GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
86252950

Branża:
Inne

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, kujawsko-pomorskie, Toruń

Ważne do:
2025-08-16

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Stanowisko ds. rozliczeń w Biurze Rewitalizacji UMT
Miejsce pracy: ToruńTwój zakres obowiązków
- prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją projektu, w tym sporządzanie wniosków o płatność z częścią dotyczącą rzeczowo-finansowego postępu realizacji projektu, zbieranie danych do sprawozdań, monitorowanie i dokumentowanie kosztów oraz wydatków w projekcie, aktualizację załączników finansowych do umowy o dofinansowanie projektu,
- kompletowanie dokumentów finansowych i dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi,
- obsługa systemu informatycznego SL2021,
- monitorowanie wskaźników produktu i rezultatu,
- prowadzenie biura projektu (w tym tworzenie korespondencji i dokumentów, gromadzenie potrzebnych bieżących informacji, prowadzenie dokumentacji dla projektu),
- współpraca z partnerami projektu w ramach partnerstwa z GMT,
- współpraca z wydziałami Urzędu Miasta Torunia oraz instytucjami pośredniczącymi w zakresie finansowego rozliczania projektu.
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z realizacją, rozliczaniem projektów finansowanych ze środków UE,
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Mile widziane
- doświadczenie zawodowe w realizacji projektów inwestycyjnych,
- szkolenia lub kursy z zakresu problematyki europejskiej lub funduszy unijnych,
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- preferencyjne pożyczki
- dofinansowanie biletów do kina, teatru
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie wakacji dzieci
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- usytuowanie stanowiska pracy: budynek wielokondygnacyjny, schody,
- czas pracy: pełny wymiar,
- wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w UMT, w miesiącu poprzedzającym ukazanie się ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- motywacja przystąpienia do naboru,
- życiorys (CV) opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu”,
- dokumenty potwierdzające posiadane wymagane wykształcenie,
- dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z realizacją, rozliczaniem projektów finansowanych ze środków UE,
- dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe w realizacji projektów inwestycyjnych (w przypadku spełnienia przez kandydata wymagania dodatkowego),
- dokumenty potwierdzające ukończone szkolenia lub kursy z zakresu problematyki europejskiej lub funduszy unijnych (w przypadku spełnienia przez kandydata wymagania dodatkowego),
- opinie, referencje i/lub zakresy czynności z poprzednich miejsc pracy (dokumenty dodatkowe – nieobligatoryjne),
- oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu.
Tryb przeprowadzenia naboru:
- Termin składania ofert: do dnia 20.08.2025 r. w godzinach pracy urzędu.
- Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta pracy nr 32/2025”.
- Ofertę należy złożyć albo przesłać przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Biuro Kadr i Płac Urzędu Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń.
- Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. Urzędu.
- O spełnianiu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany adres e-mail.
- Zgłoszenia, które wpłyną po wyznaczonym terminie pozostawia się bez rozpatrzenia.
URZĄD MIASTA TORUNIA
Urząd Miasta Torunia to stabilny i rzetelny pracodawca. Tworzą go 33 różne działy, w których zatrudnionych jest niemal 480 osób zaangażowanych w pracę na rzecz podnoszenia jakości życia mieszkanek i mieszkańców Grodu Kopernika.
Naszym celem jest świadczenie najwyższej jakości usług publicznych.
Nasz zgrany zespół pracowników samorządowych tworzą specjaliści z różnych dziedzin. Jeżeli chcesz współtworzyć i mieć realny wpływ na rozwój miasta Torunia nie wahaj się i aplikuj!
Klauzula informacyjnaAdministratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu. W sprawach ochrony danych osobowych został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym można kontaktować się mailowo iod@um.torun.pl. Kontakt z administratorem możliwy jest również pod adresem: Urząd Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń. Dane osobowe kandydatów przetwarzane są w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz Regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Torunia, stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 26 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 25 stycznia 2018 r. (z późn. zm.). Dane osobowe będą przekazywane i udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar Unii Europejskiej. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, sprostowania ich, gdy zachodzi taka konieczność, poprawienia danych osobowych, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych jest warunkiem udziału w rekrutacji, a żądanie usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją udziału w naborze. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum Urzędu. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych, w terminie miesiąca po rozstrzygnięciu naboru. Oferty nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone. Zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych informacje o wynikach naboru zawierające imię, nazwisko oraz miejscowość zamieszkania zostaną upublicznione na stronie internetowej www.bip.torun.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przez okres co najmniej 3 miesięcy. Urząd Miasta Torunia informuje, że na niezgodne z prawem przetwarzanie danych przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.