GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
85837551

Branża:
Administracja biurowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa

Ważne do:
2025-08-04

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
BuyPV.eu, importer, autoryzowany dystrybutor światowej jakości paneli fotowoltaicznych z Tier 1 oraz wieloletni dostawca kompleksowych rozwiązań w dziedzinie OZE, w związku z dynamicznym rozwojem w Polsce i na rynkach europejskich poszukuje do swojego zespołu w Warszawie osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki Zarządu
Zakres Twoich obowiązków:
• Organizacja prac związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura,
• Prowadzenie kalendarza Biura Zarządu oraz organizacja podróży służbowych,
• Koordynacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
• Obsługa anglojęzycznych gości w biurze Zarządu,
• Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w biurze Zarządu (m.in. archiwizacja dokumentów),
• Zapewnianie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a Pracownikami w firmie,
• Analiza dokumentów,
• Przygotowywanie prezentacji, prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim,
• Dbanie o zaopatrzenie biura Zarządu,
• Ścisła współpraca z innymi działami w firmie (m.in. Biurem Prawnym),
Oczekujemy
• Komunikatywnej znajomość języka angielskiego,
• Min. rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku
• Bardzo dobra znajomości pakietu MS Office, w szczególności Word, Excel, PowerPoint,
• Umiejętności czytania ze zrozumieniem pism urzędowych,
• Bardzo dobra organizacji pracy i umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji,
• Profesjonalizmu, dbałości o poufność informacji,
• Dokładności, punktualności,
• Dyspozycyjności pozwalającej na pracę w systemie dwuzmianowym między g. 8:00, a 18:00,
• Bardzo dobra znajomości zasad profesjonalnego funkcjonowania Biura Zarządu/Sekretariatu;
• Umiejętności pracy pod presją czasu i gotowość na szybko zmieniające się okoliczności,
Oferujemy
• zatrudnienie umowę o pracę lub B2B ;
• atrakcyjne wynagrodzenie,
• pakiet świadczeń dodatkowych
• Niezbędne narzędzia pracy
• zapewniamy ścieżkę kariery.
Oferty zawierające CV prosimy kierować na adres e-mail: rekrutacja@buypv.eu w tytule wiadomości wpisując: Asystent / Asystentka Zarządu. Prosimy o dopisanie w CV (ze zdjęciem) klauzuli: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu firmy BuyPV, a także przyszłych postępowań rekrutacyjnych prowadzonych przez firmę Buy PV Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-566) ul. Puławska 2. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie mojego wizerunku dla celów toczącego się postępowania rekrutacyjnego, a także przyszłych procesów rekrutacyjnych”.
Do CV bez zdjęcia – klauzula: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu firmy BuyPV, a także przyszłych postępowań rekrutacyjnych prowadzonych przez firmę Buy PV Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-566) ul. Puławska 2”.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Zakres Twoich obowiązków:
• Organizacja prac związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura,
• Prowadzenie kalendarza Biura Zarządu oraz organizacja podróży służbowych,
• Koordynacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
• Obsługa anglojęzycznych gości w biurze Zarządu,
• Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w biurze Zarządu (m.in. archiwizacja dokumentów),
• Zapewnianie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a Pracownikami w firmie,
• Analiza dokumentów,
• Przygotowywanie prezentacji, prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim,
• Dbanie o zaopatrzenie biura Zarządu,
• Ścisła współpraca z innymi działami w firmie (m.in. Biurem Prawnym),
Oczekujemy
• Komunikatywnej znajomość języka angielskiego,
• Min. rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku
• Bardzo dobra znajomości pakietu MS Office, w szczególności Word, Excel, PowerPoint,
• Umiejętności czytania ze zrozumieniem pism urzędowych,
• Bardzo dobra organizacji pracy i umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji,
• Profesjonalizmu, dbałości o poufność informacji,
• Dokładności, punktualności,
• Dyspozycyjności pozwalającej na pracę w systemie dwuzmianowym między g. 8:00, a 18:00,
• Bardzo dobra znajomości zasad profesjonalnego funkcjonowania Biura Zarządu/Sekretariatu;
• Umiejętności pracy pod presją czasu i gotowość na szybko zmieniające się okoliczności,
Oferujemy
• zatrudnienie umowę o pracę lub B2B ;
• atrakcyjne wynagrodzenie,
• pakiet świadczeń dodatkowych
• Niezbędne narzędzia pracy
• zapewniamy ścieżkę kariery.
Oferty zawierające CV prosimy kierować na adres e-mail: rekrutacja@buypv.eu w tytule wiadomości wpisując: Asystent / Asystentka Zarządu. Prosimy o dopisanie w CV (ze zdjęciem) klauzuli: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu firmy BuyPV, a także przyszłych postępowań rekrutacyjnych prowadzonych przez firmę Buy PV Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-566) ul. Puławska 2. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie mojego wizerunku dla celów toczącego się postępowania rekrutacyjnego, a także przyszłych procesów rekrutacyjnych”.
Do CV bez zdjęcia – klauzula: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu firmy BuyPV, a także przyszłych postępowań rekrutacyjnych prowadzonych przez firmę Buy PV Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-566) ul. Puławska 2”.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.