5 elementów skutecznej komunikacji [INFOGRAFIKA]
Artykuł zgodny ze stanem prawnym na dzień: 2023-07-19
Właściwa komunikacja jest niezbędnym elementem relacji międzyludzkich, zarówno na polu prywatnym jak i zawodowym. Aby komunikować się jasno i efektywnie należy pamiętać o przestrzeganiu kilku prostych zasad. Oto one.
Justyna Bilicz (Zielona Linia 19524, Centrum Informacyjne Służb Zatrudnienia)
Zobacz podobne artykuły:
![](/documents/20197/820941/Praca_pracownicy_umiejetnosci_miekkie_rozwoj_miniatura.jpg/e8a802ef-4ca0-4141-8417-641489b69b1e?t=1697449031733)
5 umiejętności miękkich, które pracownicy powinni doskonalić [INFOGRAFIKA] Zdaniem ekspertów, rozwijanie kompetencji związanych w inteligencją emocjonalną pozytywnie wpływa na rozwój kariery. Pracownik buduje dzięki temu właściwe relacje w zespole, co przekłada się na jakość i dynamikę współpracy. Na których umiejętnościach miękkich najlepiej się skupić i je rozwijać? Oto pięć propozycji wskazanych przez ekspertów.
![](/documents/20197/820941/Pracodawca_pracownik_zarzadzanie_ocena_zielona_linia_miniatura.jpg/91a993fb-9a37-45f0-a336-79880a60f86b?t=1696862793615)
Jak pracownicy oceniają przełożonych? Ogólnopolskie sondaże, zlecane każdego roku przez Great Place to Work, pokazują jak pracownicy oceniają przełożonych. Jaki wpływ na postrzeganie kadry zarządzającej miała pandemia i okres wyjścia z kryzysu? Zapraszamy do lektury wniosków płynących z sondaży.
![](/documents/20197/820941/B2B_dzialalnosc_gospodarcza_business_zielona_linia_miniatura.jpg/cff8ab89-9586-4ac7-af06-48a61a5f8b71?t=1677496081369)
Plusy i minusy B2B [INFOGRAFIKA] Business to business (B2B) - sprawdź jakie plusy i minusy płyną z takiej współpracy.
![](/documents/20197/820941/Firma-Kreatywna_Mini.jpg/38a36604-c407-4bfa-9151-ccc6fa033ec6?t=1566804896596)
Badanie: firmy w Polsce niegotowe na kryzys. Kluczowe zarządzanie reputacją [PIERWSZE WNIOSKI] Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji największych firm z 10 sektorów gospodarki. Projekt prowadzony przez agencję On Board Think Kong swoim patronatem objęły Konfederacja Lewiatan i Uniwersytet Warszawski.