GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83564920

Branża:
Administracja Państwowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, łódzkie, Zgierz

Ważne do:
2025-05-19

Rodzaj umowy:
Brak
Obowiązki:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, związana z permanentną obsługą klientów zewnętrznych,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- praca przeważnie siedząca,
- narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.),
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy zlokalizowane w budynku dwupiętrowym,
- stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
- przed wejściami do budynku znajdują się schody, wejście z poziomu parteru dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich zapewnione jest jedynie na Salę Obsługi Klienta,
- w budynku, na każdej kondygnacji występują bariery architektoniczne tj. schody, stopnie i progi,
- budynek nie jest wyposażony w windę, co uniemożliwia osobom o ograniczonej sprawności ruchowej dostęp do wyższych, niż parterowa kondygnacji budynku,
- na parterze budynku – przy Sali Obsługi Klienta – znajduje się pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Zakres zadań
- Przyjmuje korespondencję zewnętrzną wpływającą do urzędu za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, gońca, sprawdza pod względem formalnym i zgodności z właściwością miejscową.
- Dekretuje korespondencję przychodzącą w zakresie niezastrzeżonym dla kierownictwa urzędu, rejestruje w komputerowych systemach kancelaryjnych i przekazuje do właściwych komórek organizacyjnych.
- Przygotowuje korespondencję wpływającą z poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu do wysłania: segreguje, pieczętuje, przygotowuje potwierdzenia odbioru, prawidłowo kwalifikuje - zgodnie z obowiązującym cennikiem operatora pocztowego, wpisuje listy do książki nadawczej.
- Prowadzi komputerową rejestrację zwrotów przesyłek i potwierdzeń odbioru.
- Wszczyna postępowania reklamacyjne w przypadku nieskutecznego doręczenia pisma nadanego przez urząd.
- Archiwizuje dokumenty komórki organizacyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Podstawowa wiedza w zakresie prawa podatkowego i ordynacji podatkowej oraz znajomości przepisów kancelaryjnych
- Grzeczność i uprzejmość
- Umiejętność pracy w zespole, współpracy z innymi pracownikami, dzielenia się wiedzą oraz informacjami.
- Otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły.
- Umiejętność argumentowania, asertywność oraz umiejętność przekonywania
- Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu.
- Obsługa MS Office: Word oraz Excel.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność obsługi aplikacji i systemów informatycznych MF i IAS obsługiwanych na stanowisku pracy.
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Oferujemy:
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.