GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: SzczecinTwój zakres obowiązków
Pracownik Biurowy ds. Obsługi Klientów Eksportowych
Jeżeli poszukujesz stabilnego zatrudnienia w międzynarodowym środowisku, lubisz wyzwania i chcesz rozwijać się w dziale obsługi klienta oraz administracji – zapoznaj się z naszą ofertą!
- Obsługa zagranicznych klientów (mailowo i telefonicznie)
- Przyjmowanie, weryfikacja oraz nadzór nad realizacją zamówień eksportowych
- Ścisła współpraca i aktywne wsparcie działu handlowego i marketingowego we wszystkich jego działaniach
- Koordynacja obiegu dokumentów i informacji
- Wykonywanie prac administracyjnych zleconych przez dział (m.in. organizacja spotkań i szkoleń z klientami)
- Wykonywanie prostych tłumaczeń
- Redagowanie korespondencji służbowej, ogłoszeń, pism, tabel, ofert, raportów, zestawień i innych dokumentów
- Wyszukiwanie informacji niezbędnych w realizacji zadań pracowników działu handlowego i marketingowego
- Wprowadzanie, weryfikacja i korekta danych w systemach teleinformatycznych
- Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami, aktualizacja danych w systemie (wysyłanie aktualności i powiadomień)
- Podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami zagranicznymi
Nasze wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (obowiązkowo); znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem
- Bardzo dobra znajomość komputera i aplikacji biurowych (Microsoft Office)
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy biurowej – mile widziane
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz wysoka kultura osobista
- Sumienność, systematyczność i dobra organizacja własnej pracy
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Pozytywne nastawienie i zaangażowanie
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Przyjazną atmosferę w dynamicznym, międzynarodowym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestnictwo w szkoleniach
- Atrakcyjne warunki finansowe i pakiet benefitów pracowniczych
O nas
Firma AMT Gastroguss to producent naczyń gastronomicznych klasy premium, przeznaczonych do użytku profesjonalnego, jak i domowego. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w produkcji z aluminium, ciągłemu rozwojowi oraz wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań, firma od lat obecna jest na rynku międzynarodowym.
Siedziba główna znajduje się w Niemczech, natomiast dział marketingowo-sprzedażowy w komfortowym biurze w centrum Szczecina.
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Innotec Sp z o.o. z siedzibą w: Kolejowa 48, 73-210 Recz (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: export@gastroguss.de.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
