GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83455263

Branża:
Internet/E-Commerce

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Stara Wieś gm. Nadarzyn

Ważne do:
2025-05-24

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
KLUCZOWE ZADANIA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ:
- Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klientów e-commerce, w tym techniczne doradztwo w doborze odpowiednich produktów
- Wspieranie klientów, którzy złożyli zamówienie, przeprowadzanie ich przez proces zakupowy oraz dbanie o customer experience
- Monitorowanie statusu zamówień, rozwiązywanie problemów operacyjnych z zamówieniami, a także obsługa zwrotów i reklamacji
- Śledzenie trendów i nowinek produktowych w branży oraz rejestrowanie zapytań o nowe produkty, których nie ma w portfolio
- Współpraca z Product Managerem nad tworzeniem nowych produktów i działaniami marketingowymi
- Analizowanie danych, przygotowywanie zestawień i raportów
JESTEŚ IDEALNĄ OSOBĄ JEŚLI:
- Posiadasz min. roczne doświadczenie na analogicznym stanowisku
- Znasz narzędzia i platformy tj. Baselinker, Allegro, MS Office
- Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (w mowie i piśmie)
- Masz doświadczenie w obsłudze systemów tj. Freshdesk, Zendesk
- Jesteś osobą komunikatywną, a praca z klientem sprawia Ci satysfakcję
- Cechuje Cię proaktywność, pomysłowość oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji
CHCEMY CI ZAOFEROWAĆ:
- Pracę w systemie hybrydowym (po 6-miesięcznym okresie wdrożenia)
- Premię roczną
- Szkolenia
- Możliwość rozwoju w branży e-commerce
WYNAGRODZENIE:
6 000 – 8 000 zł brutto UoP (netto B2B)
- Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klientów e-commerce, w tym techniczne doradztwo w doborze odpowiednich produktów
- Wspieranie klientów, którzy złożyli zamówienie, przeprowadzanie ich przez proces zakupowy oraz dbanie o customer experience
- Monitorowanie statusu zamówień, rozwiązywanie problemów operacyjnych z zamówieniami, a także obsługa zwrotów i reklamacji
- Śledzenie trendów i nowinek produktowych w branży oraz rejestrowanie zapytań o nowe produkty, których nie ma w portfolio
- Współpraca z Product Managerem nad tworzeniem nowych produktów i działaniami marketingowymi
- Analizowanie danych, przygotowywanie zestawień i raportów
JESTEŚ IDEALNĄ OSOBĄ JEŚLI:
- Posiadasz min. roczne doświadczenie na analogicznym stanowisku
- Znasz narzędzia i platformy tj. Baselinker, Allegro, MS Office
- Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (w mowie i piśmie)
- Masz doświadczenie w obsłudze systemów tj. Freshdesk, Zendesk
- Jesteś osobą komunikatywną, a praca z klientem sprawia Ci satysfakcję
- Cechuje Cię proaktywność, pomysłowość oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji
CHCEMY CI ZAOFEROWAĆ:
- Pracę w systemie hybrydowym (po 6-miesięcznym okresie wdrożenia)
- Premię roczną
- Szkolenia
- Możliwość rozwoju w branży e-commerce
WYNAGRODZENIE:
6 000 – 8 000 zł brutto UoP (netto B2B)
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.