GŁÓWNE INFORMACJE:
Nr ewidencyjny:
89674192
Branża:
Marketing/Reklama/Public Relations
Zarobki:
-
Lokalizacja:
Polska, Szczecin
Ważne do:
2025-11-24
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Twój zakres obowiązków
Account Manager to zarówno ambasador interesów Klienta w firmie i ambasador interesów firmy u klientów.
Do obowiązków Account Managera należy przede wszystkim Ofertowanie oraz Realizacja Zamówień:
1. Ofertowanie to sporządzanie dokładnych kosztorysów w arkuszu kalkulacyjnym, wraz ze zdjęciami i wizualizacjami, negocjacje z dostawcami i klientem, wyszukiwanie produktów, planowanie logistyki i kosztów druku oraz zamykanie sprzedaży. Account Manager nie pozyskuje klientów, tylko odpowiada na wpływające do firmy zapytania i opiekuje się przydzielonymi klientami na etapie Ofertowania i Realizacji.
2. Realizacja Zamówienia to prowadzenie dokumentacji zamówienia, przygotowywanie z działem graficznym projektów nadruku, akceptowanie projektów u klientów, nadzór ogólny nad logistyką, którą zajmuje się dział zakupów oraz kontrola jakości druku i terminowości dostaw.
Nasze wymagania
Oczekujemy doświadczenia sprzedażowego (B2B) w branży reklamowej, poligraficznej lub marketingoweJ.
Key Account Manager odpowiada zarówno przed Klientem i przed firmą za efekty ofertowania i realizacji zamówień. Nie jest z tym zostawiony sam, ponieważ współpracuje stale z działami: graficznym, produkcyjnym, administracyjnym, zakupów i logistyki. Stąd ta osoba powinna być odpowiedzialna, sumienna, cierpliwa, precyzyjna i komunikatywna. Powinna "ogarniać" sprawy swojego klienta, dbać o niego i prowadzić w sposób profesjonalny i sprawny, skutecznie pracując z całym zespołem.
Key Account Manager - Opiekun Klienta musi rozumieć zarówno oczekiwania swojego klienta, jak i znać procesy realizacji zamówień, ponieważ pracuje dokładnie pomiędzy nimi. Musi lubić rozmawiać i umieć łatwo nawiązywać relacje.
Umiejętności: arkusze kalkulacyjne, oprogramowanie biurowe, praca z CRM, komunikatywność.
Cechy charakteru: dokładność, skrupulatność, precyzja, "żyłka handlowa", ambicja, naturalna uprzejmość, opanowanie, dociekliwość i nieustająca chęć nauki.
To oferujemy
Solidne przeszkolenie na początek (technologie nadruku, dostawcy, obieg dokumentów i informacji w firmie, CRM, marketing, techniki sprzedaży).
Cykliczne szkolenia wewnętrzne.
Pracę w profesjonalnym zespole w dobrej, twórczej atmosferze, w pięknej willi z ogródkiem na szczecińskim Pogodnie.
Szerokie możliwości rozwoju zawodowego i adekwatne do niego wynagrodzenie - ścieżka kariery.
Pracę w stabilnej firmie, mocno zorientowanej na rozwój.
Progresywny, sprawiedliwy system wynagrodzeń i prowizji. Wiesz ile zarobisz.
Account Manager to zarówno ambasador interesów Klienta w firmie i ambasador interesów firmy u klientów.
Do obowiązków Account Managera należy przede wszystkim Ofertowanie oraz Realizacja Zamówień:
1. Ofertowanie to sporządzanie dokładnych kosztorysów w arkuszu kalkulacyjnym, wraz ze zdjęciami i wizualizacjami, negocjacje z dostawcami i klientem, wyszukiwanie produktów, planowanie logistyki i kosztów druku oraz zamykanie sprzedaży. Account Manager nie pozyskuje klientów, tylko odpowiada na wpływające do firmy zapytania i opiekuje się przydzielonymi klientami na etapie Ofertowania i Realizacji.
2. Realizacja Zamówienia to prowadzenie dokumentacji zamówienia, przygotowywanie z działem graficznym projektów nadruku, akceptowanie projektów u klientów, nadzór ogólny nad logistyką, którą zajmuje się dział zakupów oraz kontrola jakości druku i terminowości dostaw.
Nasze wymagania
Oczekujemy doświadczenia sprzedażowego (B2B) w branży reklamowej, poligraficznej lub marketingoweJ.
Key Account Manager odpowiada zarówno przed Klientem i przed firmą za efekty ofertowania i realizacji zamówień. Nie jest z tym zostawiony sam, ponieważ współpracuje stale z działami: graficznym, produkcyjnym, administracyjnym, zakupów i logistyki. Stąd ta osoba powinna być odpowiedzialna, sumienna, cierpliwa, precyzyjna i komunikatywna. Powinna "ogarniać" sprawy swojego klienta, dbać o niego i prowadzić w sposób profesjonalny i sprawny, skutecznie pracując z całym zespołem.
Key Account Manager - Opiekun Klienta musi rozumieć zarówno oczekiwania swojego klienta, jak i znać procesy realizacji zamówień, ponieważ pracuje dokładnie pomiędzy nimi. Musi lubić rozmawiać i umieć łatwo nawiązywać relacje.
Umiejętności: arkusze kalkulacyjne, oprogramowanie biurowe, praca z CRM, komunikatywność.
Cechy charakteru: dokładność, skrupulatność, precyzja, "żyłka handlowa", ambicja, naturalna uprzejmość, opanowanie, dociekliwość i nieustająca chęć nauki.
To oferujemy
Solidne przeszkolenie na początek (technologie nadruku, dostawcy, obieg dokumentów i informacji w firmie, CRM, marketing, techniki sprzedaży).
Cykliczne szkolenia wewnętrzne.
Pracę w profesjonalnym zespole w dobrej, twórczej atmosferze, w pięknej willi z ogródkiem na szczecińskim Pogodnie.
Szerokie możliwości rozwoju zawodowego i adekwatne do niego wynagrodzenie - ścieżka kariery.
Pracę w stabilnej firmie, mocno zorientowanej na rozwój.
Progresywny, sprawiedliwy system wynagrodzeń i prowizji. Wiesz ile zarobisz.
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.





