GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Credit Controller with German
Miejsce pracy: WrocławYour responsibilities
- Performing critical collection activities on overdue invoices such as calls, e-mails, dunning letters and regularly contacting customers to learn details behind payment delays
- Analyzing and investigating the root cause behind overdue balances by liaising with internal and external customers
- Managing risk and exposure by blocking sales orders or performing credit checks on customers’ financial strength
- Co-operating with internal departments in order to solve customers’ inquiries
- Assisting customers in dispute resolution
- Preparing data, reports and constantly looking for process improvements and effectiveness increase
- Assisting in closing the accounting period and providing support in AR accounting-related tasks
- Providing support during audit.
Our requirements
- Higher education, preferably in Finance / Accounting / Economics
- Experience in a similar role will be an advantage
- Excellent communication skills in German (min. B2)
- Good knowledge of English (min. B1/B2)
- Strong analytical, problem-solving and negotiating skills.
What we offer
- Solid employer present on the market for over 100 years.
- Private Medical Care (Lux Med) and life insurance.
- Language classes.
- Flexible Working time (you can start your work day between 6.00 – 10.00).
- Annual Bonus
- Referral program with great referral bonuses- to grow the community with people dear to you
- Employee Assistance Program (legal, psychological, financial consulting, etc.).
- E- learning platform.
- Recognition Award Program.
- Additional benefits like: Cinema tickets, Sodexo pre-paid cards, Multisport, Christmas bonus, holiday subsidy, etc
Benefits
- flexible working time
- fruits
- integration events
- corporate library
- video games at work
- coffee / tea
- leisure zone
- charity initiatives
- Employee assistance program
About the role
As a Credit Controller, you'll be required to work with external customers to request and follow up on outstanding past due balances. You'll review and validate credit requests that are received from customers and maintain an up-to-date customer contact log. Other duties will include ensuring all invoice adjustments are reviewed and validated and process adjustments, carrying out data and process analysis, and other ad-hoc requests that may arise from time to time. Operating in accordance with procedures and works instructions, to provide an optimum level of Customer Service to their clients. the Management Team.
Parker Hannifin ESSC Sp. z o.o.
Parker Hannifin EMEA Sàrl (“PHEMEA”), based in Etoy, Switzerland, is the Principal Operating Company for Parker in the EMEA region. It is supported by a network of Parker Manufacturing Divisions and Sales Company Entities.
Parker Hannifin is a Fortune 250 global leader in motion and control technologies. For more than a century the company has been enabling engineering breakthroughs that lead to a better tomorrow. Learn more at www.parker.com or @parkerhannifin.
Parker is an equal opportunity employer and does not discriminate on grounds of age, race, religion, ethnic origin, sex, sexual orientation or disability in relation to recruitment and employment.
Stosownie do postanowień art. 13 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję o przysługujących prawach w związku z przetwarzaniem danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych (zwany dalej „Administratorem”) jest Parker Hannifin ESSC sp. z.o.o. z siedzibą pod adresem ul. Stanisława Dubois 41, 50-207 Wrocław, tel.: +48 71 382 01 00, e-mail: dataprivacy@parker.com Dodatkowe informacje o ochronie danych osobowych w Spółkach Grupy Parker Hannifin dostępne są na stronie:
https://www.parker.com/portal/site/PARKER/menuitem.4450f18f18c082cdfd40eae8237ad1ca/?vgnextoid=cb333a5693983610VgnVCM100000e6651dacRCRD&vgnextfmt=PL
2. Z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym przez Administratora można kontaktować się mailowo, po adresem: dpo-parker@politykabezpieczenstwa.com.pl lub pocztą tradycyjną pod adresem: ul. Stanisława Dubois 41, 50-207 Wrocław.
3. Cel przetwarzania: przeprowadzenie rekrutacji kandydatów do pracy w Parker Hannifin ESSC sp. z.o.o.
4. Dane osobowe Administrator otrzymuje od kandydata. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
a) art. 221§ 1 i 3 Kodeksu pracy,
b) w przypadkach innych niż wskazane w pkt a) powyżej – dobrowolna zgoda. Podanie przez Państwa innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa jest dobrowolne i zostanie potraktowane jako zgoda (art. 6 ust. 1 lit a). RODO). Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a). RODO).
5. Kandydaci w procesie rekrutacji mają prawo do cofnięcia zgody, o której mowa w pkt. 4, w każdym momencie poprzez zawiadomienie Administratora. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
6. Kategorie odnośnych danych osobowych: kandydaci do pracy.
7. Podanie danych przez kandydatów w procesie rekrutacji jest konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane, a nie podanie danych spowoduje brak możliwości rozpatrzenia oferty kandydata złożonej w procesie rekrutacji.
8. Informacje o odbiorcach danych osobowych lub o kategoriach odbiorców, jeżeli istnieją: Państwa dane mogą być ujawnione podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę na świadczenie usług zaopatrujących w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne zapewniające sprawne zarządzanie (w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych); dostawca usługi Microsoft 365, dostawcom usług prawnych, audytorskich i doradczych oraz wspierających Administratora w procesie rekrutacji, dostawcom usług umożliwiających Administratorowi publikację ogłoszeń rekrutacyjnych.
9. Administrator może prowadzić transfer danych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Transfer danych poza EOG może obejmować dane kandydatów do pracy w ramach konkretnych procesów rekrutacyjnych. Parker Hannifin ESSC Sp. z o.o. realizuje transfer poza EOG stosując mechanizmy zabezpieczeń oparte o standardowe klauzule umowne zgodnie z art. 46 ust. 2 RODO.
10. Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym, z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa.
11. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane, a gdy nie jest to możliwe, kryteria ustalania tego okresu:
a) kandydaci, którzy w ogóle nie byli brani pod uwagę w toku rekrutacji – do zakończenia wstępnego procesu rekrutacji (selekcji kandydatów);
b) kandydaci, którzy nie wyrazili zgody na przetwarzanie ich danych w przyszłych rekrutacjach – do zakończenia procesu rekrutacji;
c) kandydaci, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach – do 6 miesięcy licząc od momentu udzielenia zgody;
d) kandydaci, którzy brali aktywny udział w rekrutacji – do upływu okresu przedawnienia roszczeń z tytułu dyskryminacji w zatrudnieniu;
e) dane osoby zatrudnionej w wyniku rekrutacji przechowywane są zgodnie z wymogami przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie przechowywania akt osobowych.
12. Kandydaci do pracy posiadają prawo żądania od Administratora dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania oraz - z zastrzeżeniem przepisów prawa - usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wni
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
