-pomorskim.
Administratorem Danych Osobowych jest Indorama Ventures Poland Sp. z o.o. z siedzibą we Włocławku (ul. Krzywa Góra 19), dane kontaktowe: tel. 54 416 64 13, e-mail: kadry@pl.indorama.net.Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu zasobów ludzkich oraz kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu.
Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące od dn
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
