Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Skip to Content
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

nuzle

MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

nazwa.pl sp. z o.o.
Print Back

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
90007317
Branza
Branża:
Obsługa klienta/Call Center
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, podkarpackie, Krosno
Zegar
Ważne do:
2025-12-04
Dokument
Rodzaj umowy:
umowa o pracę

Dodatkowe informacje:

Marka nazwa.pl jest częścią NetArt Group, który działa globalnie w niemal 100 krajach na świecie. Dostarczamy usługi hostingowe, Software as a Service, Communications Platform as a Service oraz Kubernetes, które są oparte na chmurze obliczeniowej. Nasza oferta obejmuje także serwery VPS, narzędzia Cloud Backup i Mail Backup, certyfikaty SSL ECDSA oraz rejestrację ponad 300 różnych rozszerzeń domen. Dążymy do tego, aby nasze usługi były kompleksowe, nowoczesne i dostępne dla każdego. Wykorzystujemy Sztuczną Inteligencję, co pozwala nam lepiej dostosowywać rozwiązania do potrzeb Klientów, poprawiać ich wydajność i zapewniać wyższy poziom bezpieczeństwa.

Do naszego Działu Obsługi Klienta poszukujemy osoby, która świetnie czuje się w relacjach z Klientami, sprawnie znajduje rozwiązania i potrafi zadbać o pozytywne doświadczenia na każdym etapie współpracy.

Na co dzień będziesz rozmawiać z naszymi Klientami przez telefon, e-mail i czat. Twoim głównym zadaniem będzie oferowanie im pomocy w zakresie naszych usług.

Jeśli nie boisz się wyzwań, lubisz wspierać innych i szukasz pracy, w której kontakt z ludźmi to codzienność, mamy coś dla Ciebie!

Stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Krosno/zdalnie

JAKO LIDER TECHNOLOGICZNY OFERUJEMY:
• pracę w organizacji o wiodącej pozycji na rynku,
• rozwój w największej firmie w Europie Środkowo-Wschodniej świadczącej usługi hostingu w chmurze,
• udział w ekscytującej ekspansji zagranicznej na 160 rynków całego świata,
• profesjonalny proces wdrożenia,
• możliwość realizowania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
• szeroka perspektywa awansu w strukturach organizacji,
• możliwość pracy zdalnej,
• rozbudowane zaplecze socjalne oraz system licznych benefitów,
• wydarzenia firmowe sprzyjające integracji zespołów,
• stałe podnoszenie kompetencji poprzez rozwinięty system szkoleń,
• elastyczną formę współpracy,
• nowoczesne i dobrze skomunikowane biuro w Krośnie.

PROFIL KANDYDATA:
• doświadczenie w obsłudze klienta (głównie kontakt telefoniczny),
• biegła obsługa komputera (znajomość systemów CRM będzie dodatkowym atutem),
• dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym, w tym również na zmiany popołudniowe oraz nocne,
• umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów i zarządzania trudnymi sytuacjami,
• pro-aktywne podejście w rozmowach z Klientem, w tym otwartość na proponowanie usług dodatkowych,
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
• chęć poszerzania wiedzy oraz otwartość na codzienne wyzwania.
Mile widziane będą: znajomość branży IT lub wcześniejsze doświadczenie w firmie technologicznej.

ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI:
• udzielanie Klientom informacji o usługach, pomoc w doborze rozwiązań oraz doradztwo na każdym etapie kontaktu,
• obsługa zapytań i zgłoszeń za pośrednictwem telefonu, e-maila oraz czatu,
• proponowanie dodatkowych usług i rozwiązań odpowiadających na bieżące potrzeby Klientów,
• współpraca z Zespołem Technicznej Obsługi Klienta przy rozwiązywaniu bardziej złożonych zgłoszeń,
• weryfikowanie danych technicznych, obsługa wewnętrznych systemów, przygotowywanie raportów,
• dbanie o wysoki standard obsługi i pozytywne doświadczenia Klientów w każdym kanale komunikacji.

Brzmi dobrze? Aplikuj już dziś! https://nazwapl.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-ds-obslugi-klienta,ja,2335

Rodzaj umowy:
umowa o pracę


Zmianowość:
Brak

System wynagradzania:
Brak

Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Warning
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.
Polska, podkarpackie, Krosno
Next
Zobacz na mapie
(Opens New Window)

PODOBNE OGŁOSZENIA O PRACĘ:

MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W J. NIEMIECKIM
Teleperformance Polska
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
WERNER KENKEL sp. z o.o.
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA MŚP
LUX MED Sp. z o.o.
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA+STAŻ FP
kontakt przez PUP
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Business Bridge Group Sp. z o.o.
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
Search

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Zakres działalności (ETR)
    • Deklaracja dostępności
    • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
    • Regulamin Portalu
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin DSA
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe
  • Zielona Linia na LinkedIn
  • Zielona Linia na Instagramie
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na Facebooku

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry