GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
86013861

Branża:
Sprzedaż

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, wielkopolskie, Poznań

Ważne do:
2025-08-09

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
HRK S.A. dla swojego Klienta, znanej firmy produkcyjnej (FMCG - non food), w związku z rozrostem struktur działu sprzedaży, poszukuje osób na stanowisko: Junior Key Account Managera.
Junior Key Account Manager
Zadania:
Współpraca z międzynarodowymi sieciami handlowymi.
Opracowanie i wdrożenie strategii klienta, zgodnej z celami biznesowymi firmy.
Prowadzenie rocznych negocjacji handlowych.
Tworzenie oraz realizacja rocznych planów sprzedażowych opartych na kluczowych wskaźnikach efektywności (KPI).
Koordynowanie działań promocyjnych i ocena ich skuteczności.
Ścisła współpraca z działami marketingu, finansów oraz logistyki w celu wdrażania rozwiązań, których celem jest zwiększenie sprzedaży oraz udziału w rynku.
Analiza rynku oraz konkurencji.
Wymagania:
Doświadczenie w pracy z kluczowymi klientami w sektorze FMCG (międzynarodowe sieci handlowe) - wymóg konieczny
Wymagane doświadczenie w współpracy z sieciami handlowym.
Biegła znajomość języka angielskiego.
Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz prezentacyjne.
Silne umiejętności analityczne i strategiczne myślenie biznesowe.
Przedsiębiorczość, samodzielność i proaktywność w działaniu.
Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami oraz wewnętrznymi zespołami
Oferujemy:
Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie będącej liderem swojej branży.
Pracę w firmie z wdrożonymi standardami jakości.
Atrakcyjne wynagrodzenie z dodatkowymi świadczeniami pracowniczymi.
Szkolenia zawodowe.
Udział w wydarzeniach branżowych.
Niezbędne narzędzia do pracy.
Benefity: dofinansowanie zajęć sportowych, dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie, spotkania integracyjne
Junior Key Account Manager
Zadania:
Współpraca z międzynarodowymi sieciami handlowymi.
Opracowanie i wdrożenie strategii klienta, zgodnej z celami biznesowymi firmy.
Prowadzenie rocznych negocjacji handlowych.
Tworzenie oraz realizacja rocznych planów sprzedażowych opartych na kluczowych wskaźnikach efektywności (KPI).
Koordynowanie działań promocyjnych i ocena ich skuteczności.
Ścisła współpraca z działami marketingu, finansów oraz logistyki w celu wdrażania rozwiązań, których celem jest zwiększenie sprzedaży oraz udziału w rynku.
Analiza rynku oraz konkurencji.
Wymagania:
Doświadczenie w pracy z kluczowymi klientami w sektorze FMCG (międzynarodowe sieci handlowe) - wymóg konieczny
Wymagane doświadczenie w współpracy z sieciami handlowym.
Biegła znajomość języka angielskiego.
Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz prezentacyjne.
Silne umiejętności analityczne i strategiczne myślenie biznesowe.
Przedsiębiorczość, samodzielność i proaktywność w działaniu.
Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami oraz wewnętrznymi zespołami
Oferujemy:
Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie będącej liderem swojej branży.
Pracę w firmie z wdrożonymi standardami jakości.
Atrakcyjne wynagrodzenie z dodatkowymi świadczeniami pracowniczymi.
Szkolenia zawodowe.
Udział w wydarzeniach branżowych.
Niezbędne narzędzia do pracy.
Benefity: dofinansowanie zajęć sportowych, dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie, spotkania integracyjne
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.