GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83564917

Branża:
Administracja Państwowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, kujawsko-pomorskie, Tuchola

Ważne do:
2025-05-26

Rodzaj umowy:
Brak
Obowiązki:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno - biurowa w siedzibie komendy, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30, w sytuacjach kryzysowych, możliwa praca poza standardowymi godzinami pracy oraz w dni wolne od pracy i święta
- przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie, wymuszona pozycja ciała, czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej,
- praca wymagająca dobrej komunikatywności (kontakt z interesantami zewnętrznymi) i organizacji pracy.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych, z oświetleniem naturalnym i sztucznym,
- praca w archiwum zakładowym, usytuowanym na II piętrze budynku głównego komendy,
- bariery architektoniczne: budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo, poruszających się na wózku inwalidzkim (brak podjazdów, wind, drzwi odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio przystosowanych toalet), praca na II piętrze.
Zakres zadań
- prowadzenie obsługi techniczno - biurowej sekretariatu komendanta powiatowego (obsługa interesantów, organizacja narad służbowych),
- obsługa Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją,
- pełnienie funkcji Specjalisty ds. Ochrony Danych oraz realizacja zadań w zakresie Ochrony Danych Osobowych,
- pełnienie funkcji Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych,
- realizowanie zadań z zakresu planowania i sprawozdawczości komendy powiatowej,
- zapewnienie właściwego obiegu dokumentacji i nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej (ewidencjonowanie poczty wpływającej i wychodzącej, wysyłka korespondencji),
- obsługa środków komunikacji elektronicznej i łączności w celu zapewnienia sprawnej komunikacji z jednostkami współpracującymi, współdziałającymi z komendą powiatową,
- współorganizowanie uroczystości, okolicznościowych apeli i zawodów sportowo - pożarniczych, prowadzenie kroniki,
- przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej,
- koordynacja sprawozdawczości do Głównego Urzędu Statystycznego,
- opracowywanie regulaminów, wytycznych, procedur dotyczących pracy i służby,
- przyjmowanie skarg i wniosków, prowadzenie ich ewidencji,
- ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej,
- organizowanie systemu kontroli wewnętrznej i zarządczej w komendzie powiatowej,
- realizowanie zadań związanych z prowadzeniem archiwum Komendy Powiatowej PSP w Tucholi,
- zastępowanie, w ograniczonym zakresie, osób na samodzielnym stanowisku pracy ds. kadrowych i ds. finansów.
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowiskach administracyjnych w administracji publicznej
- znajomość przepisów w zakresie ochrony przeciwpożarowej, prawa administracyjnego, ochrony danych osobowych oraz ochrony informacji niejawnych,
- znajomość i umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
- prawo jazdy kat. B,
- spełnienie warunku: w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość obsługi programów komputerowych: Ft - Kadry, Ft - Płace, Ft- FK,
- kurs kancelaryjno – archiwalny I stopnia,
- znajomość języka angielskiego na poziomie A2,
- umiejętność obsługi Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją,
- znajomość pragmatyki służbowej.
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Oferujemy:
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.