5 elementów skutecznej komunikacji [INFOGRAFIKA]
Artykuł zgodny ze stanem prawnym na dzień: 2023-07-19
Właściwa komunikacja jest niezbędnym elementem relacji międzyludzkich, zarówno na polu prywatnym jak i zawodowym. Aby komunikować się jasno i efektywnie należy pamiętać o przestrzeganiu kilku prostych zasad. Oto one.
Justyna Bilicz (Zielona Linia 19524, Centrum Informacyjne Służb Zatrudnienia)
Zobacz podobne artykuły:
Zaangażowanie pracowników. Jak oceniają je Polacy? Zaangażowanie pracowników jest jednym z kluczowych elementów wpływających na kondycję firmy. Z badania Enpulse i Nais wynika, że większość z nas jest zaangażowana w wykonywanie swoich obowiązków służbowych. Jak pod tym względem wypadają Polacy na tle innych krajów Europy? Jakie inne wnioski wynikają z badania „Zaangażowanie i benefity 2024”? Odpowiedź poniżej.
5 umiejętności miękkich, które pracownicy powinni doskonalić [INFOGRAFIKA] Zdaniem ekspertów, rozwijanie kompetencji związanych w inteligencją emocjonalną pozytywnie wpływa na rozwój kariery. Pracownik buduje dzięki temu właściwe relacje w zespole, co przekłada się na jakość i dynamikę współpracy. Na których umiejętnościach miękkich najlepiej się skupić i je rozwijać? Oto pięć propozycji wskazanych przez ekspertów.
Jak pracownicy oceniają przełożonych? Ogólnopolskie sondaże, zlecane każdego roku przez Great Place to Work, pokazują jak pracownicy oceniają przełożonych. Jaki wpływ na postrzeganie kadry zarządzającej miała pandemia i okres wyjścia z kryzysu? Zapraszamy do lektury wniosków płynących z sondaży.
Plusy i minusy B2B [INFOGRAFIKA] Business to business (B2B) - sprawdź jakie plusy i minusy płyną z takiej współpracy.
Badanie: firmy w Polsce niegotowe na kryzys. Kluczowe zarządzanie reputacją [PIERWSZE WNIOSKI] Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji największych firm z 10 sektorów gospodarki. Projekt prowadzony przez agencję On Board Think Kong swoim patronatem objęły Konfederacja Lewiatan i Uniwersytet Warszawski.