Używamy plików cookie
Ta strona używa plików cookie - zarówno własnych, jak i od zewnętrznych dostawców, w celu personalizacji treści i analizy ruchu.
Polityka Cookies
Zaakceptuj wszystkie pliki cookie
Zaakceptuj tylko wymagane pliki cookie
Wyszukiwarka
Najczęściej
zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź.
Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi
pytaniami.
Перейти к содержимому
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji.
Lokalizacja:
Polska, pomorskie, Gdańsk, Gdańsk, 00-000, Gdańsk, Pomorskie
Adresaci szkolenia
właściciele firm
managerowie
osoby odpowiedzialne za zarządzanie zespołem ludzkim oraz ich bezpośredni przełożeni
specjaliści biorący udział w kierowaniu i zarządzaniu
osoby zainteresowane zdobyciem umiejętności w zakresie kierowania zespołem pracowników
Szczegóły oferty szkolenia
Charakterystyka ogólna
armonogram zajęć szkolenie trwa 2 dni (16h) zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad
Metodologia/program
Dzień I
1. Wprowadzenie do warsztatów szkoleniowych.
Prezentacja sylwetki wykładowcy i Uczestników warsztatów.
Omówienie głównych elementów warsztatów.
Autoprezentacja uczestników - wymiana doświadczeń w zakresie zarządzania.
2. Ja - jako menedżer - odkrycie własnego potencjału.
Podstawowe funkcje menedżera/lidera.
Style kierowania w aspekcie zarządzania zespołem.
Marka menedżera.
Autorytet lidera, czyli połączenie kompetencji, wiedzy, doświadczenia i osobowości.
Przegląd kompetencji skutecznego menedżera.
Efektywne zarządzanie czasem.
3. Najważniejsze funkcje menedżerskie.
Przekazywanie informacji.
Wyznaczanie celów.
Motywowanie.
Rozwój i ocena pracowników.
4. Błędne strategie menedżerskie.
5. Budowanie wiarygodności lidera.
Rola zaufania w procesie zarządzania.
Jak budować zaufanie?
Rola menedżera w budowaniu zaufania.
6. Wizerunek menedżera w oparciu o osobowość i profil organizacji.
Kreowanie indywidualnego wizerunku menedżera względem:
Klientów
Misji organizacji
Zwierzchników
Współpracowników
Osobistych potencjałów każdego menedżera.
7. Skuteczna komunikacja w procesie kierowania.
Komunikacja narzędziem pracy menedżera.
Funkcje komunikacji w procesie kierowania.
Podstawy skutecznego przekazu.
Metody prezentacji własnych rozwiązań.
Sztuka radzenia sobie w różnych sytuacjach komunikacyjnych.
Asertywność jako ważna cecha skutecznego menedżera.
Konstruktywna krytyka i ocena.
Konieczność zwolnienia członka zespołu.
8. Gra strategiczna.
9. Analiza i wyniki gry strategicznej – dyskusja, wnioski trenera.
DZIEŃ II
10. Planowanie i wyznaczanie celów.
Proces planowania celów i określanie priorytetów.
Monitorowanie realizacji celów – podejście sytuacyjne.
11. Tworzenie sprawnego, dynamicznego zespołu.
Schemat realizacji skutecznego, dynamicznego zespołu.
Umiejętne określenie misji, celów, wartości i reguł panujących w zespole pod kątem realizacji celów organizacji.
Odpowiedni dobór członków zespołu pod kątem postawy, kompetencji oraz umiejętności interakcji międzyludzkiej.
Metody poprawiania efektywności istniejącego zespołu.
Odpowiednia reakcja na niekorzystne zjawiska w organizacji.
12. Zarządzanie sytuacyjne w praktyce menedżerskiej.
Specyfika działania menedżera w czterech stylach zarządzania.
Cykl komunikacji z pracownikiem – dopasowanie stylu do etapu rozwoju pracownika.
Planowanie, zlecanie, delegowanie.
Monitorowanie w drodze do osiągnięcia rezultatu.
Ocena i informacja zwrotna.
13. Warsztat symulacyjny kierowania zespołem:
prezentacja rezultatów pracy grup
wnioski ucztestników
zadania problemowe w oparciu o grę
wnioski trenera, przywołanie analogicznych przypadków z warsztatu do konkretnych przypadków z rzeczywistych organizacji.
14. Skuteczne delegowanie zadań – główne zasady.
Przygotowanie do delegowania zadań.
Wyznaczenie obszaru zdań do delegowania – nasze cele i priorytety.
Ocena kompetencji pracownika przed delegowaniem zadania.
Klasyfikacja pracowników: podwładny o wysokiej świadomości i odpowiedzialności, pracownik o niskiej świadomości własnej wartości.
15.Sztuka motywowania pracownika.
Wybrane koncepcje motywowania pracowników i ich przełożenie na funkcjonowanie organizacji.
Rozpoznawanie indywidualnych wzorców komunikowania się menedżerów i ich konsekwencji dla procesów motywowania pracowników.
Bycie rozpoznanym, zauważonym jako podstawowa potrzeba człowieka.
Jak motywować – czego potrzebują ludzie, by efektywnie pracować?
Wzorzec tworzenia systemu motywacyjnego dla pracowników.
16. Rozwijanie samodzielności pracowników – ćwiczenia praktyczne.
Kreowanie wartościowego pracownika – jak obudzić w pracownikach chęć do myślenia i działania.
Zakres odpowiedzialności pracownika jako podstawa do pobudzenia go do działania.
Rozwijanie, inspirowanie pomysłowości i kreatywności personelu.
17. Sztuka rozwiązywania konfliktów w organizacji.
Określanie podłoża konfliktu.
Komunikacja w konflikcie.
Koszty ponoszone przez organizacje z powodu konfliktów.
Strategie radzenia sobie z konfliktem.
18. Podsumowanie warsztatów.
Trener
Brak
Dodatkowe informacje o szkoleniu
Brak
DODATKOWE INFORMACJE
Rodzaj szkolenia
Szkolenie
Typ szkolenia
otwarte
Kategoria szkolenia
Administracja i zarządzanie
Ilość miejsc
0
KOSZT
Koszt szkolenia zawiera
990 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).
Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1350 zł netto (+23% Vat)
Płatne
Cena końcowa szkolenia
940.50
KONTAKT
Nazwa instytucji szkoleniowej
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Adres
Polska, wielkopolskie, Poznań, Poznań, 61-706, Libelta 1a/2
Imię i nazwisko osoby kontaktowej
kontakt
Telefon kontaktowy
61/3070303, 508 393 926
Adres e-mail
Strona WWW
Lokalizacja oferty szkolenia na mapie: