GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Specjalista ds. inwestycji i remontów
Miejsce pracy: GliwiceTwój zakres obowiązków
- organizowanie prac projektowych, wykonawstwa inwestycyjnego, remontów i zakupów inwestycyjnych w szczególności w branży budowlanej;
- dokonywanie ocen celowości i zasadności planowanych remontów;
- prowadzenie nadzoru inwestycyjnego w zakresie powierzonych zadań;
- czuwanie nad terminowością oraz sprawozdawczością realizacji prac projektowych, inwestycji i remontów zgodnie z zawartymi umowami;
- współuczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych robót;
- przeprowadzanie okresowych analiz przebiegu robót i podejmowanie czynności zmierzających do usprawnienia procesu wykonawstwa;
- uczestniczenie w opracowaniu kwartalnych, rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych;
- współpraca ze specjalistą ds. zamówień publicznych w przygotowywaniu zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych, w tym: uczestniczenie w postępowaniach o zamówienia publiczne, opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia, wniosku o wszczęcie postępowania, zapisów merytorycznych SWZ oraz istotnych postanowień umowy, dokonywanie ocen celowości i zasadności (w tym analiz ekonomicznych) planowanych prac projektowych, remontów i zadań inwestycyjnych;
- prowadzenie sprawozdawczości budżetowej w zakresie finansowania realizowanych prac budowlanych, remontowych i inwestycyjnych;
- planowanie, prowadzenie i koordynacja zadań związanych z remontami i inwestycjami budowlanymi;
- docelowo możliwość pełnienia funkcji Kierownika Oddziału.
Nasze wymagania
Wymagania niezbędne
Kandydować na wolne stanowisko może osoba:
1) która ma pełną zdolność do czynności prawnych;
2) o nieposzlakowanej opinii;
3) która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
4) przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
5) posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
6) która posiada wykształcenie wyższe i posiada przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie;
7) która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada aktualny wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane – zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego (t.j. Dz. U. z 2025 poz. 418 z późn. zm.);
8) która posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z pracami budowlanymi, inwestycyjnymi i remontowymi;
9) która posiada umiejętność zarządzenia projektami oraz prowadzenia złożonych i wieloletnich projektów;
10) która posiada znajomość procesu inwestycyjnego w zakresie: sporządzania dokumentacji
projektowych i uzyskiwania niezbędnych decyzji administracyjnych oraz uzgodnień w toku projektowania, procedur administracyjnych, realizacji inwestycji/remontu;
11) która posiada dobrą znajomość regulacji prawnych z zakresu zamówień publicznych, prawa budowlanego, norm i przepisów BHP, Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz Kodeksu Cywilnego w zakresach odnoszących się do robót budowalnych.
Wymagania dodatkowe
Dodatkowym atutem kandydata będzie:
1) wykształcenie wyższe techniczne;
2) umiejętność kierowania zespołem;
3) umiejętność zarządzania zespołem, w tym planowanie zadań krótko i długoterminowych;
4) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-
budowlanej bez ograniczeń;
5) doświadczenie w zakresie realizacji i prowadzenia rozliczeń zadań finansowych ze środków budżetu państwa;
6) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowalnych przy
zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie o ochronie zabytków i opiece nad
zabytkiem (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1292 z późn. zm.);
7) znajomość kosztorysowania robót budowalnych z wykorzystaniem programów kosztorysowania;
8) znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office;
9) zdolności analityczne, umiejętność sprawnego działania, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność;
10) wysoki poziom wiedzy ogólnej oraz kultury osobistej;
11) samodzielność, rzetelność, komunikatywność, zaangażowanie.
To oferujemy
- gwarancję stabilnego zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- przyjazną atmosferę w pracy,
- szkolenia i rozwój osobisty,
- elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy w przedziale od 7:00 do 8:00 (rozpoczęcie pracy), w przedziale od 15:00 do 16:00 (zakończenie pracy),
- wynagrodzenie składające się z wynagrodzenia zasadniczego (na oferowanym stanowisku 8150 zł brutto) i dodatku za wysługę lat w zależności od stażu pracy, po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, dodatek wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20%; w przypadku powierzenia funkcji Kierownika Oddziału dodatek funkcyjny – 636 zł brutto; jako dodatkowy składnik wynagrodzenia może wystąpić dodatek specjalny, który może zostać przyznany okresowo, z tytułu zwiększenia obowiązków służbowych lub wykonania dodatkowych zadań; pracodawca może również przyznać nagrodę za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej (nagroda ma charakter uznaniowy); pracownikom Sądu przysługuje także dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. 13-sta pensja,
- dostęp do karty Multisport i innych świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, a także możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- ubezpieczenie na życie
- parking dla pracowników
- dofinansowanie wypoczynku
- możliwość uzyskania uprawnień
O nas
Dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.05.2025 r.:
1) wniosek o zatrudnienie w Sądzie Okręgowym w Gliwicach, kierowany do Dyrektora Sądu Okręgowego w Gliwicach, ze wskazaniem oznaczenia konkursu,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
4) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
5) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
6) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw cywilnych i obywatelskich,
7) klauzula informacyjna,
8) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i kwalifikacje.
Wniosek, oświadczenia i klauzula winny być podpisane własnoręcznie przez kandydata. Wzory oświadczeń, klauzuli i kwestionariusza dostępne są na stronie Sądu: www.gliwice.so.gov.pl Dodat
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
