GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Key Account Manager
Miejsce pracy: Teresin (pow. sochaczewski)Twój zakres obowiązków
- Budowanie, rozwijanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami firmy .
- Współtworzenie ofert dotyczących nowych projektów i prezentowanie ich klientowi oraz udział w negocjacjach
- Przygotowywanie warunków umów, aneksów , cenników oraz procedur oraz nadzór nad ich przestrzeganiem
- Poszukiwanie rozwiązań mających na celu usprawnienie metod pracy dotyczących współpracy z Klientami
- Monitorowanie poprawności i terminowości sporządzania raportów dotyczących obsługi klienta
- Weryfikacja poziomu świadczonych usług w zakresie magazynowania, transportu towarów, w tym kontrola terminowego przygotowania i przesyłania wskaźników KPI
- Kontrola terminowości oraz poprawności przygotowania specyfikacji i wystawiania faktur sprzedaży.
- Kontrola terminowości w regulowaniu zobowiązań finansowych przez klienta
- Współpraca z Kierownikiem Spedycji Krajowej podczas sporządzania budżetu
- Przedstawianie Działowi Controlingu propozycji rocznego budżetu sprzedaży klienta
- Nadzór nad obrotem opakowaniami zwrotnymi występującymi we współpracy z klientem i koordynowanie prac usprawniających w roli koordynatora nadzorującego
Nasze wymagania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata
- Doświadczenie w brąży logistycznej min. 2 lata
- Umiejętności biznesowe
- Umiejętności negocjacyjne
- Podejmowanie decyzji
- Umiejętności analityczne
- Umiejętność pracy w zespole
- Znajomość programów Word, Excel, Powerpoint
- Łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów
- Umiejętność szybkiego dostosowania się do nowej sytuacji
To oferujemy
- Praca stacjonarna w biurze w Skierniewicach
- Wynagrodzenie w systemie podstawa + premia uzależniona od osiąganych wyników,
- Dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego – Dbamy o równowagę między życiem zawodowym a prywatnym i zachęcamy do tego naszych pracowników.
- Opieka medyczna Allianz – szybki dostęp do specjalistów i profilaktyka zdrowotna dla Ciebie i Twoich bliskich.
- Karta żywieniowa – codzienne lunche czy zakupy? Doładujemy Twoją kartę, by było Ci łatwiej.
- Prywatne ubezpieczenie na życie – Komfort i bezpieczeństwo naszych pracowników są dla nas najważniejsze (ubezpieczenie obejmuje np. wypłatę z okazji urodzenia dziecka).
- Szkolenia podnoszące umiejętności – Wierzymy w ciągły rozwój, dlatego wesprzemy Cię w poszerzaniu Twoich kompetencji.
- Przyjazna atmosfera – Wzajemny szacunek i otwarta komunikacja to dla nas klucz do efektywnej współpracy i wspierania innowacyjności.
- Bony świąteczne – Doceniamy pracę i zaangażowanie naszych ludzi, dlatego na święta Bożego Narodzenia wręczamy bony.
- Onboarding – Wierzymy, że pierwsze dni pracownika są kluczowe w dalszym rozwoju. Zapewniamy dopasowany onboarding i 100% wsparcia w okresie wdrożenia oraz po nim.
- Spotkania integracyjne – Nie samą pracą człowiek żyje; spotkajmy się i spędźmy miło czas, poznając się lepiej.
- Eventy – Celebrujemy także mniejsze święta, np. Dzień Dziecka, Dzień Kobiet, Dzień Mężczyzn, rozpoczęcie lata; rozdajemy upominki i razem świętujemy.
- Jubileusze – Zostaniesz z nami 5, 10, 15 czy 20 lat? Doceniamy to! Pracownicy, którzy zostają z nami, mogą liczyć na dodatkowe świadczenia.
- System poleceń pracowniczych – Rekrutujemy, a Ty znasz idealnego kandydata? Poleć nam go do pracy, a jeśli się sprawdzi, w zamian możesz otrzymać aż 2 000 PLN brutto.
Benefity
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie wypoczynku
- program rekomendacji pracowników
- Bony świąteczne
Dołącz do nas jako Key Account Manager i buduj relacje z największymi graczami rynku FMCG.
Szukamy osoby, która rozumie potrzeby klientów, potrafi łączyć dane z działaniem i chce realnie wpływać na rozwój marki, która stale rośnie.
Jeśli masz doświadczenie we współpracy z sieciami handlowymi, potrafisz rozmawiać językiem liczb i negocjacji, a rynek FMCG to dla Ciebie codzienność – to może być Twój następny krok.
Daj się poznać. Pracuj z nami – konkretnie, ambitnie i z energią!
Axell Logistics sp. z o.o.
Axell Logistics sp. z o.o. należy do holenderskiego holdingu AXELL Group.
Działalność w Polsce datuje się od 1995 roku. Jesteśmy dostawcą nowoczesnych rozwiązań logistycznych dla wszystkich podmiotów, które chcą powierzyć realizację swoich projektów logistycznych profesjonalnemu operatorowi.
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do AXELL CONTRACT LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w: ul. Stanisława Rybickiego 41, 96-100 Skierniewice (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: rodo.logistics@axell.pl.Będziemy przetwarzali informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby wypełnić ciążące na nas obowiązki prawne – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia); (b) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu Pracuj.pl). Twoje dane osobowe możemy przetwarzać także celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia.
Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail: rodo.logistics@axell.pl.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
