Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Skip to Content
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

pracuj.pl

TELEFONICZNY DORADCA KLIENTA

SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA DAGDERM AGNIESZKA STANIEWSKA
Print Back

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
85238511
Branza
Branża:
Administracja biurowa
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa
Zegar
Ważne do:
2025-07-17
Dokument
Rodzaj umowy:
Brak

Dodatkowe informacje:

Telefoniczny doradca klienta

Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Umawianie, przekładanie i odwoływanie wizyt lekarskich
  • Udzielanie informacji na temat oferty medycznej, dostępnych usług i terminów.
  • Weryfikacja danych pacjenta i aktualizacja informacji w systemie medycznym.
  • Praca w elektronicznych systemach rejestracji pacjentów
  • Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi procedurami i wymogami RODO.
  • Koordynacja zapisów między pacjentami a lekarzami / personelem medycznym.
  • Przekazywanie istotnych informacji od pacjentów do odpowiednich jednostek wewnętrznych.
  • Udzielanie ogólnych informacji na temat przygotowania do badań, wizyt specjalistycznych i zabiegów.
  • Informowanie o kosztach, wymaganych dokumentach i zasadach korzystania z usług.
  • Utrzymywanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez uprzejmą, rzeczową i empatyczną komunikację.
  • Rozwiązywanie problemów pacjentów i zgłaszanie trudnych przypadków do przełożonych.
  • Obsługa opinii, zapytań i uwag pacjentów dotyczących organizacji świadczeń, obsługi, dostępności, terminów i jakości usług medycznych i niemedycznych.
  • Współpraca z odpowiednimi działami w celu uzyskania wyjaśnień i informacji potrzebnych do przygotowania odpowiedzi dla pacjenta.
  • Reprezentowanie placówki w kontakcie z pacjentem w sytuacjach trudnych lub wymagających szczególnej delikatności.

Nasze wymagania

  • Komunikatywność, empatia i wysoka kultura osobista.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Umiejętność pracy z komputerem i szybkiego przyswajania wiedzy systemowej.
  • Odporność na stres i umiejętność pracy z dużą liczbą połączeń.
  • Umiejętność prowadzenia korespondencji oficjalnej.
  • Wysoka empatia, asertywność i umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych.
  • dobra znajomość języka angielskiego

Mile widziane

  • Doświadczenie w branży medycznej
  • Znajomość przepisów dot. praw pacjenta, ochrony danych osobowych i standardów jakościowych

To oferujemy

  • Pracę w przyjaznym i wspierającym zespole, w którym liczy się empatia i wzajemny szacunek.
  • Szkolenie wstępne (ok. 4-6 tygodni pracy w klinice z pacjentami i lekarzami, aby poznać system pracy) oraz bieżące wsparcie w biurze.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach placówki (np. do działu administracji, zarządzania jakością, recepcji, kosmetologii)

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • elastyczny czas pracy
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • kawa / herbata

O nas

DAGDERM | DERMATOLOGIA | MEDYCYNA ESTETYCZNA

DAGDERM to specjalistyczne kliniki dermatologiczne działające w Warszawie nieprzerwanie od

1992 roku. Dzięki konsekwentnemu rozwojowi i najwyższym standardom opieki medycznej, dziś:

• Zatrudniamy ponad 50 lekarzy dermatologów-wenerologów z dużym doświadczeniem

klinicznym w zakresie dermatologii, wenerologii, dermatochirurgii, medycyny

estetycznej, a także 7 kosmetologów, którzy wspierają pacjentów w kompleksowej

pielęgnacji skóry i terapii estetycznej.

• Prowadzimy 5 klinik na terenie Warszawy z łatwo dostępną komunikacją miejską.

• W naszym systemie zarejestrowaliśmy już ponad 190 000 unikatowych pacjentów – co

oznacza, że co dziesiąty mieszkaniec regionu zaufał DAGDERM.

• Obsługujemy średnio 5 000 wizyt miesięcznie, stale dbając o krótkie terminy i wygodę

Pacjentów.

Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA DAGDERM AGNIESZKA STANIEWSKA z siedzibą w: Pasaż Ursynowski 1, 02-784 Warszawa (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: krzysztof.kobierski@dagderm.pl.

Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Warning
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.
Polska, mazowieckie, Warszawa
Next
Zobacz na mapie
(Opens New Window)

PODOBNE OGŁOSZENIA O PRACĘ:

TELEFONICZNY DORADCA KLIENTA
MATHEMA SP. Z O.O. sp. z o.o.
TELEFONICZNY DORADCA KLIENTA E-COMMERCE Z JĘZ. NIEMIECKIM (M / K) PEŁEN ETAT (ID 163)
Walter-Fach-Kraft Personal GmbH
TELEFONICZNY DORADCA KLIENTA
AM Genuine Marketing LTD
TELEFONICZNY DORADCA KLIENTA
Delta Contact
TELEFONICZNY DORADCA KLIENTA B2B
Doradcy Energetyczni Sp. z o.o.
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
Search

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Zakres działalności (ETR)
    • Deklaracja dostępności
    • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
    • Regulamin Portalu
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin DSA
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe
  • Zielona Linia na Facebooku
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Instagramie

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry