GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
80915204

Branża:
Marketing/Reklama/Public Relations

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa

Ważne do:
2025-03-08

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Dla swojego klienta - dystrybutora wyjątkowych zabawek i akcesoriów dla dzieci Kids' Inspirations - poszukuję osoby na stanowisko Product Manager.
Jest to samodzielne stanowisko, na którym powierzymy Tobie zadania związane z prowadzeniem wybranych marek z naszego portfolio.
Co to oznacza w praktyce:
• wyznaczanie i wdrażanie strategii rozwoju dla powierzonych marek produktów,
• tworzenie i nadzór nad realizacją budżetu marek (plan sprzedaży, koszty),
• współpracę z producentami w związku ze składaniem zamówień, pozyskiwaniem informacji o nowościach produktowych
• planowanie i realizowanie komunikacji marki w internecie i social media (planowanie i tworzenie treści, ich publikowanie, influencer marketing, analiza efektywności działań w internecie)
• analizę trendów rynkowych w celu identyfikacji możliwości rozwoju, planowania adekwatnych działań sprzedażowych.
Szukamy Ciebie, jeśli:
• masz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu marki/ produktu, co oznacza dla nas m.in. umiejętność formułowania i wdrażania strategii marki, planowania i realizowania budżetu, analizowania skuteczności podejmowanych działań,
• dużym atutem (ale nie warunkiem koniecznym) będzie dla nas doświadczenie w prowadzeniu marek selektywnych w branżach: zabawek/dziecięcej, biżuteryjnej, kosmetycznej, odzieżowej,
• bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim (warunek konieczny!) – płynna komunikacja w tym języku będzie niezbędna w codziennej pracy z dostawcami,
• poprawne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie również będzie niezbędne z uwagi na samodzielne tworzenie treści pod kątem social media,
• posiadasz wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, marketing lub pokrewne)
• potrafisz „łączyć kropki” – zbierać i analizować informacje, wyciągać na ich podstawie wnioski i planować działania w oparciu o nie,
• potrafisz budować dobre relacje z ludźmi, komunikujesz się otwarcie, asertywnie, jesteś osobą nastawioną na współpracę,
• możesz pracować stacjonarnie w naszym biurze w Warszawie (ul. Migdałowa) w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku od godziny 9.00-17.00.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Oferujemy Tobie:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną wybraną umowę o współpracy
• stałe wynagrodzenie podstawowe
• pracę stacjonarną w naszym biurze w Warszawie, które jest doskonale zlokalizowane w kameralnym biurowcu Natpoll Business Centre: w pobliżu stacje metra Natolin i Imielin, sklepy, restauracje
• docelowo po okresie wdrożenia do pracy możemy ustalić częściową pracę w trybie zdalnym
• udział w wydarzeniach branżowych m.in. targach dziecięcych
• uważność na Twój rozwój zawodowy – wspólnie z Tobą zaprojektujemy rozwój w kierunku, który pomoże wzrastać naszemu biznesowi jak i Twoim potrzebom, porozmawiamy również w rekrutacji o Twoich oczekiwaniach w tym zakresie,
• „ludzkie” podejście do zarządzania, dbanie o work-life balance
• pracę w firmie o płaskiej strukturze, niekorporacyjnym podejściu, z ludźmi, dla których ważne są wartości i biznesowa misja – to nie puste słowa! Oprócz tego, że dostarczamy produkty „z duszą”, to angażujemy się w działania CSR, wspierając na przykład zabawkami Fundację „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” oraz dzieci z ogarniętej wojną Ukrainy
• otwartość na Twoje pomysły, inicjatywę – chcemy zatrudnić Ciebie z uwagi na Twoje kompetencje, wiedzę i prawdziwie korzystać z tego!
Te informacje mogą Cię zainteresować:
• Branża artykułów dla dzieci nieustannie rośnie – ok. 4-5% rok do roku, wartość rynku zabawek wynosi obecnie ok. 4 mld złotych – to powoduje, że nasz biznes jest przewidywalny i stabilny.
• Kategoria „zabawki i artykuły dziecięce” jest w czołówce najpopularniejszych kategorii produktowych w Polsce.
• Nasza firma osiąga rok do roku od ponad ośmiu już lat dwucyfrowe wzrosty.
• Rozwijamy portfolio naszych marek, rocznie poszerzamy je o 1-2 marki, koncentrując się na tych, które są spójne z naszą wizją i wartościami.
• A przede wszystkim cieszymy się dobrymi relacjami z naszymi klientami, z którymi współpracujemy długofalowo i którzy wracają do nas z kolejnymi zamówieniami.
• Nasza firma zdobyła tytuł Firmy Roku 2023 w plebiscycie organizowanym przez czasopismo Branża Dziecięca.
Nasz proces rekrutacji
Mamy przygotowany przejrzysty i prosty proces rekrutacji, który będzie przebiegał następująco:
• zaprosimy Ciebie na spotkanie online z rekruterem (45-60min.)
• przekażemy Ci do wykonania zadanie rekrutacyjne
• spotkamy się stacjonarnie na drugiej rozmowie w gronie Ty, rekruter i przyszły przełożony, w trakcie której omawiamy przygotowane zadanie (45-60min.)
• otrzymasz informację zwrotną i ofertę zatrudnienia (trzymamy za to kciuki!)
Czujesz, że podzielasz nasze wartości, biznesową misję – zapraszamy do rozmowy.
Proces rekrutacji jest prowadzony przez zewnętrznego rekrutera – Skills in Motion Katarzyna Dziadkowska, nr KRAZ 19367, www.skillsinmotion.pl
Jest to samodzielne stanowisko, na którym powierzymy Tobie zadania związane z prowadzeniem wybranych marek z naszego portfolio.
Co to oznacza w praktyce:
• wyznaczanie i wdrażanie strategii rozwoju dla powierzonych marek produktów,
• tworzenie i nadzór nad realizacją budżetu marek (plan sprzedaży, koszty),
• współpracę z producentami w związku ze składaniem zamówień, pozyskiwaniem informacji o nowościach produktowych
• planowanie i realizowanie komunikacji marki w internecie i social media (planowanie i tworzenie treści, ich publikowanie, influencer marketing, analiza efektywności działań w internecie)
• analizę trendów rynkowych w celu identyfikacji możliwości rozwoju, planowania adekwatnych działań sprzedażowych.
Szukamy Ciebie, jeśli:
• masz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu marki/ produktu, co oznacza dla nas m.in. umiejętność formułowania i wdrażania strategii marki, planowania i realizowania budżetu, analizowania skuteczności podejmowanych działań,
• dużym atutem (ale nie warunkiem koniecznym) będzie dla nas doświadczenie w prowadzeniu marek selektywnych w branżach: zabawek/dziecięcej, biżuteryjnej, kosmetycznej, odzieżowej,
• bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim (warunek konieczny!) – płynna komunikacja w tym języku będzie niezbędna w codziennej pracy z dostawcami,
• poprawne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie również będzie niezbędne z uwagi na samodzielne tworzenie treści pod kątem social media,
• posiadasz wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, marketing lub pokrewne)
• potrafisz „łączyć kropki” – zbierać i analizować informacje, wyciągać na ich podstawie wnioski i planować działania w oparciu o nie,
• potrafisz budować dobre relacje z ludźmi, komunikujesz się otwarcie, asertywnie, jesteś osobą nastawioną na współpracę,
• możesz pracować stacjonarnie w naszym biurze w Warszawie (ul. Migdałowa) w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku od godziny 9.00-17.00.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Oferujemy Tobie:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną wybraną umowę o współpracy
• stałe wynagrodzenie podstawowe
• pracę stacjonarną w naszym biurze w Warszawie, które jest doskonale zlokalizowane w kameralnym biurowcu Natpoll Business Centre: w pobliżu stacje metra Natolin i Imielin, sklepy, restauracje
• docelowo po okresie wdrożenia do pracy możemy ustalić częściową pracę w trybie zdalnym
• udział w wydarzeniach branżowych m.in. targach dziecięcych
• uważność na Twój rozwój zawodowy – wspólnie z Tobą zaprojektujemy rozwój w kierunku, który pomoże wzrastać naszemu biznesowi jak i Twoim potrzebom, porozmawiamy również w rekrutacji o Twoich oczekiwaniach w tym zakresie,
• „ludzkie” podejście do zarządzania, dbanie o work-life balance
• pracę w firmie o płaskiej strukturze, niekorporacyjnym podejściu, z ludźmi, dla których ważne są wartości i biznesowa misja – to nie puste słowa! Oprócz tego, że dostarczamy produkty „z duszą”, to angażujemy się w działania CSR, wspierając na przykład zabawkami Fundację „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” oraz dzieci z ogarniętej wojną Ukrainy
• otwartość na Twoje pomysły, inicjatywę – chcemy zatrudnić Ciebie z uwagi na Twoje kompetencje, wiedzę i prawdziwie korzystać z tego!
Te informacje mogą Cię zainteresować:
• Branża artykułów dla dzieci nieustannie rośnie – ok. 4-5% rok do roku, wartość rynku zabawek wynosi obecnie ok. 4 mld złotych – to powoduje, że nasz biznes jest przewidywalny i stabilny.
• Kategoria „zabawki i artykuły dziecięce” jest w czołówce najpopularniejszych kategorii produktowych w Polsce.
• Nasza firma osiąga rok do roku od ponad ośmiu już lat dwucyfrowe wzrosty.
• Rozwijamy portfolio naszych marek, rocznie poszerzamy je o 1-2 marki, koncentrując się na tych, które są spójne z naszą wizją i wartościami.
• A przede wszystkim cieszymy się dobrymi relacjami z naszymi klientami, z którymi współpracujemy długofalowo i którzy wracają do nas z kolejnymi zamówieniami.
• Nasza firma zdobyła tytuł Firmy Roku 2023 w plebiscycie organizowanym przez czasopismo Branża Dziecięca.
Nasz proces rekrutacji
Mamy przygotowany przejrzysty i prosty proces rekrutacji, który będzie przebiegał następująco:
• zaprosimy Ciebie na spotkanie online z rekruterem (45-60min.)
• przekażemy Ci do wykonania zadanie rekrutacyjne
• spotkamy się stacjonarnie na drugiej rozmowie w gronie Ty, rekruter i przyszły przełożony, w trakcie której omawiamy przygotowane zadanie (45-60min.)
• otrzymasz informację zwrotną i ofertę zatrudnienia (trzymamy za to kciuki!)
Czujesz, że podzielasz nasze wartości, biznesową misję – zapraszamy do rozmowy.
Proces rekrutacji jest prowadzony przez zewnętrznego rekrutera – Skills in Motion Katarzyna Dziadkowska, nr KRAZ 19367, www.skillsinmotion.pl
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.