GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Audytor wewnętrzny / Kontroler wewnętrzny
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
Jeżeli preferujesz bycie Audytorem/ką, to zakres zadań będzie obejmował:
- udział w przygotowaniu zadań audytowych oraz ich realizacja,
- koordynowanie zadań audytowych,
- prowadzenie czynności sprawdzających,
- sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zadań,
- przygotowywanie analizy ryzyka na potrzeby zadania audytowego,
- ocenę skuteczności i efektywności systemu zarządzania ryzykiem oraz proponowanie usprawnień,
- monitorowanie realizacji rekomendacji,
- udział w opracowywaniu planu audytu wewnętrznego.
Jeżeli preferujesz bycie Kontrolerem/ką, to zakres zadań będzie obejmował:
- realizację kontroli wewnętrznych,
- koordynowanie kontroli oraz weryfikacji,
- sporządzanie raportów z kontroli, informacji z weryfikacji oraz innych dokumentów dotyczących prowadzonego zadania,
- monitorowanie realizacji zaleceń pokontrolnych.
Nasze wymagania
- wyższe wykształcenie - preferowane kierunki: ekonomia, finanse, rachunkowość, prawo,
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie audytu wewnętrznego (Audytor wewnętrzny) lub 3-letniego w kontroli (Kontroler),
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point, Word),
- umiejętność komunikowania się pozwalająca na sprawne porozumiewanie się w trakcie realizowanych zadań,
- analityczne myślenie i sprawność formułowania wniosków i opinii na bazie dokumentacji,
- szybkie uczenie się i chęć rozwoju w nowych obszarach,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja pracy, skrupulatność, rzetelność, dociekliwość i odpowiedzialność.
Mile widziane
- ukończone studia podyplomowe z zakresu audytu wewnętrznego lub posiadanie jednego z certyfikatów w obszarze audytu, lub zdanie egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów,
- doświadczenie w zarządzaniu ryzykiem, optymalizacji procesów,
- znajomość systemu SAP oraz Visio.
To oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- szeroki zakres benefitów, m.in.: prywatna opieka zdrowotna, karty sportowe, ubezpieczenie na życie,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- lokalizację biura przy metrze Wierzbno, a dla zmotoryzowanych parking.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- firmowa drużyna sportowa
- program emerytalny
- preferencyjne pożyczki
- firmowa biblioteka
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie usług turystycznych
- dofinansowanie biletów do kina, teatru
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie wakacji dzieci
Telewizja Polska
Telewizja Polska to polski telewizyjny nadawca publiczny łączący ambicje i entuzjazm młodego pokolenia z wieloletnim doświadczeniem i wiedzą ekspercką. Dbając o najwyższą jakość produkcji, TVP stale dostosowuje ofertę programową do oczekiwań widzów i wymogów rynkowych. Spółka wdraża nowe technologie i rozwija dystrybucję kinową.
Na bogate portfolio Telewizji Polskiej składają się 23 anteny i kanały oraz szeroka oferta serwisów internetowych, m.in.: informacyjnych, sportowych, rozrywkowych, filmowych i dziecięcych. Programy Telewizji Polskiej dostępne są również w aplikacjach mobilnych (TVP VOD i TVP GO), a także Smart TV oraz telewizji hybrydowej. Jako jedyny nadawca w Polsce, TVP emituje programy regionalne tworzone przez 16 oddziałów terenowych.
Produkcje Telewizji Polskiej są doceniane na krajowych i międzynarodowych festiwalach oraz konkursach. TVP należy do Europejskiej Unii Nadawców EBU.
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
