Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Перейти к содержимому
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
Język polski English русский український
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

praca

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI

Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Печать Назад

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
83398026
Branza
Branża:
Administracja Państwowa
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, małopolskie, Kraków
Zegar
Ważne do:
2025-05-20
Dokument
Rodzaj umowy:
Brak

Obowiązki:

Warunki pracy


Praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca pod presją czasu.
Praca na przedmiotowym stanowisku pracy polega na wykonywaniu zadań kontrolnych w terenie w siedzibie jednostki kontrolowanej. Kontrolerzy przemieszczają się za pomocą środków komunikacji zbiorowej (np. bus, pociąg, autobus).
W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
Czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy nie występują, uciążliwe są bieżąco minimalizowane.

Zakres zadań

  • Kontroluje domy pomocy społecznej, środowiskowe domy samopomocy, powiatowe centra pomocy rodzinie, placówki całodobowej opieki. Opracowuje dokumentację pokontrolną oraz przygotowuje projekty zaleceń pokontrolnych. Opracowuje wzory dokumentów związanych z zawieranymi umowami na zadania, na które jest przekazywana dotacja. Nadzoruje merytorycznie prawidłowe wydatkowanie środków przekazywanych dla jednostek organizacyjnych pomocy społecznej
  • Opracowuje projekty decyzji administracyjnych: związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie domów pomocy społecznej oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku; decyzji związanych z nałożeniem kary pieniężnej za nielegalną działalność, za niewykonanie zaleceń pokontrolnych oraz o czasowym lub stałym cofnięciu zezwolenia na prowadzenie placówki z powodu niewykonania zaleceń pokontrolnych
  • Prowadzi sprawy wynikające ze skarg, wniosków i interpelacji poselskich, bierze udział w kontrolach prowadzonych w związku z tymi sprawami i przygotowuje korespondencję w powyższym zakresie, w tym odpowiedzi do stron
  • Uczestniczy w opracowaniu propozycji podziału dotacji i środków z rezerw celowych przeznaczonych na funkcjonowanie domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy (w tym weryfikuje i ocenia wnioski samorządów powiatowych i gminnych składanych w związku z realizacją tych zadań), współpracuje w tym zakresie z Oddziałem do Spraw Budżetu Polityki Społecznej. Uczestniczy w pracach komisji konkursowej dokonującej oceny wniosków złożonych w ramach konkursów ogłaszanych przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
  • Realizuje zadania związane z prowadzeniem i aktualizowaniem baz teleadresowych domów pomocy społecznej, placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku oraz środowiskowych domów samopomocy
  • Bierze udział w sporządzaniu projektu rocznego planu kontroli sprawdzających prawidłową realizację zadań pomocy społecznej przez nadzorowane jednostki

Dodatkowe informacje:

Oczekiwania względem kandydata:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku lub w zakresie: prawo, administracja, ekonomia, pedagogika, pedagogika specjalna, praca socjalna, socjologia, psychologia, polityka społeczna, politologia, politologia i nauki społeczne, zarządzanie lub marketing - potwierdzone kopiami dyplomów, świadectw lub innych dokumentów
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w pomocy społecznej- potwierdzone kopiami świadectw pracy lub innych wymaganych dokumentów
  • specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej- potwierdzone kopiami dyplomów, świadectw lub innych dokumentów
  • aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, uzyskane na podstawie przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych lub oświadczenie o gotowości do przystąpienia do takiego postępowania
  • bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, rozporządzenia w sprawie nadzoru i kontroli w pomocy społecznej
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa i stosowania prawa w praktyce
  • myślenie analityczne
  • umiejętność argumentowania
  • asertywność
  • skuteczna komunikacja
  • odporność na stres
  • umiejętność organizacji pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • obsługa komputera, w tym znajomość pakietu MS OFFICE
  • kultura osobista
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • posiadanie prawa jazdy kat. B
  • umiejętność pracy w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych oraz rozwiązywania problemów

Dodatkowe informacje o stanowisku:
Oferujemy:

Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Внимание
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.

Kontakt:

Link do oferty
Polska, małopolskie, Kraków
Следующий
Zobacz na mapie
(Открывает новое окно)

PODOBNE OGŁOSZENIA O PRACĘ:

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI DS. GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I OCHRONY INTERESÓW SKARBU PAŃSTWA W WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI I SKARBU PAŃSTWA, ODZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I SKARBU PAŃSTWA
Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
STARSZY INSPEKTOR WOJEWÓDZKI DS. PLANOWANIA I WYKONYWANIA BUDŻETU W WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETU
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
STARSZY INSPEKTOR WOJEWÓDZKI
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
Поиск

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Zakres działalności (ETR)
    • Deklaracja dostępności
    • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
    • Regulamin Portalu
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin DSA
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe
  • Zielona Linia na Facebooku
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Instagramie

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry