GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy
Miejsce pracy: RzeszówTwój zakres obowiązków
- Prowadzenie pełnej księgowości klientów
- Weryfikacja księgowań podległych pracowników
- Zamykanie miesiąca/roku
- Sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, NBP, GUS)
- Sporządzanie sprawozdań finansowych i raportów zarządczych
- Bezpośredni kontakt z klientami
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Powyżej 4 lata doświadczenia w obszarze rachunkowości - warunek konieczny, atutem będzie Doświadczenie zdobyte w biurze rachunkowym
- Dobra znajomość j. angielskiego
- Umiejętność samodzielnego prowadzenia ksiąg rachunkowych
- Doświadczenie w przygotowywaniu rozliczeń podatkowych w oparciu o aktualne przepisy (VAT, CIT, podatek u źródła)
- Samodzielność w przygotowywaniu sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości
- Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu
To oferujemy
- bez względu na stanowisko – Stażysta, Asystent czy Ekspert, który zarządza zespołem – gwarantujemy szacunek, uśmiech oraz chęć dzielenia się wiedzą
- kultura oparta o współpracę i wzajemne wsparcie – nie jesteśmy sztywną korporacją
- możliwość ogromnego rozwoju kompetencji interpersonalnych – praca w zespole i z Klientem
- możliwość pracy w modelu hybrydowym
- jasno określona ścieżka kariery
- środowisko pracy przyjazne osobom z niepełnosprawnościami (jeśli potrzebujesz racjonalnych usprawnień, które ułatwią Ci udział w rekrutacji, poinformuj nas o tym w formularzu aplikacyjnym)
- stabilne warunki pracy (umowa o pracę wraz z prywatną opieką medyczną oraz pakietem benefitów – m.in. MultiSport, bilety do kina, bony na zakupy)
- system rozliczania nadgodzin
- możliwość doskonalenia znajomości języka angielskiego (bezpłatny dostęp do platformy językowej lub dofinansowanie do zajęć z lektorem), dostęp do platformy szkoleniowej
- możliwość udziału w wewnątrzfirmowych konkurach (np. #aGTywni, Pracownik Roku, CrossSeller Roku) i akcjach integracyjnych (np. Przystanek Relaks, Spotkanie Roczne, Jubileusz Pracy)
- realny wpływ na otoczenie – możliwość zaangażowania się w akcje charytatywne, dołączenia do zespołu eco-freaków lub wspierania fundacji czy domów dziecka, które mamy pod opieką
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- dofinansowanie wypoczynku
- program rekomendacji pracowników
- możliwość uzyskania uprawnień
- inicjatywy dobroczynne
- możliwość pracy hybrydowej
Etapy rekrutacji
- Analiza CV
- Kontakt telefoniczny
- Test merytoryczny (online)
- Test dopasowania do kultury organizacyjnej (online)
- Spotkanie online z HR i Menedżerem
- Informacja zwrotna po każdym etapie rekrutacji
Rozwój jak w najlepszych firmach, atmosfera jak nigdzie!
Jesteś zainteresowany szybkim rozwojem? To nasza specjalność. Od pierwszego dnia pracy będziesz pracował z najlepszymi ekspertami, którzy Twój rozwój traktują jako równie ważne zadanie jak zachwycanie klientów.
Przywiązujesz duże znaczenie do atmosfery pracy? To nasz znak rozpoznawczy. Do zespołu dobieramy osoby, które doceniają życzliwość, koleżeńskość, a szacunek i współpraca to dla nich podstawowe wartości. Szybko odnajdziesz tutaj swoje miejsce!
Chętnie opowiemy więcej, a co ważniejsze chętnie dowiemy się więcej o Tobie, bo w GT nie jesteś wyłącznie Księgową, Kadrową, Doradcą czy Audytorem, dla nas jesteś przede wszystkim Kasią, Anią, Grzegorzem i Jankiem. Jesteś sobą.
Grant Thornton
Jesteśmy polską firmą audytorsko-doradczą, należymy do sieci Grant Thornton International. Działamy w Polsce od 1993 roku. Posiadamy 1100-osobowy zespół oraz biura w kluczowych aglomeracjach.
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
