Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Skip to Content
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

kprm

AUDYTOR WEWNĘTRZNY DS. AUDYTU WEWNĘTRZNEGO; WIELOOSOBOWE STANOWISKO DO SPRAW AUDYTU WEWNĘTRZNEGO

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w Warszawie
Print Back

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
89902494
Branza
Branża:
Administracja Państwowa
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa
Zegar
Ważne do:
2025-12-01
Dokument
Rodzaj umowy:
Brak

Obowiązki:

  • W ramach realizacji zadań audytowych: przeprowadza analizy ryzyka, przygotowuje programy zadań audytowych i inne wymagane dokumenty związane z planowaniem zadań.
  • Ustala w toku czynności audytowych stan faktyczny badanych obszarów, m. in. ocenia zgodność poszczególnych obszarów działalności urzędu z przepisami prawa i procedurami wewnętrznymi oraz ocenia adekwatność, efektywność i skuteczność systemu kontroli zarządczej.
  • Analizuje przyczyny i skutki ewentualnych słabości stwierdzonych w trakcie przyprowadzanych zadań audytowych, w celu sformułowania zaleceń, które przyczynią się do ich wyeliminowania i/lub wprowadzenia usprawnień w funkcjonowaniu badanego obszaru oraz sporządza pisemne ustalenia stanu faktycznego i sprawozdania z wykonanych zadań audytowych oraz przeprowadzonych czynności sprawdzających wprowadzenie zaleceń, przedstawionych w sprawozdaniach z wykonanych zadań audytowych, mających na celu usunięcie słabości lub wprowadzenie usprawnień.
  • Wykonuje czynności doradcze na wniosek Ministra oraz składa wnioski.
  • Uczestniczy w przygotowaniu rocznego planu audytu i sprawozdania z jego wykonania.
  • Monitoruje realizację zaleceń wydanych w związku z przeprowadzonymi zadaniami audytowymi oraz przeprowadza czynności sprawdzające po ich wykonaniu.
  • Przygotowuje (opracowuje) na potrzeby Komitetu Audytu zbiorcze informacje o istotnych ryzykach i słabościach kontroli zarządczej oraz proponowanych usprawnieniach.
  • Gromadzi informacje z jednostek w dziale nauka i szkolnictwo wyższe, niezbędne dla Komitetu Audytu, w celu wsparcia Komitetu w wypełnianiu jego roli doradczej na rzecz Ministra w zakresie zapewnienia funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.

Dodatkowe informacje:

Oczekiwania względem kandydata:
wykształcenie: wyższe
pozostałe wymagania niezbędne:
  • posiadanie następujących kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego: - jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub - złożenie, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub - uprawnienia biegłego rewidenta lub - dwuletnia praktyka (zgodnie z obowiązującymi przepisami) w zakresie audytu wewnętrznego i dyplom ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanego przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych
  • Poświadczenie bezpieczeństwa z klauzulą dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania
  • znajomość technik i zasad prowadzenia czynności audytowych
  • znajomość Międzynarodowych Standardów Profesjonalnej Praktyki Audytu Wewnętrznego
  • znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości, przepisów o ochronie danych osobowych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz Kodeksu postępowania administracyjnego
  • wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, samodzielność i inicjatywa, myślenie analityczne, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

wymagania dodatkowe :
  • wykształcenie w zakresie finansów, prawa lub administracji
  • udokumentowane szkolenie dla audytorów wewnętrznych
  • 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1

Dodatkowe informacje o stanowisku:
Stanowisko: audytor wewnętrzny
Do spraw: audytu wewnętrznego;
Komórka organizacyjna: Wieloosobowe stanowisko do spraw audytu wewnętrznego
Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza
administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa)
lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, stres związany z prowadzeniem czynności audytowych, praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
obiekt dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, możliwość poruszania się po budynku: windy i drzwi odpowiedniej szerokości, toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, miejsce parkingowe dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, możliwość technicznego dostosowania stanowiska pracy (pokój, meble biurowe) do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.


Dokumenty niezbędne
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe czyli: kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających pełen wymagany okres i wymagany obszar zatrudnienia (np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje - w razie potrzeby uzupełnione opisami stanowisk czy zakresami czynności)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Kopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa z klauzulą dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty dodatkowe
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych w przypadku ich spełniania (wykształcenie, doświadczenie, przeszkolenie).
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość jęz. angielskiego lub oświadczenie o tej znajomości

  • Inne informacje:
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
    - pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Proponowany mnożnik kwoty bazowej: 3,6.


    Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dla kandydatów zamieszczonymi na stronie BIP MNiSW w zakładce:
    Praca: https://www.gov.pl/web/nauka/praca-w-mnisw


    Weryfikację wymagań formalnych przeprowadzimy na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w części
    "DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE".


    Oferta spełnia wymagania formalne jeżeli została złożona w terminie wskazanym w ogłoszeniu i zawiera wszystkie wymagane dokumenty oraz wymagane oświadczenia (oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz prawidłowo wypełnione i podpisane). Deklaracja (oświadczenie) kandydata (np. w CV czy liście motywacyjnym) nie stanowi potwierdzenia doświadczenia zawodowego.
    Kandydat, którego oferta nie spełnia wymagań formalnych nie może zostać zakwalifikowany do kolejnego etapu naboru dlatego prosimy o staranne i rzetelne złożenie aplikacji.
    Dokumenty wymienione w części "DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE" nie są obowiązkowe, ale stanowią potwierdzenie spełniania wymagań dodatkowych i mogą zwiększyć szansę kandydata w naborze.
    Kandydaci aplikujący na ogłoszenia, które zawierają wymóg znajomości języka obcego, są zobowiązani do zawarcia w
    oświadczeniu informacji dotyczących poziomu znajomości języka. Dla ułatwienia można skorzystać z opisu poziomów
    biegłości językowej wg skali przyjętej przez Radę Europy.
    W przypadku kandydatów, którzy uzyskali wykształcenie wyższe w uczelni zagranicznej należy dołączyć kopię dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię.
    W przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o
    załączenie tłumaczenia na język polski dokonanego przez tłumacza przysięgłego.
    Wszyscy kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni za pomocą poczty elektronicznej, a w przypadku nieposiadania e-maila - telefonicznie o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru, terminie i miejscu jego przeprowadzenia oraz metodach i technikach naboru stosowanych na tym etapie. Prosimy zatem o regularne sprawdzanie skrzynki e-mailowej w tym tzw. SPAMU.


    Prosimy o składanie dokumentów, których wymagamy lub zalecamy.
    Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymagania określone
    w niniejszym ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego
    stanowiska pracy).
    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
    Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone komisyjnie.
    Prosimy o przesyłanie aplikacji w sposób wskazany o ogłoszeniu (aplikacje wysyłane na adres e-mail pracownika
    wskazanego do kontaktu, innych pracowników lub IOD, nie będą rozpatrywane).


    Informacje na temat procedury zgłoszeń wewnętrznych w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/nauka/zgloszenie-naruszenia-prawa


    Wzory oświadczeń:
    • Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-177KB


    Ilość oferowanych miejsc pracy:
    1

    Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
    Nie

    Kontakt:

    Dokumenty należy złożyć do:
    2025-12-01

    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
    Biuro Dyrektora Generalnego
    Wspólna 1/3
    00-529 Warszawa
    (KONIECZNIE z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym "ogłoszenie - audytor wewnętrzny WAW/2 - R2")
    Polecamy aplikowanie przez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej) lub mailowo na adres: nabory@mnisw.gov.pl
    (KONIECZNIE z dopiskiem w tytule maila oraz w liście motywacyjnym ""ogłoszenie - audytor wewnętrzny WAW/2 - R2")

    Dane osobowe - klauzula informacyjna:


    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru
    podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
    Administrator danych i kontakt do niego:
    Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego ul. Wspólna 1/3 00-529 Warszawa, e-mail: kancelaria@mnisw.gov.pl
    Kontakt do inspektora ochrony danych:
    Z inspektorem możesz się skontaktować przesyłając informacje na adres mailowy: iod@mnisw.gov.pl
    Cel przetwarzania danych:
    Przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
    Informacje o odbiorcach danych: Podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
    Okres przechowywania danych:
    Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy (w tym na stanowisko pracy w służbie cywilnej - z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
    Uprawnienia:
    Masz prawo do:
    1) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2) do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3) do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4) do usunięcia danych osobowych;
    – w zakresie określonym przepisami prawa.
    Żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany
    powyżej;
    5) w zakresie danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody, przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym
    momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
    6) wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
    2) art. 221 Kodeksu pracy, art. 26 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
    art. 1 ust. 2 pkt 2 i art. 3 b ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych, ustawa z dnia 14 lipca
    1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO;
    Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej jest
    dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz do podjęcia
    działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie
    przepisami prawa.
    Podanie danych osobowych innych niż szczególne kategorie danych osobowych, w zakresie szerszym, niż jest to wymagane
    przepisami prawa, zostanie potraktowane jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie.
    Podanie danych osobowych obejmujących szczególne kategorie danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
    będzie wiązało się z koniecznością wyrażenia wyraźnej zgody na ich przetwarzanie, w formie oświadczenia.
    Inne informacje:
    Podane dane osobowe nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
    Fakt przekazania dodatkowych danych, niewymaganych w ogłoszeniu, uznajemy za wyrażenie zgody na przetwarzanie
    podanych danych.



    Polska, mazowieckie, Warszawa
    Next
    Zobacz na mapie
    (Opens New Window)
    Ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy są ogłoszeniami o wolnych stanowiskach pracy w rozumieniu ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505 z późń. zm.), oraz ustawy z dnia 30 grudnia 2015 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw ( Dz.U. 2016 poz. 34)
    Search

    Newsletter

    Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

    • Praca i firma
      • Akcja Rekrutacja
      • Kreator CV
      • Własna firma
      • Kodeks Pracy
      • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
      • Autoposzukiwacz ogłoszeń
    • Urząd pracy
      • Rejestracja
      • Podnoszenie kwalifikacji
      • Wsparcie zatrudnienia
      • Świadczenia
    • Pracodawcy
      • Dotacje na zatrudnianie pracowników
      • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
      • Zatrudnianie cudzoziemców
      • Szkolenia i usługi rynku pracy
    • O nas
      • Organizator Centrum
      • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
      • O Portalu Zielona Linia
      • Zakres działalności (ETR)
      • Deklaracja dostępności
      • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
      • Regulamin Portalu
      • Polityka prywatności
      • Polityka Cookies
      • Klauzula informacyjna Social Media
      • Regulamin DSA
      • Usługi Zielonej Linii
      • Współpracuj z nami
      • Sewisy współpracujące
      • Centrum prasowe
    • Zielona Linia na LinkedIn
    • Zielona Linia na Instagramie
    • Zielona Linia na You Tube
    • Zielona Linia na Twitterze
    • Zielona Linia na Facebooku

    Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025

    Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
    Wróć do góry