GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Samodzielna Księgowa/ Samodzielny Księgowy
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych i rozliczeń podatkowych klientów ALTO Accounting.
- Sporządzanie miesięcznych bilansów, rachunków wyników oraz rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Wyliczanie podatku CIT i VAT oraz sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT, PCC).
- Przygotowywanie sprawozdań i raportów dla organów państwowych (GUS, NBP).
- Kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi – bankami, urzędami skarbowymi, ZUS, GUS, audytorami itp.
- Nadzorowanie i weryfikacja pracy młodszych księgowych.
- Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby zarządcze klientów.
- Bieżąca komunikacja z klientami w kwestiach związanych z obsługą księgowo-rachunkową.
Nasze wymagania
- Wyższe wykształcenie kierunkowe (ekonomia, finanse, rachunkowość).
- 4-5 letnie doświadczenie zawodowe w dziale księgowości wewnętrznej i/lub biurze rachunkowym na samodzielnym stanowisku.
- Doświadczenie i wiedza w zakresie sporządzania deklaracji (CIT, VAT) oraz sprawozdań do NBP i GUS.
- Doświadczenie w zakresie sporządzania rocznych sprawozdań finansowych.
- Dobra znajomość systemów finansowo-księgowych klasy ERP oraz pakietu MS Office.
- Doświadczenie w dekretowaniu i księgowaniu dokumentów (faktur zakupu, sprzedaży, WNT, WDT, kosztów, środków trwałych, amortyzacji, RMK, korekt, zaliczek itp.).
- Dobra znajomość języka angielskiego- minimum B2 w mowie.
Mile widziane
- Znajomość programu enova365.
- Znajomość Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (MSSF).
- Doświadczenie w branży nieruchomości.
- Pierwsze doświadczenia w pracy z AI.
To oferujemy
- Umowę o pracę, zlecenie lub B2B dopasowaną do Twoich preferencji, a po pozytywnym feedbacku proponujemy kolejną umowę na czas nieokreślony.
- Atrakcyjne wynagrodzenie, premie oraz regularny feedback.
- Bogaty pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, pakiet kafeterii, ubezpieczenie na życie, zdrowe przekąski i różnorodne napoje, dodatkowy dzień urlopu i wiele innych).
- Nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji przy metrze (stacja Dworzec Gdański).
- Pracę hybrydową – dwa dni w tygodniu spotykamy się w biurze, a resztę możesz pracować z domu.
- Jasno określoną ścieżkę kariery, dopasowaną do Twoich indywidualnych aspiracji.
- Ciekawe i złożone projekty realizowane przy wsparciu doświadczonych menedżerów.
- Budżet na szkolenia, integracje i wyjścia zespołowe, nagrody jubileuszowe oraz konkursy dla pracowników.
- Kompleksowe wdrożenie, podczas którego wspiera Cię nasz zespół HR, Twój przełożony oraz dedykowany buddy.
- Parking pracowniczy, wraz z udogodnieniami dla rowerzystów.
- Dla pracowników z innych województw możliwość pracy zdalnej.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- owoce
- spotkania integracyjne
- napoje
- parking dla pracowników
- strefa relaksu
- program rekomendacji pracowników
- możliwość uzyskania uprawnień
- inicjatywy dobroczynne
- dodatkowy urlop
- Kafeteria benefitów.
Etapy rekrutacji
- Wysyłasz CV.
- Umawiamy Cię na rozmowę online.
- Podczas rozmowy zadajemy pytania merytoryczne.
- W razie potrzeby zaprosimy Cię na spotkanie osobiste.
- Otrzymasz od nas informację zwrotną.
ALTO w sieci- skontaktuj się z nami!
- https://www.linkedin.com/company/altoadvisory
- https://altoadvisory.pl/zespol/
- https://www.instagram.com/altoadvisory/
Jak się u nas pracuje?
- Mówimy sobie po imieniu - rozmawiaj swobodnie z każdym.
- Jesteśmy pomocni i wspieramy się nawzajem - nigdy nie bój się pytać.
- Mamy inicjatywę Idea Box - słuchamy Twoich pomysłów i staramy się je wdrażać.
- Doceniamy zaangażowanie pracowników m.in. podczas plebiscytu ALTO Spot Awards – inicjatywy oddolnej, podczas której sami wyróżniamy swoich kolegów i koleżanki.
- Integrujemy się podczas spotkań zespołowych, wyjazdów oraz licznych akcji charytatywnych. W zeszłym roku wspólnie wyjeżdżaliśmy, malowaliśmy, śpiewaliśmy, a także wspieraliśmy m.in. schroniska dla zwierząt, "Szlachetną Paczkę", WOŚP oraz inicjatywy prośrodowiskowe.
- Działamy zgodnie z zasadami work-life balance, aby nasi pracownicy mogli realizować swoje pasje także poza pracą.
- W ALTO jesteśmy otwarci na sportowe pasje - wspólnie graliśmy w piłkę (ALTO CUP), jeździliśmy na wycieczki rowerowe, pływaliśmy na kajakach czy biegaliśmy w szczytnym celu.
- Brak sztywnego dress code'u – opieramy się na zasadach smart-casual. Strój powinien być schludny i dostosowany do potencjalnych spotkań biznesowych w biurze, ale też komfortowy dla Ciebie.
- Dodatkowy dzień urlopu – w każdy ostatni piątek maja obchodzimy ALTO Family Day, dzień wolny przeznaczony na spędzenie czasu z rodziną.
- Przekąski i napoje – w każdy wtorek mamy dostawę świeżych owoców oraz warzyw. Oferujemy również różne rodzaje mleka do kawy, płatki, miody, soki i inne przekąski.
- Strefa relaksu – w strefie "chillu" znajdziesz wiele gier i książek, które pozwolą Ci się zregenerować podczas przerw.
- Program rekomendacji pracowników – dzięki niemu możesz zyskać premię, a my nowych pracowników.
- W biurze posiadamy Baby Room, aby ułatwić rodzicom powrót do pracy.
- Pakiet medyczny i ubezpieczeniowy można rozszerzyć na członków rodziny.
ALTO
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą konsultingową – w zeszłym roku dołączyło do nas ponad 70 osób i cały czas rośniemy, obsługując klientów z wielu różnych branż. ALTO od 14 lat wspiera przedsiębiorstwa w rozwoju i osiąganiu ich celów biznesowych. Specjalizujemy się w takich obszarach, jak podatki, księgowość, zarządzanie ryzykiem oraz ESG.
W niedawno przeprowadzonej ankiecie satysfakcji 92% naszych pracowników oceniło relacje koleżeńskie oraz atmosferę w naszej firmie jako dobre lub bardzo dobre.
Zgrany i profesjonalny zespół to nasz powód do dumy!
Otrzymaliśmy także tytuł Friendly Workplace Poland 2023 – prestiżowe wyróżnienie dla pracodawców, którzy wyróżniają się nowoczesnym podejściem do polityki personalnej i rozwoju pracowników.
Jako firma stawiamy na innowacyjność, rozwój i współpracę! Łączymy talenty z technologią nowoczesnych rozwiązań AI.
Dbamy o work-life balance, zapewniając elastyczność i zrozumienie indywidualnych potrzeb naszych pracowników. U nas to Ty decydujesz, w które dni przychodzisz do biura, a elastyczne godziny rozpoczęcia pracy pozwalają dopasować obowiązki do Twojego stylu życia.
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
