GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83348791

Branża:
Administracja biurowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, lubelskie, Lublin

Ważne do:
2025-05-21

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: LublinTwój zakres obowiązków
- obsługa połączeń telefonicznych przychodzących w języku niemieckim
- zapis informacji do systemu klienta
Nasze wymagania
- znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2 oraz komunikatywna znajomość języka polskiego
- dyspozycyjność od poniedziałku do niedzieli. w przedziale 8.00-18.00 (godziny dopasowane do Ciebie)
- dyspozycyjność min. 120 godzin/miesiąc
- komunikatywność, odporność na stres
- dobra znajomość obsługi komputera (płynnego poruszania się w internecie)
- umiejętność szybkiego i bezbłędnego pisania na klawiaturze
Mile widziane
- doświadczenie w pracy w Contact Center
To oferujemy
- współpracę na podstawie umowy zlecenie
- profesjonalne szkolenie wdrożeniowe - płacimy taką samą stawkę za szkolenie!
- stałe doszkolenia rozwijające Twoje umiejętności i kompetencje - nasz zespół zapewni Ci wsparcie na każdym etapie tak, abyś poczuł/-a się pewnie na swoim stanowisku
- elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb i preferencji (w zakresie od poniedziałku do niedzieli. w przedziale 8/:00-18.00)
- komfortowe warunki - biuro w samym centrum Lublina
- realną możliwość rozwoju zawodowego (stawiamy na awanse wewnętrzne – w 2024 roku było ich aż 94!)
- atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatną opiekę medyczną PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie na życie UNUM
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- gry wideo w pracy
- kawa / herbata
- napoje
- parking dla pracowników
- strefa relaksu
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
- realna możliwość szybkiego rozwoju i awansu
- konkursy firmowe z atrakcyjnymi nagrodami
- program szkoleń
- prezenty stażowe
Voice Contact Center Sp. z o.o.
W OEX Voice Contact Center wierzymy, że wyjątkowi ludzie tworzą wyjątkową firmę. Dołącz do naszego zespołu ponad 1700 osób i zobacz, jak codziennie dbamy o najlepsze relacje z klientami. Jesteśmy rozpoznawalną i docenianą marką w branży Contact Center, od 15 lat specjalizującą się w wielokanałowej obsłudze klienta (📞telefon, 📧email, 💬chat), z nowoczesnymi centrami operacyjnymi w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie.
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.