
PODREFERENDARZ W DEPARTAMENCIE DYPLOMACJI KULTURALNEJ I PROMOCJI POLSKI (OBSŁUGA SEKRETARIATU)
GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
podreferendarz w Departamencie Dyplomacji Kulturalnej i Promocji Polski (obsługa sekretariatu)
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
1. Przyjmuje korespondencję kierowaną do komórki organizacyjnej (w tym również bieżąca obsługa poczty elektronicznej), rejestruje w systemie obiegu dokumentów oraz nadzoruje obieg korespondencji poza sekretariatem.
2. Przygotowuje pismo przeznaczone do podpisu kierującego komórką organizacyjną, w tym w szczególności sprawdza, czy pismo jest parafowane i zawiera odpowiednie załączniki, a po podpisaniu przekazuje do kancelarii/osoby, która prowadzi sprawę/osoby, która sporządziła projekt pisma i jest odpowiedzialna za daną sprawę.
3. Prowadzi kalendarz spotkań kierującego komórką organizacyjną, organizuje spotkania, narady i wyjazdy służbowe kierującego oraz przyjmuje i łączy rozmowy telefoniczne.
4. Prowadzi wykaz spraw szczególnie ważnych i terminowych w celu monitorowania stanu spraw oraz informowania kierującego komórką organizacyjną o postępach bądź okolicznościach mogących mieć wpływ na termin ostatecznego załatwienia sprawy.
5. Przygotowuje projekty standardowych pism oraz notatki i informacje.
6. Wykonuje inne prace pomocnicze i organizacyjne, w tym m.in. monitoruje nieobecności pracowników, prowadzi kalendarz praktyk i staży w komórce organizacyjnej.
7. Ewidencjonuje i przechowuje dokumenty niejawne stosownie do obowiązujących w tym zakresie przepisów. Kieruje interesantów, zgłaszających się bezpośrednio i telefonicznie, do właściwych pracowników.
Nasze wymagania
- Wykształcenie: średnie.
- Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w obszarze administracyjno-biurowym.
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,tajne’’ lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość struktury i zasad funkcjonowania administracji rządowej
- Znajomość zasad protokołu dyplomatycznego, w tym korespondencji dyplomatycznej
- Znajomość ustaw: o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie informacji niejawnych
- Podstawowa wiedza dot. zakresu działania komórki organizacyjnej
- Umiejętność: współpracy, komunikacji (w tym asertywności), zorientowania na osiąganie celów, orientacji na klienta
- Samodzielność i inicjatywa
- Odporność na stres
- Dyspozycyjność
- Wysoka kultura osobista
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Mile widziane
- Wykształcenie: wyższe.
- Doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku na stanowisku sekretarki/asystentki.
- Biegła znajomość programu Microsoft Outlook
- Przeszkolenie w zakresie obsługi sekretariatu (kurs dla asystentki-sekretarki)
To oferujemy
- Praca w służbie cywilnej.
- Do proponowanego wynagrodzenia zasadniczego przysługuje dodatek za wysługę lat zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie nauki języków
- elastyczny czas pracy
- opieka stomatologiczna
- firmowa drużyna sportowa
- dyżury lekarza w biurze
- firmowa biblioteka
- parking dla pracowników
- bony towarowe
- dofinansowanie biletów do kina, teatru
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie wakacji dzieci
Wymagane dokumenty i oświadczenia
NIEZBĘDNE:
1. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia.
3. Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 632, 1222).
4. CV.
5. Kwestionariusz on-line pod adresem https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=fd413558f2774647be345f7745c967a7 (preferowany) lub kwestionariusz aplikacyjny znajdujący się na stronie MSZ (gov.pl/dyplomacja) w zakładce Praca i Kariera – Nabór do MSZ – Nabory: użyteczne informacje i pliki do pobrania: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania.
6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
8. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
9. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
10. Oświadczenie o przebiegu kształcenia w zagranicznych podmiotach systemu szkolnictwa wyższego i nauki.
11. Oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
dodatkowe:
1. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeżeli znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
3. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.
4. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia.
Informacje uzupełniające
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
1. nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),
2. permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.
W związku z wyjazdami służbowymi otoczenie i warunki pracy mogą być różne.
Metoda dostarczenia dokumentów
Kwestionariusz aplikacyjny on-line (preferowany) na stronie:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=fd413558f2774647be345f7745c967a7
lub
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
