
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI DS. REJESTRÓW I MONITORINGU W BIURZE ORGANIZACYJNO - BUDŻETOWYM
GŁÓWNE INFORMACJE:






Obowiązki:
- Wprowadza do elektronicznych rejestrów i systemów (Rejestr Żłobków, Centralna Aplikacja Statystyczna) dane dotyczące zadań realizowanych przez ostatecznych odbiorców wsparcia Programu Aktywny Maluch w celu spełnienia obowiązków wojewody wynikających z Programu Aktywny Maluch.
- Tworzy bazy danych oraz wprowadza do nich dane dotyczące zadań realizowanych przez ostatecznych odbiorców wsparcia oraz generuje na ich podstawie zestawienia i statystyki w celu gromadzenia i przetwarzania danych o postępie finansowym realizowanych programów rządowych.
- Monitoruje i weryfikuje postępy rzeczowe oraz finansowe w zadaniach realizowanych przez ostatecznych odbiorców wsparcia w celu oceny prawidłowości realizacji zadań przez ostatecznych odbiorców wsparcia.
- Weryfikuje w rejestrze żłobków poziom obsadzenia przez dzieci miejsc utworzonych ze środków Programu Maluch w oparciu o przekazywane przez ostatecznych odbiorców wsparcia sprawozdania i rozliczenia celem zapewnienia poprawności danych zgromadzonych w rejestrze żłobków.
- Sporządza wnioski o uruchomienie środków krajowych oraz unijnych celem sprawnego przekazywania dofinansowania ostatecznym odbiorcom wsparcia.
- Uczestniczy w procesie naboru, weryfikacji i oceny wniosków o dofinansowanie dotyczących utworzenia nowych miejsc w instytucjach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 i ich funkcjonowania celem potwierdzenia spełniania przez wnioskodawców wymogów wynikających z programów rządowych.
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: o finansach publicznych, o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe :
- umiejętność obsługi komputera (MS Office) na poziomie średniozaawansowanym w tym tworzenie podstawowych funkcji w MS Excel
- podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, myślenie analityczne
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Do spraw: rejestrów i monitoringu
Komórka organizacyjna: w Biurze Organizacyjno - Budżetowym
Warunki pracy:
Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd (od strony ul. Reymonta). Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na III piętrze budynku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, skaner). Konieczność prowadzenia rozmów telefonicznych. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych - podmiotów niepublicznych które są zobligowane do wprowadzania danych do rejestru żłobków (w przypadku błędnie wprowadzonych danych pracownik jest odpowiedzialny za kontakt z takim podmiotem).
Dokumenty niezbędne
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty dodatkowe
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
· w przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia podpisz własnoręcznie i prześlij w formie skanów
· wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu:
/>
· do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego, a dodatkowo do dokumentów potwierdzających wykształcenie dołącz potwierdzenie ich równoważności z odpowiednim polskim dyplomem/świadectwem
· nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy
· zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca
· informacje o szczególnych potrzebach można zgłaszać: mailowo na adres rekrutacja@katowice.uw.gov.pl, przez ePUAP, telefonicznie pod numerem telefonu 32 20-77-244 lub 32 20-77-245
· oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/ data osobistego dostarczenia oferty do Urzędu)
· w przypadku wysłania dokumentów drogą elektorniczną decyduje data data wpływu do urzędu
· załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane
· informację o zakwalifikowaniu Cię do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie przekażą Ci pracownicy Biura Organizacyjno-Budżetowego z wykorzystaniem danych kontaktowych, które zostały przez Ciebie wskazane
· zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim w Katowicach obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych. Informacje na jej temat można znaleźć pod adresem: www.katowice.uw.gov.pl/usluga/skargi-wnioski-petycje/zgloszenia-sygnalistow
· oferty kandydatów/kandydatek będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata/wybranej kandydatki
w naborze. W okresie tym, jeśli brałeś udział w procedurze naboru masz prawo ich odbioru. Po upływie ww. okresu złożone dokumenty aplikacyjne będą niszczone
· osoba wybrana przez Dyrektora Generalnego Urzędu do zatrudnienia będzie zobowiązana (przed nawiązaniem stosunku pracy) do złożenia oświadczenia lustracyjnego lub informacji o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego (zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów). Obowiązek ten dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.
· UWAGA! Pierwsza umowa w korpusie służby cywilnej zostanie zawarta na czas określony 12 miesięcy. Dalsza kontynuacja zatrudnienia będzie możliwa jedynie na czas dostępności środków finansowych przeznaczonych na finansowanie tego etatu w ramach projektu Aktywny Maluch (do około 31.12.2026 r.)
· opiekunem naboru jest Justyna Firlit – kontakt: 32 20-77-244/ firlitj@katowice.uw.gov.pl
Wzory oświadczeń:
Ilość oferowanych miejsc pracy:
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Kontakt:
2025-05-14
Miejsce składania dokumentów:
Śląski Urząd Wojewódzki ul. Jagiellońska 25, 40 - 032 Katowice (osobiście ofertę można złożyć w Kancelarii Urzędu, p. 121 na parterze budynku)
z dopiskiem na kopercie ,,Oferta pracy – inspektor wojewódzki ds. rejestrów i monitoringu”. Dokumenty aplikacyjne można również wysłać przez ePUAP: /SUW2/urząd lub przez e-Doręczenia: AE:PL-14603-15693-ECFGD-26
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Administratorem Pana/Pani danych jest: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice
Kontakt do inspektora ochrony danych: 32 20 77 975 lub iod@katowice.uw.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. rejestrów i monitoringu
Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa
Okres przechowywania danych: czas realizacji procedury naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. rejestrów i monitoringu (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata/wyłonionej kandydatki, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji w zakresie danych obejmujących imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania kandydata/kandydatki
Uprawnienia:
· prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
· prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
· prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: Kodeks pracy oraz ustawa o służbie cywilnej
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane
Każdy kandydat/każda kandydatka przystępujący/przystępująca do naboru podaje swoje dane dobrowolnie.
Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.